Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:47 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Ik hoor wat ruis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:17 
 
Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.

Dit, vind zeker vet die dikke kicks maar na 2-3 nummers ben ik wel klaar, vind de meeste tracks van RR teveel op elkaar lijken.

P.S neemt natuurlijk niet weg dat ik benieuwd ben naar de HQ :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
JeftaElachouri schreef:
Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.

Dit, vind zeker vet die dikke kicks maar na 2-3 nummers ben ik wel klaar, vind de meeste tracks van RR teveel op elkaar lijken.

P.S neemt natuurlijk niet weg dat ik benieuwd ben naar de HQ :innocent:


Haha idd ze lijken wel vaak op elkaar, maar nu weet je dat eigenlijk van tevoren wel bij RR en toch blijf ik het keer op keer wel lekker vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Arrow schreef:
CiRiXxX schreef:
JeftaElachouri schreef:
Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.

Dit, vind zeker vet die dikke kicks maar na 2-3 nummers ben ik wel klaar, vind de meeste tracks van RR teveel op elkaar lijken.

P.S neemt natuurlijk niet weg dat ik benieuwd ben naar de HQ :innocent:


Haha idd ze lijken wel vaak op elkaar, maar nu weet je dat eigenlijk van tevoren wel bij RR en toch blijf ik het keer op keer wel lekker vinden :P

Ja dat is zeker waar! Heb hetzelftde bij RR wat je zei, bij hem is het gewoon ff een uurtje lekker raggen! Maar zou toch wel is vet zijn als ie is met een sterk geproduceerde track komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Condemned en Accumulated Filth zijn gewoon ijzersterke producties, dus ben het er niet helemaal mee eens, laatste tijd doet hij wel veel het zelfde trucje, maar op Spell of Sin staan echt wel een paar steengoede nummers (vind ik) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Condemned en Accumulated Filth zijn gewoon ijzersterke producties, dus ben het er niet helemaal mee eens, laatste tijd doet hij wel veel het zelfde trucje, maar op Spell of Sin staan echt wel een paar steengoede nummers (vind ik) ;)


Bedoel ook niet dat al zijn tracks slechte producties zijn, maar de meeste tracks lijken wel erg veel op elkaar imo.
Condemned vind ik zelf ook niet echt bijzonder eigenlijk :innocent: maar begrijp wat je bedoelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:54 
 

Ik snap die hype echt niet... 3 minuten lange breaks en dan 15 seconden een kick die kracht mist...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Radical :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze wil ik morgen wel even door klokgebouw horen :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:45 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Radical :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Ik vind het dus echt niet lekker klinken. :/ Vind het meeste werk van RR sowieso niet boeiend. Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.

dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niet normaal dat gehype. Als RR een scheet opneemt en die 3min lang laat loopen dan nog steeds "FART 36.4 WAT EEN SLOPER" horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Echt niet normaal dat gehype. Als RR een scheet opneemt en die 3min lang laat loopen dan nog steeds "FART 36.4 WAT EEN SLOPER" horen

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:lol: Eens met Raven.

Ben benieuwd, hoor het morgen wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 10:36 
 
Hardtraxx Elite

Ik begin hier een beetje zat van te raken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
"From the creator of Brutal 1, 2 and 3 point 0. This is, Brutal, 4 point 0!!"


bron: facebook

Afbeelding

hij heeft hem af! of iig een voorlopige versie, ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:01 
 
Hardtraxx Elite

Vanaf zijn eerste productie:
Kettingzaag schreef:
Radical :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Meh, kwaliteit zal er weer van afdruipen, typisch dat hij hem zo snel mogelijk af wil hebben om toch maar een 4.0 te hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



ok, kickrolls zijn wel gruwelijk, echt echt heel fijn, maar qua totale track vind ik hem niet zo bijzonder. screetches voor de climax zijn wel leuk bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:26 
 
Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:


ok, kickrolls zijn wel gruwelijk, echt echt heel fijn, maar qua totale track vind ik hem niet zo bijzonder. screetches voor de climax zijn wel leuk bedacht.



1:40 :worship: Fucking vet gedaan minibreak ofzo en dan de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doet me helemaal niks... ben ook echt een beetje Radical moe, kan/kon op zich altijd wel van z'n stijltje genieten, maar heb hem nu zo vaak live gezien dat ik er voorlopig wel een beetje klaar mee ben... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kickrolls :drool:
Ben benieuwd hoe dit volgende week live gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kickrolls :bomb: op da filmpje van HardNewsNL fb zie je hem die kickrolls nadoen echt supervet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Bovenstaand ook hoor. :P Kickrolls zijn vet, maar totaal plaatje zal niet het van het zijn vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:43 
 
Hardtraxxer

Werkelijk waar wat een muziek :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks