Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:07 

IvoWII schreef:
Anonymous schreef:
vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?

Sowieso niet :thumbdown: Het gaat er niet om wie die vocals inspreekt, maar wat voor vocals het zijn! De anthem van emporium heeft dezelfde soort vocals door een onbekend persoon ingesproken, maar klinken ook nergens naar imo.

oke idd wel gelijk in vroeg het alleen af.. hoor namelijk vaak neeeee geen popzangers en bij Rihanna is het ook meteen janken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Ken heel die vent niet, dus heeft geen invloed op mijn mening. :) Vind het nog steeds wel goed te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:12 

Anonymous schreef:
IvoWII schreef:
Anonymous schreef:
vraag me af als een onbekende had ingezongen, het dan prima was geweest voor sommige hier?

Sowieso niet :thumbdown: Het gaat er niet om wie die vocals inspreekt, maar wat voor vocals het zijn! De anthem van emporium heeft dezelfde soort vocals door een onbekend persoon ingesproken, maar klinken ook nergens naar imo.

oke idd wel gelijk in vroeg het alleen af.. hoor namelijk vaak neeeee geen popzangers en bij Rihanna is het ook meteen janken ;)

Ik ken heel deze gast ook niet eens iig, maar sowieso Wildstylez feat. Niels Geusebroek? Dat past toch ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:59 

Hardtraxx Veteran

Year Of Summer... En dan zo'n ontzettende graflente/zomer... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:23 

Hardtraxxer

Met een zonnetje op m'n bol en een biertje in m'n hand kan ik hier tijdens Defqon vast wel van genieten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:25 

Hardtraxxer

zo wat een vet nummer :bomb:
geweldige vocals en melodie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

Elke keer dat ik hem luister vind ik hem vetter worden! Laat anderen maar naar Solutio's & The I's luisteren, hier word ik een stuk vrolijker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:46 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk best wel lekker heeeel stieke, :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:56 

Hardtraxx Addict

Waarom nou die vocals? WAAROM? Wat dacht je Joram? Even een lekker commercieel plaatje maken? Zucht... En hij daalt weer een paar treden.

Zonder vocals prima plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

hsgroningen schreef:
Is dit een grap? NIELS GEUSEBROEK wtf is die niet van Voice of Holland?
Wildstylez wil echt de commerciele kant met zijn bootlegjes steeds en nou dit
Door dit soort nummers komen er alleen maar meer dagjesmensen in de scene ... :cry:

Nieuwe mensen zijn eng he :$ Lekkere vocals btw. Laat die boy lekker maken waar hij zich lekker bij voelt. Hij verplicht je toch zeker niet om er naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:23 

Hardtraxx Newbie

Sommige mensen moeten even hun tampon verwisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:56 

Hardtraxxer

Geen woorden voor... ongelooflijk..
als ik pop wil horen ga ik wel naar de radio luisteren.
Zoo jammer dat wildstylez deze kant is opgegaan, hij was altijd zo baas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Ruurdje schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:13 

Ruurdje schreef:

Ga weg dagjesmens
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

LEKKERE TRACK!!!!!!
Wat kan men het nou schelen of iemand die mee heb gedaan aan the voice de vocalen inzingt, of iemand die nog nooit gezongen hebt? Het gaat om het algemene plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:09 

Hardtraxxer

SpiRiT schreef:

ik vind het een beetje jammer dat mensen meteen denken dat het bergafwaarts gaat met deze man. Die remix van tat en zat is toch alles behalve soft en commercieel, beukt aan alle kanten.

Deze track zelf vind ik wel ok op die schijtvocals na, maar hij is lekker euforisch. Wel een van de mindere tracks van hem, maar hij heeft zo veel kwaliteit gemaakt dat dit hem wel is vergeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:48 

Hardtraxx Newbie

Analoxx schreef:
commerciële troep gadverdamme :yawn:

als rawstyle (voorbeeld thera) wereld beroemd word ga je het dan ook haten omdat het commercieel is?

1 geweldige track, technische met die belletjes de climax in wat waarschijnlijk de helft van jullie niet eens hoort..... en een geweldige kick

Wildstylez is a hero!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:50 

Hardtraxxer

chicken schreef:
Ken heel die vent niet, dus heeft geen invloed op mijn mening. :) Vind het nog steeds wel goed te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Bezemsteel schreef:
SpiRiT schreef:

ik vind het een beetje jammer dat mensen meteen denken dat het bergafwaarts gaat met deze man. Die remix van tat en zat is toch alles behalve soft en commercieel, beukt aan alle kanten.

Tsja, Coldplay Bootleg, Wild Ones Bootleg, Year Of Summer, die plaat met Zany..... Naar mijn mening is de beste man toch wel behoorlijk gedaald ten opzichte van 2010/2011 (daarvoor vond ik hem nog veel beter). Over commercie zullen we het maar niet gaan hebben, want muziek IS en blijft commercieel. :P Over wel of niet soft ga ik ook niet op in, want dat verschilt ook per persoon. Zo vind ik er niks aan en is het voor mij een softe plaat. Niet dat soft per se minder is, integendeel. Joram is in mijn ogen juist gedaald door zijn gebrek aan creativiteit. Of laten we zo zeggen: díversiteit. Digital Age zou staan voor vernieuwende sounds en weet ik wat allemaal niet, terwijl plaatjes als deze gewoon 13/12 cheesestyle met catchy popzang zijn die iedereen tegenwoordig maakt... In die zin is Wildstylez zeer zeker gedaald.

musicis schreef:
rawstyle

Wat is Rawstyle? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

musicis schreef:
Analoxx schreef:
commerciële troep gadverdamme :yawn:

als rawstyle (voorbeeld thera) wereld beroemd word ga je het dan ook haten omdat het commercieel is?

1 geweldige track, technische met die belletjes de climax in wat waarschijnlijk de helft van jullie niet eens hoort..... en een geweldige kick

Wildstylez is a hero!

Waarom moet iedereen altijd theracords erbij halen kap daar gewoon mee :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:01 

Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
musicis schreef:

Waarom moet iedereen altijd theracords erbij halen kap daar gewoon mee :')

Rawstyle bestaat niet. Theracords maakt substream hardstyle, klaar. Daarbij wordt Theracords er vaak bijgehaald omdat het, ook als je het baseert op feiten, vrijwel het beste label van het moment is. Creativiteit, diversiteit, weinig ego enzovoort is hier aanwezig. Dat kun je niet zeggen van een hoop andere labels/artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

Pieter was volgens mij ook al een keer 'geïrriteerd' geraakt omdat iedereen ze er steeds bijhaalde.
Je hebt misschien wel gelijk maar om nou in elk topic theracords, thera, D&R, Wavolizer & geck-o etc. te spammen heeft ook geen nut.
Trouwens Rawstyle bestaat idd niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:27 

Hardtraxx Addict

De melodie is op z'n Wildstylez erg goed maar, die vocals kunnen écht niet :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:46 

Donateur

Dit is gewoon een goed uitgewerkte track met vocals. Vind deze track daarom nog wel wat hebben eigenlijk. Zoiets als zijn Wild Ones bootleg en Brennan Heart's bootleg van Rihanna erger ik me meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 21:49 

Aan het typen...

Substream Hardstyle, heb ik iets gemist :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks