Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Bij een andere vocalist waren de vocals precies hetzelfde. Hardstyle heeft dit totaal niet nodig.

True, jammer genoeg denken de DJ's aan de 'top' daar anders over..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 11:59 

Hardtraxx Veteran

Wat ik meer bedoel is dat mensen hier ook vallen over het feit dat "Niels Geusebroek" dit heeft ingezongen, omdat dat dus iemand is van the Voice.. vinden ze dat raar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:03 

p-stylez schreef:
Wat ik meer bedoel is dat mensen hier ook vallen over het feit dat "Niels Geusebroek" dit heeft ingezongen, omdat dat dus iemand is van the Voice.. vinden ze dat raar..

Ja, hij heeft niet voor niets een voice. hoe wil je het anders in laten zingen?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:03 

Donateur

Vind iemand zichzelf ook super grappig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:19 

Hardtraxx Elite

Ik vind dit ontzettend goed gezongen, stem past hier wel bij Het enige waar ik me nu aan stoor ik dat; whoooohoow, ohwho-oh-ohohoooh. Dat is het verneukeratieve
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:39 

Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat! Euforisch, goeie vocals (dat oohooohoooh lijkt wel een beetje van Coldplay(?) gejat). :bomb: voor het zomergevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:42 

Heb hem trouwens eens geluisterd.

zonder die vocals vindi k het helemaal niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:53 

Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
Godverdomme musicis ben je 15 ?

jullie kunnen niet eens met een tegen argument komen... waarom ik ongelijk zou hebben.... fucking een groot aantal hier op hardtraxx zit keihard aan de drugs op feesten en zeiken fucking goeie nummers af....

haha dat is ook het enigste wat je kan zegge volgens mij ?mijn eerste feest was overgens qlimax 2004 dus dat zegt wel iets over me leeftijd.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:56 

Aan het typen...

Ik heb nog nooit drugs gebruikt, sterker nog niet eens een sigaret geprobeerd. Ik luister al hardstyle sinds 2002 en ik ben het helemaal met de mensen eens die hier nee tegen zeggen. En als je daadwerkelijk zo oud bent, dan mag je wel iets aan je taalgebruik gaan doen, want die is nogal kinderlijk. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:57 

musicis schreef:
kaboem schreef:

jullie kunnen niet eens met een tegen argument komen... waarom ik ongelijk zou hebben.... fucking een groot aantal hier op hardtraxx zit keihard aan de drugs op feesten en zeiken fucking goeie nummers af....

haha dat is ook het enigste wat je kan zegge volgens mij ?mijn eerste feest was overgens qlimax 2004 dus dat zegt wel iets over me leeftijd.....

Dus je mag geen smaak hebben over muziek?

Alsjeblieft stap op voor je jezelf nog verder voor schut zet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 12:58 

Hardtraxx Elite

musicis schreef:
kaboem schreef:

Op je zevende al op qlimax, doe je goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:03 

musicis schreef:
jullie kunnen niet eens met een tegen argument komen

Kijk eens naar Patrickjeb's post

musicis schreef:
waarom ik ongelijk zou hebben

Omdat jij je mening als een feit brengt? ;)

musicis schreef:
fucking een groot aantal hier op hardtraxx zit keihard aan de drugs op feesten en zeiken fucking goeie nummers af....

Nou en, en nou en? Wat kan jou dat nou bommen, dat jij alles goed vind en met een biertje in de hand en een tripbril op staat te genieten op een random festival, good for you, serieus. Ik wou dat ik dat kon. ;)

musicis schreef:

Gedraag je dan aub naar je leeftijd en begin eens met een spellingcontrole, leest wat fijner namelijk.

musicis schreef:
hardstyle is zich tegewoordig aan het verpreiden over de wereld , dit kun je dus het beste bereiken met deze nummers...

Dus
musicis schreef:
commerciele troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:11 

Hardtraxx Veteran

musicis schreef:
jullie kunnen niet eens met een tegen argument komen...

Jawel hoor, maar waarom moet dat bij bijna elke mainstreamplaat herhaald worden als toch ongeveer hetzelfde argument geldt omdat de platen hetzelfde in elkaar zitten.....

musicis schreef:
waarom ik ongelijk zou hebben....

Goed verhaal man.

musicis schreef:
fucking een groot aantal hier op hardtraxx zit keihard aan de drugs op feesten en zeiken fucking goeie nummers af....

Pfwoaah, strerk argument! "Fucking goeie nummers" is zo subjectief als wat, dus dat argument is net zoveel waard als een liter zand. Kom jij nou zélf eens met een goed argument waarom je dit nou zo geweldig vindt. Al wat ik van je lees is gelul over 'dat het zo is' en dat het fantastisch is. Das prima, maar 1: dat is jouw mening, niet die van de rest, dus dram het niet zo door. En 2: onderbouw het nou eens in plaats van tevergeefs proberen anderen onderuit te halen omdat die dit soort platen niks vinden. Overigens ook wel érg makkelijk om te zeggen dat het gros hier keihard aan de drugs zit en altijd alles afzeikt.

musicis schreef:

Gedraag je er dan naar, for fuck's sake. >.<

Edit: Almighty was me voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
emmerick schreef:
Geck-o schreef:
Euforische bom weer :drool: echt heel lekker

Zeg je dit omdat je politiek correct wilt zijn of omdat je het oprecht een goede track vindt?

Omdat ik hem heerlijk vind :) net als die nieuwe noisecontrollers, super euforisch en heerlijke productie

Niels Geusebroek is ook een fantastische zanger

Geheel mee eens, behalve datgeen over Niels Geusebroek (ken hem totaal niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 15:14 

Hardtraxx Newbie

ik vind het een heerlijke plaat ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Zonder vocals is het ook gewoon happy shit to they max. Echt niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Voordat ik aan deze post begin; ik vind dit een goed te luisteren track. Daar ligt het dus niet aan.

[grammarnazi]
musicis schreef:
Ik geef een voorbeeld, maar dat maakt niet uit. Ik krijg echt een hekel aan mensen die zeggen "Het is mainstream dus ik haat het."

Mensen bepalen zelf wat mainstream is. Dit is gewoon een fantastisch nummer. Oke, als het niet je stijl is, prima, maar zeg dan niet dat het een kut nummer is. Of doe het zelf beter zou ik zeggen. Ik merk hier op hardtraxx dat heel veel mensen pas net komen kijken en rawstyle helemaal geweldig vinden omdat hun vriendjes het geweldig vinden.

Bovendien, voor mensen die zeggen dat deze kick slecht is; ik weet niet hoor, maar Wildstylez / Headhunterz / Noisecontrollers maken technisch de beste kicks. Ze zijn vol, (hhz tegewoordig hard) het totale plaatje is gewoon aanwezig. Daarbij, als je op een feest staat en dit wordt gedraaid, zie ik al die rawstylemensjes (rawstyle is trouwens voor mij de definitie duister, weinig melodie) helemaal los gaan en dan komen ze thuis en dan zeggen ze dat het te zacht is...

Als je echt hard wilt en niet commercieel, ga dan naar industrial, wat ik overigens ook waardeer. Maar ga niet de track afkraken omdat het je stijl niet is en vooral niet zeggen dat het commerciele troep is.

Hardstyle is zich tegewoordig aan het verpreiden over de wereld. Dit kun je dus het beste bereiken met deze nummers...

[/grammarnazi]

Als iemand aanvullingen heeft, hoor ik ze graag. Ik zie persoonlijk door de bomen het bos niet meer. :)

Zo, nu deze post weer leesbaar is, kan ik er ook inhoudelijk op reageren.

In je eerste zin zeg je dat je een hekel krijgt aan mensen die zeggen dat ze een track haten omdat het mainstream is. Dat is prima, maar ik snap niet waarom je dat in dit topic zet, aangezien hier niemand heeft gepost dat ze de track haten omdat het mainstream is.

Tevens zit er geen verband tussen dat mensen zelf bepalen wat mainstream is en dat jij dit een fantastisch nummer vind, dus zo "gewoon" is dat niet.

Wanneer deze stijl niet door iemand wordt gewaardeerd, vindt hij het dus kut en mag hij/zij dit zeggen.

De discussie dat iemand het beter zou moeten kunnen om kritiek te kunnen uiten is een reeds gepasseerd station hier op Hardtraxx. Er is al ruim gedebatteerd over de vraag of alleen producers kunnen beoordelen of iets van goede kwaliteit is. Ik meen me te herinneren dat dit in het "Beste producers"-topic was.

Je zegt te merken dat hier op Hardtraxx veel mensen net komen kijken bij Hardstyle. Ik merk zelf ook iets. Een golf aan nieuwe leden (ja ik ben zelf ook relatief nieuw) die op een agressieve toon vertellen dat ze het niet eens zijn met de gevestigde orde hier. Een verschil van mening is prima, maar generaliseren en persoonlijke aanvallen heb ik een hekel aan.

Ik ben zelf ook meer van de hardere hardstyle, maar mij zal je ook op het merendeel van mainstream los zien gaan, om vervolgens te klagen dat het niet hard genoeg was. Hier heb ik ook een (naar mijn mening) goede reden voor. Ik betaal mijn kaartje niet om depressief in een hoekje te gaan staan wanneer Coone (bijvoorbeeld) tevoorschijn wordt getoverd. Neemt niet weg dat ik het een stuk beter naar mijn zin heb op hardere acts.

Waarom zou ik naar industrial moeten, als ik geen mainstream zou willen? Er zit genoeg soorten muziek tussen deze twee die ik ook kan waarderen.

Ook voor de discussie over het verspreiden van hardstyle is reeds een topic aangemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:37 

Donateur

Ja jongens on topic maar weer, discussies over andere zaken horen hier. Berichten die off topic gaan worden vanaf nu verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:02 

Hardtraxx Newbie

Geck-o schreef:
Euforische bom weer :drool: echt heel lekker

Dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:51 

Komt er elke dag een track met een of andere B-zanger/zangere? Ik ga het niet eens luisteren. 2012 is echt een kutjaar en ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 21:37 

Cruelty schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Komt er elke dag een track met een of andere B-zanger/zangere? Ik ga het niet eens luisteren. 2012 is echt een kutjaar en ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Je hebt het dus nog niet geluisterd en je vindt het kut?

:').
Niet dingen gaan verzinnen. Ik zeg niet dat hij kut is, ik vind de ontwikkelingen in de scene kut. Ik laat indirect blijken dat ik 100% zeker weet dat het kut is, daarom hoef ik het niet te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:43 

Donateur

Het boeit me niet wie de zanger is. Ik vind het gewoon fucking gay als iemand heel de tijd van die semi-happy teksten uitkraamt en YEAAH YEEEEEEEEEEJJJ enzo door die climax loopt te blaten.

En ik zou het ook niet eens zo'n punt vinden als dat maar één keer voor zou komen. Maar dit begint echt een vervelende trend te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:29 

Hardtraxxer

Track vind ik op zich nog best vet, maar waarom die voice of holland gay???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:55 

Donateur

Izbut schreef:
Track vind ik op zich nog best vet, maar waarom die voice of holland gay???

Omdat Robbie Williams en Elton John hier geen zin in hadden, dus was hij de 3de keus.. Wel jammer, Robbie had het ook goed kunnen doen.

Maarja, als deze niet wou kregen we Frans Duits, zit je ook niet op te wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 11:39 

Year of Summer, maar deze zal denk ik dan wel in de winter gereleased worden DA kennende.

Aardig nummertje, alleen met gayvocals.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks