Qlown schreef:
Duruz schreef:
Snap echt niet waarom dit nou weer door iedereen afgekraakt wordt. Klapte er heerlijk op zaterdag.
Iets met smaak. Dus omdat hij er heerlijk op klapt moet iedereen dit goed vinden ofzo? Wat vind je er dan goed aan?
Nee zo bedoelde ik het niet. Heeft zeker met smaak te maken, weet ik ook wel. Ik vond dit erg
bruut klinken in Klokgebouw, zoals de rest van zijn set. Dat is de reden dat ik er niet zo goed met mijn pet bij kan dat groot deel er dan niks aan vindt/vond. Ik hou wel van zijn stijl. Lekker 'trommelmateriaal'.