Voordat ik aan deze post begin; ik vind dit een goed te luisteren track. Daar ligt het dus niet aan.
[grammarnazi]
musicis schreef:
Ik geef een voorbeeld, maar dat maakt niet uit. Ik krijg echt een hekel aan mensen die zeggen "Het is mainstream dus ik haat het."
Mensen bepalen zelf wat mainstream is. Dit is gewoon een fantastisch nummer. Oke, als het niet je stijl is, prima, maar zeg dan niet dat het een kut nummer is. Of doe het zelf beter zou ik zeggen. Ik merk hier op hardtraxx dat heel veel mensen pas net komen kijken en rawstyle helemaal geweldig vinden omdat hun vriendjes het geweldig vinden.
Bovendien, voor mensen die zeggen dat deze kick slecht is; ik weet niet hoor, maar Wildstylez / Headhunterz / Noisecontrollers maken technisch de beste kicks. Ze zijn vol, (hhz tegewoordig hard) het totale plaatje is gewoon aanwezig. Daarbij, als je op een feest staat en dit wordt gedraaid, zie ik al die rawstylemensjes (rawstyle is trouwens voor mij de definitie duister, weinig melodie) helemaal los gaan en dan komen ze thuis en dan zeggen ze dat het te zacht is...
Als je echt hard wilt en niet commercieel, ga dan naar industrial, wat ik overigens ook waardeer. Maar ga niet de track afkraken omdat het je stijl niet is en vooral niet zeggen dat het commerciele troep is.
Hardstyle is zich tegewoordig aan het verpreiden over de wereld. Dit kun je dus het beste bereiken met deze nummers...
[/grammarnazi]
Als iemand aanvullingen heeft, hoor ik ze graag. Ik zie persoonlijk door de bomen het bos niet meer.

Zo, nu deze post weer leesbaar is, kan ik er ook inhoudelijk op reageren.
In je eerste zin zeg je dat je een hekel krijgt aan mensen die zeggen dat ze een track haten omdat het mainstream is. Dat is prima, maar ik snap niet waarom je dat in dit topic zet, aangezien hier niemand heeft gepost dat ze de track haten omdat het mainstream is.
Tevens zit er geen verband tussen dat mensen zelf bepalen wat mainstream is en dat jij dit een fantastisch nummer vind, dus zo "gewoon" is dat niet.
Wanneer deze stijl niet door iemand wordt gewaardeerd, vindt hij het dus kut en mag hij/zij dit zeggen.
De discussie dat iemand het beter zou moeten kunnen om kritiek te kunnen uiten is een reeds gepasseerd station hier op Hardtraxx. Er is al ruim gedebatteerd over de vraag of alleen producers kunnen beoordelen of iets van goede kwaliteit is. Ik meen me te herinneren dat dit in het "Beste producers"-topic was.
Je zegt te merken dat hier op Hardtraxx veel mensen net komen kijken bij Hardstyle. Ik merk zelf ook iets. Een golf aan nieuwe leden (ja ik ben zelf ook relatief nieuw) die op een agressieve toon vertellen dat ze het niet eens zijn met de gevestigde orde hier. Een verschil van mening is prima, maar generaliseren en persoonlijke aanvallen heb ik een hekel aan.
Ik ben zelf ook meer van de hardere hardstyle, maar mij zal je ook op het merendeel van mainstream los zien gaan, om vervolgens te klagen dat het niet hard genoeg was. Hier heb ik ook een (naar mijn mening) goede reden voor. Ik betaal mijn kaartje niet om depressief in een hoekje te gaan staan wanneer Coone (bijvoorbeeld) tevoorschijn wordt getoverd. Neemt niet weg dat ik het een stuk beter naar mijn zin heb op hardere acts.
Waarom zou ik naar industrial moeten, als ik geen mainstream zou willen? Er zit genoeg soorten muziek tussen deze twee die ik ook kan waarderen.
Ook voor de discussie over het verspreiden van hardstyle is reeds een topic aangemaakt.