Qlown schreef:
Ochja, met dat nieuwe beleid van Youtube zijn ze straks toch weg, dus ik zou zeggen geniet er nog van, nu het nog kan.

We zijn op de hoogte van de recente veranderingen omtrent YouTube auteursrecht en het complete nieuwe systeem wat zich aan het ontwikkelen is. Toch vind ik je reactie een beetje neerbuigend, maar dit kan aan mij liggen.
Even een kleine uitleg over onze manier van werken:
Wij hebben diverse contracten/overeenkomsten gesloten met diverse grote labels, Denk hierbij aan o.a: The Magic Show, Gearbox, Minus is More, Be Yourself Music, Spoontech, Invaders Records e.d. Alvorens er een track wordt geüpload wordt er expliciet toestemming gevraagd aan de distributeur, zij beheren de content namelijk. Met duidelijke instructies worden vervolgens de platen online gezet. Labels zetten ons op hun White List, dit zorgt ervoor dat ons kanaal beschermd blijft tegen claims van de distributeur.
Enkel bij tracks waarvan wij weten dat er gemonitized mag worden gebeurd dit ook. Bij ander auteursrecht beschermend materiaal uiteraard niet. Verder hebben wij erg goed contact met zowel de Producers als de platen maatschappijen, Mochten zij het toch niet eens zijn met een upload of wordt er gevraagd deze eraf te halen wegens een release reden, wordt dit keurig netjes door ons opgevolgd.
Ik vind het dus jammer dat je er zo over denkt. Wij zijn dan ook als 1 van de weinige die veel overeenkomsten proberen te sluiten om het werk wat we doen meer support te laten krijgen over de gehele scene.
Sorry voor het lange verhaal, wou het gewoon duidelijk hebben voor iedereen.