Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 16:55 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Brutal 4.0

Sample/video: http://instagram.com/p/m2s6mTGhkh/


https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-watch-yourself-ep-minus028-t46275.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Is dat nu dezelfde kick of niet? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Is dat nu dezelfde kick of niet? xD


als 3.0?? vgm lijkt hij er niet eens op :$

maarja, met alleen zo'n lomp kickje ben ik nog niet aan boord van de hype-train, als hij het wat leuker in pakt ben ik er bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt nu al super dik!!! En paar goeie kickrolls al hoor :thumbsup: , fuck it ik ga die hype train in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bruut !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Hier kun je dus echt niks uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Hier kun je dus echt niks uit opmaken.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:19 
 

Ik hoor wat ruis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt op de kicks zoals in One By One, Prostitute, The Ultimate Diss en I Spit on You.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een beetje dezelfde sound als in Brutal (1.0 dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik verwacht dat bij die kleine pauze een of andere screetch tussendoor komt, want zo niet, vind ik hem niet echt lekker ''rollen''. ik kan ook nog niks uit maken, ff afwachten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kickrolls :D
Hoop dat de plaat volgende week te horen is bij BTB ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Hier kun je dus echt niks uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Die Radical denkt volgens mij ook van laat ik er maar 100000 distortion erop gooien.. Klinkt toch nergens naar dit.
Ik vind dit helemaal niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk deze keer niet 4/5 van de track breaks en lomp geouwehoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt toch nergens naar :/
altijd hetzelfde trucje, snap nog steeds de hype rond RR niet
erg jammer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Die Radical denkt volgens mij ook van laat ik er maar 100000 distortion erop gooien.. Klinkt toch nergens naar dit.
Ik vind dit helemaal niks :thumbdown:


Citaat:
Brutal, no single fuck was given about the amount of distortion in those tracks.

RELEASE ALL THE DISTORTION!!


ff een quote van onze radical :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het dus echt niet lekker klinken. :/ Vind het meeste werk van RR sowieso niet boeiend. Heb bij hem vaak het idee dat het meer om het maken van een harde track gaat dan om het maken van een goede track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het wel tof klinken. Zal goed hard gaan door zaal 1 van het Klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik vind het wel tof klinken. Zal goed hard gaan door zaal 1 van het Klokgebouw.


Ben er benieuwd naar, hoop dat ie 'm dan ver genoeg af heeft, maar dat zal wel met zijn produceertempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Duruz schreef:
Ik vind het wel tof klinken. Zal goed hard gaan door zaal 1 van het Klokgebouw.


Ben er benieuwd naar, hoop dat ie 'm dan ver genoeg af heeft, maar dat zal wel met zijn produceertempo.


ik hoop het haha, ik vind hem namelijk al best vet klinken :thumbsup: Bij Radical Redemption stel ik mn eigen toch nooit in om een sterk geproduceerde track te horen, maar een flink harde track :bomb: :woot: voor sterk geproduceerde tracks ga ik dan wel bij andere artiesten staan haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 13:15 
 
Hardtraxxer

Ben der wel fan van dit lompe stijltje! :drool:
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks