Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:20 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wildstylez feat. Niels Geusebroek

Track(s): Year Of Summer

Sample/video:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Handjesklap en armpjes omhoog nummer 1000 van dit jaar...
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Doet me helemaal niks.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:21 
 
Hardtraxx Addict

commerciële troep gadverdamme :yawn:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:23 
 
Hardtraxx Addict

Is dit een grap? NIELS GEUSEBROEK wtf is die niet van Voice of Holland?
Wildstylez wil echt de commerciele kant met zijn bootlegjes steeds en nou dit
Door dit soort nummers komen er alleen maar meer dagjesmensen in de scene ... :cry:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Euforische bom weer :drool: echt heel lekker
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:25 
 
Hardtraxx Elite

Geck-o schreef:
Euforische bom weer :drool: echt heel lekker


Zeg je dit omdat je politiek correct wilt zijn of omdat je het oprecht een goede track vindt?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:28 
 

Niels Geusebroek!? :cry:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Geck-o schreef:
Euforische bom weer :drool: echt heel lekker


Zeg je dit omdat je politiek correct wilt zijn of omdat je het oprecht een goede track vindt?

Omdat ik hem heerlijk vind :) net als die nieuwe noisecontrollers, super euforisch en heerlijke productie

Niels Geusebroek is ook een fantastische zanger
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt het aan mij of zijn al die breaks uit EDC zeurderig? :P
Standaard Hands-up dit.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

ben het ook zeker met geck-o eens ;)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:yawn: Saaaaaaaaaaaaaaaaai
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Is dit een grap? NIELS GEUSEBROEK wtf is die niet van Voice of Holland?
Wildstylez wil echt de commerciele kant met zijn bootlegjes steeds en nou dit
Door dit soort nummers komen er alleen maar meer dagjesmensen in de scene ... :cry:


Ja echt een verrassing dat wildstylez de commerciële kant op gaat, ik schrik hier wel ff van!

Dit nummer doet me overigens niets
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de vocals verschrikkelijk, en de rest erom heen klinkt ook verschrikkelijk saai....
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:50 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk! :woot:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:54 
 

Melodie doet me niet zo heel veel, er zit wel een lekkere kick onder :).
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:21 
 
Hardtraxxer

Vind deze wel lekker hoor, ;)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Euforisch hoogstandje als je het mij vraagt :)
stefaneke schreef:
er zit wel een lekkere kick onder :).
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

Showey schreef:
Eens met Geck-o, goede euforische plaat dit. Euforisch hoeft niet per se commercieel te zijn, het is gewoon super muzikaal met zo'n zanger.

Iemand met een normaal argument..
Het gaat er inderdaad om of het muzikaal ook goed in elkaar zit, en dat zit deze. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez, waar ben je toch mee bezig de laatste tijd :/

De kicks zijn inderdaad wel vet .
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Ach misschien vind ik hem over een paar weken ineens wel vet. Heb ik gek genoeg laatste tijd heel vaak bij hardstyle. maar op 1e gehoor vind ik het gewoon te saai en te standaard. Gek genoeg komt de laatste tijd alle hardstyle die ik interessant vind van nieuwkomers en relatief onbekende producers.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf man die vocals. Tyft toch eens op met die bullshit.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Godverdomme zeg, wat een heerlijk plaatje! Meteen kippenvel bij de eerste secondes, trekt meteen een smile op mijn gezicht. Prachtig gezongen ook en dan die melodie, woorden schieten gewoon tekort :yay:
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Euforische bom weer :drool: echt heel lekker


helemaal mee eens, behoorlijk lekker plaatje dit weer :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks