Bezemsteel schreef:
SpiRiT schreef:
Geen woorden voor... ongelooflijk..
als ik pop wil horen ga ik wel naar de radio luisteren.
Zoo jammer dat wildstylez deze kant is opgegaan, hij was altijd zo baas

ik vind het een beetje jammer dat mensen meteen denken dat het bergafwaarts gaat met deze man. Die remix van tat en zat is toch alles behalve soft en commercieel, beukt aan alle kanten.
Tsja, Coldplay Bootleg, Wild Ones Bootleg, Year Of Summer, die plaat met Zany..... Naar mijn mening is de beste man toch wel behoorlijk gedaald ten opzichte van 2010/2011 (daarvoor vond ik hem nog veel beter). Over commercie zullen we het maar niet gaan hebben, want muziek IS en blijft commercieel.

Over wel of niet soft ga ik ook niet op in, want dat verschilt ook per persoon. Zo vind ik er niks aan en is het voor mij een softe plaat. Niet dat soft per se minder is, integendeel. Joram is in mijn ogen juist gedaald door zijn gebrek aan creativiteit. Of laten we zo zeggen: díversiteit. Digital Age zou staan voor vernieuwende sounds en weet ik wat allemaal niet, terwijl plaatjes als deze gewoon 13/12 cheesestyle met catchy popzang zijn die iedereen tegenwoordig maakt... In die zin is Wildstylez zeer zeker gedaald.
musicis schreef:
rawstyle
Wat is Rawstyle?