oke idd wel gelijk in vroeg het alleen af.. hoor namelijk vaak neeeee geen popzangers en bij Rihanna is het ook meteen jankenIvoWII wrote:Sowieso nietAnonymous wrote:vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?Het gaat er niet om wie die vocals inspreekt, maar wat voor vocals het zijn! De anthem van emporium heeft dezelfde soort vocals door een onbekend persoon ingesproken, maar klinken ook nergens naar imo.
Related topics
- View the latest post: Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer (Q060D1)
- View the latest post: Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
- View the latest post: Wildstylez & Niels Geusebroek - King For A Day (AOC106)
- View the latest post: Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - ID
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
A
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ken heel die vent niet, dus heeft geen invloed op mijn mening.
Vind het nog steeds wel goed te luisteren.
-
I
Ik ken heel deze gast ook niet eens iig, maar sowieso Wildstylez feat. Niels Geusebroek? Dat past toch ook nietAnonymous wrote:oke idd wel gelijk in vroeg het alleen af.. hoor namelijk vaak neeeee geen popzangers en bij Rihanna is het ook meteen jankenIvoWII wrote:Sowieso nietAnonymous wrote:vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?Het gaat er niet om wie die vocals inspreekt, maar wat voor vocals het zijn! De anthem van emporium heeft dezelfde soort vocals door een onbekend persoon ingesproken, maar klinken ook nergens naar imo.
Year Of Summer... En dan zo'n ontzettende graflente/zomer... 
Met een zonnetje op m'n bol en een biertje in m'n hand kan ik hier tijdens Defqon vast wel van genieten. 
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
zo wat een vet nummer
geweldige vocals en melodie
geweldige vocals en melodie
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Elke keer dat ik hem luister vind ik hem vetter worden! Laat anderen maar naar Solutio's & The I's luisteren, hier word ik een stuk vrolijker van.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Eigenlijk best wel lekker heeeel stieke,

Waarom nou die vocals? WAAROM? Wat dacht je Joram? Even een lekker commercieel plaatje maken? Zucht... En hij daalt weer een paar treden.
Zonder vocals prima plaat
Zonder vocals prima plaat
Nieuwe mensen zijn eng hehsgroningen wrote:Is dit een grap? NIELS GEUSEBROEK wtf is die niet van Voice of Holland?
Wildstylez wil echt de commerciele kant met zijn bootlegjes steeds en nou dit
Door dit soort nummers komen er alleen maar meer dagjesmensen in de scene ...
-
RHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
Sommige mensen moeten even hun tampon verwisselen.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Geen woorden voor... ongelooflijk..
als ik pop wil horen ga ik wel naar de radio luisteren.
Zoo jammer dat wildstylez deze kant is opgegaan, hij was altijd zo baas
Ruurdje wrote:Sommige mensen moeten even hun tampon verwisselen.
-
K
Ga weg dagjesmensRuurdje wrote:Sommige mensen moeten even hun tampon verwisselen.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
LEKKERE TRACK!!!!!!
Wat kan men het nou schelen of iemand die mee heb gedaan aan the voice de vocalen inzingt, of iemand die nog nooit gezongen hebt? Het gaat om het algemene plaatje!
Wat kan men het nou schelen of iemand die mee heb gedaan aan the voice de vocalen inzingt, of iemand die nog nooit gezongen hebt? Het gaat om het algemene plaatje!
ik vind het een beetje jammer dat mensen meteen denken dat het bergafwaarts gaat met deze man. Die remix van tat en zat is toch alles behalve soft en commercieel, beukt aan alle kanten.SpiRiT wrote:Geen woorden voor... ongelooflijk..
Deze track zelf vind ik wel ok op die schijtvocals na, maar hij is lekker euforisch. Wel een van de mindere tracks van hem, maar hij heeft zo veel kwaliteit gemaakt dat dit hem wel is vergeven.
-
M
- 5 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
als rawstyle (voorbeeld thera) wereld beroemd word ga je het dan ook haten omdat het commercieel is?Analoxx wrote:commerciële troep gadverdamme
1 geweldige track, technische met die belletjes de climax in wat waarschijnlijk de helft van jullie niet eens hoort..... en een geweldige kick
Wildstylez is a hero!
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
chicken wrote:Ken heel die vent niet, dus heeft geen invloed op mijn mening.Vind het nog steeds wel goed te luisteren.
Tsja, Coldplay Bootleg, Wild Ones Bootleg, Year Of Summer, die plaat met Zany..... Naar mijn mening is de beste man toch wel behoorlijk gedaald ten opzichte van 2010/2011 (daarvoor vond ik hem nog veel beter). Over commercie zullen we het maar niet gaan hebben, want muziek IS en blijft commercieel.Bezemsteel wrote:ik vind het een beetje jammer dat mensen meteen denken dat het bergafwaarts gaat met deze man. Die remix van tat en zat is toch alles behalve soft en commercieel, beukt aan alle kanten.SpiRiT wrote:Geen woorden voor... ongelooflijk..
Wat is Rawstyle?musicis wrote:rawstyle
Last edited by BuzzLightyear on 12 Jun 2012 21:02, edited 4 times in total.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Waarom moet iedereen altijd theracords erbij halen kap daar gewoon mee :')musicis wrote:als rawstyle (voorbeeld thera) wereld beroemd word ga je het dan ook haten omdat het commercieel is?Analoxx wrote:commerciële troep gadverdamme
1 geweldige track, technische met die belletjes de climax in wat waarschijnlijk de helft van jullie niet eens hoort..... en een geweldige kick
Wildstylez is a hero!
Rawstyle bestaat niet. Theracords maakt substream hardstyle, klaar. Daarbij wordt Theracords er vaak bijgehaald omdat het, ook als je het baseert op feiten, vrijwel het beste label van het moment is. Creativiteit, diversiteit, weinig ego enzovoort is hier aanwezig. Dat kun je niet zeggen van een hoop andere labels/artiesten.Wout1997 wrote:Waarom moet iedereen altijd theracords erbij halen kap daar gewoon mee :')musicis wrote: als rawstyle (voorbeeld thera) wereld beroemd word ga je het dan ook haten omdat het commercieel is?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Pieter was volgens mij ook al een keer 'geïrriteerd' geraakt omdat iedereen ze er steeds bijhaalde.
Je hebt misschien wel gelijk maar om nou in elk topic theracords, thera, D&R, Wavolizer & geck-o etc. te spammen heeft ook geen nut.
Trouwens Rawstyle bestaat idd niet.
Je hebt misschien wel gelijk maar om nou in elk topic theracords, thera, D&R, Wavolizer & geck-o etc. te spammen heeft ook geen nut.
Trouwens Rawstyle bestaat idd niet.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
De melodie is op z'n Wildstylez erg goed maar, die vocals kunnen écht niet
.
Dit is gewoon een goed uitgewerkte track met vocals. Vind deze track daarom nog wel wat hebben eigenlijk. Zoiets als zijn Wild Ones bootleg en Brennan Heart's bootleg van Rihanna erger ik me meer aan.