Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap echt de hype niet :/
ook viel de set van RR in het niet in vergelijking met Vazard&Delete daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickrolls :worship:
Ben wel benieuwd hoe deze live gaat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saaie plaat. Live al helemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Kickrolls :worship:
Ben wel benieuwd hoe deze live gaat. ^^


Ik vond hem live wel heerlijk alleen het enige tegevallertje was dat t ineens een stuk softer was omdat Delete & Vazard ervoor hadden gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

live mee gemaakt, en als nog vind ik hem niet zo bijzonder. kickrolls zijn wel heerllijk, maar daar blijft het bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze behoorlijk tegenvallen en ik was volgens mij niet de enige, heb m meegemaakt op Loudness.
Typisch ook dat Brutal 3.0 een kwartier later met luid gejuich werd ontvangen,
vind ik zelf ook stukken dikker dan deze 4.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 09:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Betere kwaliteit. :-)

Verder,

chas1n schreef:
Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Snap echt niet waarom dit nou weer door iedereen afgekraakt wordt. Klapte er heerlijk op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Snap echt niet waarom dit nou weer door iedereen afgekraakt wordt. Klapte er heerlijk op zaterdag.

Iets met smaak. Dus omdat hij er heerlijk op klapt moet iedereen dit goed vinden ofzo? Wat vind je er dan goed aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Vond het juist erg tegenvallen op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Duruz schreef:
Snap echt niet waarom dit nou weer door iedereen afgekraakt wordt. Klapte er heerlijk op zaterdag.

Iets met smaak. Dus omdat hij er heerlijk op klapt moet iedereen dit goed vinden ofzo? Wat vind je er dan goed aan?


Nee zo bedoelde ik het niet. Heeft zeker met smaak te maken, weet ik ook wel. Ik vond dit erg bruut klinken in Klokgebouw, zoals de rest van zijn set. Dat is de reden dat ik er niet zo goed met mijn pet bij kan dat groot deel er dan niks aan vindt/vond. Ik hou wel van zijn stijl. Lekker 'trommelmateriaal'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 22:22 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Qlown schreef:
Duruz schreef:
Snap echt niet waarom dit nou weer door iedereen afgekraakt wordt. Klapte er heerlijk op zaterdag.

Iets met smaak. Dus omdat hij er heerlijk op klapt moet iedereen dit goed vinden ofzo? Wat vind je er dan goed aan?


Nee zo bedoelde ik het niet. Heeft zeker met smaak te maken, weet ik ook wel. Ik vond dit erg bruut klinken in Klokgebouw, zoals de rest van zijn set. Dat is de reden dat ik er niet zo goed met mijn pet bij kan dat groot deel er dan niks aan vindt/vond. Ik hou wel van zijn stijl. Lekker 'trommelmateriaal'.


Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ag de een vind Radical Redemption leuk en de andere Delete.
Bij RR zullen mensen altijd over zn kicks beginnen. Terwijl ik bij Delete zo iets heb van: leuk joh al die loze geluidjes achter elkaar.
Kwestie van smaak. ^^ Niets mis mee.

En deze wil ik eerst live horen en in HQ voor ik ga oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ag de een vind Radical Redemption leuk en de andere Delete.
Bij RR zullen mensen altijd over zn kicks beginnen. Terwijl ik bij Delete zo iets heb van: leuk joh al die loze geluidjes achter elkaar.
Kwestie van smaak. ^^ Niets mis mee.

En deze wil ik eerst live horen en in HQ voor ik ga oordelen.


ik vind het allemaal wel leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
deze wil ik eerst live horen en in HQ voor ik ga oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 10:45 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
Snap echt niet waarom dit nou weer door iedereen afgekraakt wordt. Klapte er heerlijk op zaterdag.

Idd, klapte als een idioot haha. Goed aan z'n kicks gesleuteld imo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

doemaariets schreef:
Duruz schreef:
bruut


Lol


Ben blij voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

henkfct schreef:
Parvuz schreef:
deze wil ik eerst live horen en in HQ voor ik ga oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oordeel live:
Vet! Maar dat vooral om de kickrolls en het fuck it gewoon raggen idee er achter. :P
Het is wel zo dat live natuurlijk dingen vrij snel heel lomp en dik lijken omdat je helemaal in die sfeer zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister voor t eerst live gehoord, brutal 4x niks. Pakt mij totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 16:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vond um gister best dik, vooral die kickrolls :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 3.0 veel beter dan 4.0, hij draaide ze gister beide op BTB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 19:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Ik vind 3.0 veel beter dan 4.0, hij draaide ze gister beide op BTB.


Ik blijf ook bij brutal 3.0 hangen. Soms is een upgrade niet altijd een verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks