Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite

Vond hem eerst niet veel aan maar nu in HQ best wel lekker.
De vocals passen gewoon perfect. Ook door de climax heen past het allemaal naadloos in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 01:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Vond hem eerst niet veel aan maar nu in HQ best wel lekker.
De vocals passen gewoon perfect. Ook door de climax heen past het allemaal naadloos in elkaar.

Dit, toen ik hem vaker ging luisteren vond ik hem steeds lekkerder klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 05:00 
 

Analoxx schreef:
wat een pauperplaat zeg >.<

Op Decibel klonk 'ie anders echt vet :D
En Timeless opnieuw horen op een feest was nog vetter, wat een plaat is dat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 15:10 
 

Valt onder de categorie Popmuziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 00:38 
 

Hardstyle is populair, dus inderdaad popmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend janknummer. Zowel de vocals als de melodie zijn niet om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paar keer gehoord nu en afgezien van dat sentimentele gejank van meneer Geusebroek is dit best oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stiekem vind ik dit wel een lekkere track :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Paar keer gehoord nu en afgezien van dat sentimentele gejank van meneer Geusebroek is dit best oké.


Over dit ^, komt er een dubmix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Stiekem vind ik dit een verdomd lekkere track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen die zeggen dat dit commercieel is, waarom denken jullie dat?

Is het omdat er een clip is? Nou dat zal er nou eenmaal moeten komen om de label tevreden te houden, artiesten kiezen daar niet altijd zelf voor...

Is het omdat er een zanger is? Het zal nou zo eenmaal zijn, ga eens even al jou muziek door, ga eens even tellen hoeveel er met een zanger/zangeres is. Daar kunnen veel artiesten wel zelf voor kiezen, misschien had Niels Geusebroek een verlangen om in een hardstyle nummer de vocals te doen, en heeft wildstylez ermee ingestemd omdat hem het ook wel een keer leuk leek om te doen.

Is het omdat je het nummer niet leuk vind, omdat hij afwijkt van wat hij meestal doet? Artiesten zijn ook gewoon mensen, die n keertje iets anders willen doen als dat ze gewend zijn.

En alle fuckers die zeggen dat hij zelf commercieel is, ga eens naar een groot evenement als vip, waar hij ook draait! Als je hem op de vipdeck tegen komt, maak een praatje! Merk je dat hij alles behalve commercieel is!

en trouwens: Geweldig nummer heerlijke sound en de vocals zijn echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

wazza3000 schreef:
Mensen die zeggen dat dit commercieel is, waarom denken jullie dat?

Is het omdat er een clip is? Nou dat zal er nou eenmaal moeten komen om de label tevreden te houden, artiesten kiezen daar niet altijd zelf voor...


Daar kiest de artiest dus echt wel zelf voor. Wildstylez is trouwens zelf "baas" van zijn label samen met Noisecontrollers en ik denk niet dat hij het zichzelf gaat bevelen.

wazza3000 schreef:
Is het omdat er een zanger is? Het zal nou zo eenmaal zijn, ga eens even al jou muziek door, ga eens even tellen hoeveel er met een zanger/zangeres is. Daar kunnen veel artiesten wel zelf voor kiezen, misschien had Niels Geusebroek een verlangen om in een hardstyle nummer de vocals te doen, en heeft wildstylez ermee ingestemd omdat hem het ook wel een keer leuk leek om te doen.


Een keer leuk? er is al een 2e track met hem. Dat achterwege, stemmen ze natuurlijk allebei in.
Anders had wildstylez wel nee gezegd of Niels. Het gaat er meer om dat het een kut break is.
Er is trouwens zo vaak een zanger(es) in een track maar het mag ook wel toegevoegde waarde hebben.
Een sfeer meenemen is voor mij belangrijk. Dit neemt wel wat zomers mee maar het mocht wel wat korter imo, of iig bescheidener en niet door de climax heen. Het klinkt ook vrij zeurderig vind ik.

wazza3000 schreef:
Is het omdat je het nummer niet leuk vind, omdat hij afwijkt van wat hij meestal doet? Artiesten zijn ook gewoon mensen, die n keertje iets anders willen doen als dat ze gewend zijn.

Komop zeg, een keer wat anders doen? Bijna alle mainstream artiesten hebben lange breaks met blije vocalen.
Voor de rest is het nummer gewoon zeer standaard en springt nergens bovenuit. Dus zo "afwijkend" vind ik het ook allemaal niet hoor, eerder standaard

wazza3000 schreef:
En alle fuckers die zeggen dat hij zelf commercieel is, ga eens naar een groot evenement als vip, waar hij ook draait! Als je hem op de vipdeck tegen komt, maak een praatje! Merk je dat hij alles behalve commercieel is!


Sorry ik mag nog niet naar een feest ;) Er is ook niemand die heeft gezegd dat hij niet aardig is.
Of dat hij zelf commercieel is. Zijn muziek de laatste tijd is wel commercieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wazza3000 schreef:
fuckers


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 22:57 
 
Hardtraxx Newbie

Helemaal leuk. Op een schoolfeest vol rennende kinderen :thumbup:.

Vroeger vond ik Wildstylez nog top. Nu is het echt troep. Zelfde geld voor Headhunterz trouwens. 2008 had die opzich een mooi jaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

wazza3000 schreef:
Mensen die zeggen dat dit commercieel is, waarom denken jullie dat?

Omdat mensen als jij hier op af komen.
wazza3000 schreef:
dat zal er nou eenmaal

wazza3000 schreef:
Het zal nou zo eenmaal zijn

wazza3000 schreef:
gewoon

Citaat:
ga eens naar een groot evenement
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 16:02 
 
Hardtraxxer

Mijn god het is dat het internet er thuis uit ligt en ik vanaf mn telefoon geen goed verhaal kan typen maar moet echt even 2 dingen kwijt: 1: Lyst ik vind jou zo'n zieke zeiksnor hou gewoon op met een muziekstijl afzeiken die je toch niet leuk vindt en bijdehant reageren op veel te makkelijke doelwitten.. Het wordt veels te voorspelbaar wanneer je op iemand gaat reageren en wat je gaat zeggen is ook al bekend. We weten het nu, je punt is ons anderhalf jaar al duidelijk
2: kunnen alle 14 en 15 jarigen die de muziek nog nooit in een omgeving hebben gehoord waar het uberhaupt voor geproduceerd is ophouden met praten over "kutbeaks", "geen toegevoegde waarde", en "slechte pitchkicks" alsof ze het over feiten hebben?

Het forum begint echt vervuild te raken lijkt het bijna en het zou leuk zijn niet als GHF te eindigen. Excuus naar de admins ik snap als dit bericht verwijderd word het is niet echt OT.. Misschien een keer een topic starten over de algemene sfeer op hardtaxx want die gaat echt gestaag achteruit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Mijn god het is dat het internet er thuis uit ligt en ik vanaf mn telefoon geen goed verhaal kan typen maar moet echt even 2 dingen kwijt: 1: Lyst ik vind jou zo'n zieke zeiksnor hou gewoon op met een muziekstijl afzeiken die je toch niet leuk vindt en bijdehant reageren op veel te makkelijke doelwitten.. Het wordt veels te voorspelbaar wanneer je op iemand gaat reageren en wat je gaat zeggen is ook al bekend. We weten het nu, je punt is ons anderhalf jaar al duidelijk
2: kunnen alle 14 en 15 jarigen die de muziek nog nooit in een omgeving hebben gehoord waar het uberhaupt voor geproduceerd is ophouden met praten over "kutbeaks", "geen toegevoegde waarde", en "slechte pitchkicks" alsof ze het over feiten hebben?

Het forum begint echt vervuild te raken lijkt het bijna en het zou leuk zijn niet als GHF te eindigen. Excuus naar de admins ik snap als dit bericht verwijderd word het is niet echt OT.. Misschien een keer een topic starten over de algemene sfeer op hardtaxx want die gaat echt gestaag achteruit..

zeg ik er ook een keertje wat van >.<
en net alsof ik hs nog nooit live heb gehoord (mainstream iig val wel :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Mijn god het is dat het internet er thuis uit ligt en ik vanaf mn telefoon geen goed verhaal kan typen maar moet echt even 2 dingen kwijt: 1: Lyst ik vind jou zo'n zieke zeiksnor hou gewoon op met een muziekstijl afzeiken die je toch niet leuk vindt en bijdehant reageren op veel te makkelijke doelwitten.. Het wordt veels te voorspelbaar wanneer je op iemand gaat reageren en wat je gaat zeggen is ook al bekend. We weten het nu, je punt is ons anderhalf jaar al duidelijk
2: kunnen alle 14 en 15 jarigen die de muziek nog nooit in een omgeving hebben gehoord waar het uberhaupt voor geproduceerd is ophouden met praten over "kutbeaks", "geen toegevoegde waarde", en "slechte pitchkicks" alsof ze het over feiten hebben?

Het forum begint echt vervuild te raken lijkt het bijna en het zou leuk zijn niet als GHF te eindigen. Excuus naar de admins ik snap als dit bericht verwijderd word het is niet echt OT.. Misschien een keer een topic starten over de algemene sfeer op hardtaxx want die gaat echt gestaag achteruit..


1. Hou nou eens op met Lyst 'afzeiken'. Hij geeft z'n mening waarom hij het niet leuk vind. Er zijn hier genoeg die alleen maar reacties zetten als 'Kut track' of 'Niks aan', terwijl Lyst uitlegt waarom hij het niet leuk vind.

2. Denk je dat het alleen 14/15 jarige zijn die tracks slecht vinden? De mainstream is aan het veranderen en er zijn er genoeg die er niks meer aan vinden. Dit heeft sowieso al niks met je leeftijd te maken en of je naar een feest bent geweest.

3. Denk je dat het forum 'vervuild raakt', door mensen die hun mening geven? Als het al 'vervuild raakt', komt het door mensen als jij die het niet aankunnen dat de liedjes die zij leuk vinden, andere niet leuk vinden en hier commentaar op leveren.

On-topique!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n moeder begint mainstream ook leuk te vinden, nu ontopic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
emmerick schreef:
Vond hem eerst niet veel aan maar nu in HQ best wel lekker.
De vocals passen gewoon perfect. Ook door de climax heen past het allemaal naadloos in elkaar.

Dit, toen ik hem vaker ging luisteren vond ik hem steeds lekkerder klinken. :)

Dit + dit. Dit is typisch zo'n plaatje als Nothing Else Matters, Don't Speak, Just Like You en Nobody Said It Was Easy, al is dit nummer niet op een bestaand nummer gebaseerd. Lekkere meezingers/sfeerbrengers met pop-invloeden. Één of twee plaatjes per zomer is helemaal niet zo erg. Het moet echter niet een hype worden en ook niet een structureel iets van de artiesten om te produceren. Maar zolang je de kwantiteit van de kwaliteit kan scheiden, en puur alleen naar de kwaliteit kijkt, kan dit nummer er prima mee door. Zolang hij niet zo overplayed wordt als Nobody Said It Was Easy.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks