Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Die 2e climax :lol: , random geluidjes met een random pitch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen die hoge geluidjes in het laatste stuk echt kut, rest is best vet, met name de eerste twee stukken, zit een lekkere drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:04 
 

Hahahahahahaha :lol:
En op facebook allemaal lui die dit helemaal de shit vinden, ik snap dr helemaal niks meer van. Dit is echt een van de beroerdste platen die ik ooit heb gehoord, in wat voor muziekgenre dan ook. Kansloos. Ik ben zo klaar met dat hele raw gebeuren en deze man spant de kroon. De zelfverheerlijking druipt van alles af, de mensen die zijn muziek vet vinden kotsen over alles wat niet RR of Minus Militia is heen en op feesten zijn deze mensen niet om uit te staan. Gatverdamme. Geen kans dat ik ooit nog naar Radical Redemption of Minus Militia ga. Einde nutteloze haat tekst, moest ik even kwijt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
nutteloze haat tekst


Klets, ik vind sommige dingen van RR & Minus Militia wel gewoon vet, maar dat wil niet zeggen dat ik over alles heen kots wat niet van RR of MiM is, want ik vind alles wat met hardstyle te maken heeft 9 van de 10x gewoon vet. Ik ben daar gewoon niet moeilijk in. Als het lekker klinkt dan is het goed toch en smaken verschillen gewoon en bij jou is het wel duidelijk geworden dat je gewoon meer van de early bent ofzo of gewoon helemaal klaar met hardstyle en dat is je mening, maar ik ben het er niet mee eens. Er zit wel een kern van waarheid in dat de 'meerderheid' van de RR en MiM "fans" zo zijn dat klopt, maar je moet dan niet iedereen over een kam scheren die RR of MiM tracks vet vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict

Jij hebt het zwaar :P

Minus Militia platen kunnen me nog wel bekoren, deze daarentegen vind ik echt he-le-maal niks aan. Sterker nog, ik vind hem echt schijtvervelend.. Brutal 3.0 was nog wel leuk (met name live) maar dit is echt slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:12 
 

Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:
nutteloze haat tekst


je moet dan niet iedereen over een kam scheren

Is waar en dat was niet zo netjes. Had het meer moeten verwoorden als: wat mij opvalt bij optredens van RR of MM is dat die mensen daar puur komen voor die act, verder nauwelijks verstand van iets. Ik ben gewoon mensen tegengekomen bij Minus Militia op Xxlerator die geen idee hadden wie bijvoorbeeld B-Front is. Daar gaat mijn bloed gewoon een beetje van koken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Ik ben gewoon mensen tegengekomen bij Minus Militia op Xxlerator die geen idee hadden wie bijvoorbeeld B-Front is.

Jeetje wat sneu. (geen sarcasme dit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:
nutteloze haat tekst


je moet dan niet iedereen over een kam scheren

Is waar en dat was niet zo netjes. Had het meer moeten verwoorden als: wat mij opvalt bij optredens van RR of MM is dat die mensen daar puur komen voor die act, verder nauwelijks verstand van iets. Ik ben gewoon mensen tegengekomen bij Minus Militia op Xxlerator die geen idee hadden wie bijvoorbeeld B-Front is. Daar gaat mijn bloed gewoon een beetje van koken :P


Begrijpelijk. Ik merk het zelf ook vaak dat meeste van die "fans" gewoon alleen een shirtje hebben gekocht en dan meteen fans zijn terwijl ze niet eens de tracks kennen laatst staan alle artiesten eromheen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:26 
 

Zin schreef:
Begrijpelijk. Ik merk het zelf ook vaak dat meeste van die "fans" gewoon alleen een shirtje hebben gekocht en dan meteen fans zijn terwijl ze niet eens de tracks kennen laatst staan alle artiesten eromheen. xd

Precies en dat vind ik zo hersenloos en kinderlijk... Ik stoor me daar gewoon heel erg aan. En ik vind het ook jammer, want er zijn heus wel tracks van Radical of Minus Militia die ik wél vet vind maar het hele gedoe er omheen verpest het voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Zin schreef:
Begrijpelijk. Ik merk het zelf ook vaak dat meeste van die "fans" gewoon alleen een shirtje hebben gekocht en dan meteen fans zijn terwijl ze niet eens de tracks kennen laatst staan alle artiesten eromheen. xd

Precies en dat vind ik zo hersenloos en kinderlijk... Ik stoor me daar gewoon heel erg aan. En ik vind het ook jammer, want er zijn heus wel tracks van Radical of Minus Militia die ik wél vet vind maar het hele gedoe er omheen verpest het voor mij ;)

Je kan zijken wat je wilt over dit soort mensen en ja de meeste mensen op feesten hebben ooit van de namen gehoord en misschien herkennen ze een trackje, voor de rest weten ze niet veel van de scene af en ik stoor mij er ook niet aan wat deze groep mensen is zo groot, wees blij dat deze groep er is want als deze groep ineens niet meer naar de feesten gaan dan is er geen Defqon, Hardbass of Decibel etc. meer omdat het publiek dan te klein wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 14:55 
 

Dagjesmensen an sich heb ik niet zo'n probleem mee, daar heb ik me wel overheen gezet. Het zijn vooral de mensen die ik hiervoor beschreef en vóór minus militia waren alle feesten ook al uitverkocht :P
De minus militia mensen doen er (veel iig) zo ontzettend stoer mee en dat is zo irritant. En, de rest van de dagjesmensen staan gewoon lekker de hele dag bij de main of strunen wat rond en daar heb je dan niet zo veel last van. Deze groep staat dan vol vooraan je zicht te blokkeren met die achterlijke vlaggen en vinden dat zij het alleenrecht hebben om los te gaan ofzo. Lastig uit te leggen maar ik stoor me daar veel meer aan. Maar, laten we het nog een beetje on topic houden (mijn fout i know :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Dagjesmensen an sich heb ik niet zo'n probleem mee, daar heb ik me wel overheen gezet. Het zijn vooral de mensen die ik hiervoor beschreef en vóór minus militia waren alle feesten ook al uitverkocht :P
De minus militia mensen doen er (veel iig) zo ontzettend stoer mee en dat is zo irritant. En, de rest van de dagjesmensen staan gewoon lekker de hele dag bij de main of strunen wat rond en daar heb je dan niet zo veel last van. Deze groep staat dan vol vooraan je zicht te blokkeren met die achterlijke vlaggen en vinden dat zij het alleenrecht hebben om los te gaan ofzo. Lastig uit te leggen maar ik stoor me daar veel meer aan. Maar, laten we het nog een beetje on topic houden (mijn fout i know :P)

Ik vind het juist wel leuk om een beetje offtopic te gaan dit is opzich een interessante discussie, maar ik snap denk ik wat je bedoelt, het zijn mensen die de livestream van MM op Hardbass hebben gezien, een shirtje kopen en naar een feest gaan omdat Minus Militia er draait en voor de rest weten ze er eigenlijk geen bal van...ik snap hier idd je frustratie als ik ze zo goed omschrijf :P want dan ben ik het opzich wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 15:27 
 

Jep, dat is het grootste deel van mijn irritatie. Niet dat ik het allemaal ruk muziek vind overigens, de setjes van MM vind ik over het algemeen prima te doen. Frustratie zou ik het niet noemen want ik ga er gewoon lekker niet meer heen, maar ik vind het gewoon een beetje jammer. Zulke taferelen kende ik nog niet (zo extreem als dit) in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 19:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor de YouTube liefhebbers:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LegendaryUploadzz schreef:
Voor de YouTube liefhebbers:



das toevallig, dat is gewoon jouw channel joh ! komt dat even goed uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ochja, met dat nieuwe beleid van Youtube zijn ze straks toch weg, dus ik zou zeggen geniet er nog van, nu het nog kan. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ochja, met dat nieuwe beleid van Youtube zijn ze straks toch weg, dus ik zou zeggen geniet er nog van, nu het nog kan. Afbeelding


We zijn op de hoogte van de recente veranderingen omtrent YouTube auteursrecht en het complete nieuwe systeem wat zich aan het ontwikkelen is. Toch vind ik je reactie een beetje neerbuigend, maar dit kan aan mij liggen.

Even een kleine uitleg over onze manier van werken:
Wij hebben diverse contracten/overeenkomsten gesloten met diverse grote labels, Denk hierbij aan o.a: The Magic Show, Gearbox, Minus is More, Be Yourself Music, Spoontech, Invaders Records e.d. Alvorens er een track wordt geüpload wordt er expliciet toestemming gevraagd aan de distributeur, zij beheren de content namelijk. Met duidelijke instructies worden vervolgens de platen online gezet. Labels zetten ons op hun White List, dit zorgt ervoor dat ons kanaal beschermd blijft tegen claims van de distributeur.

Enkel bij tracks waarvan wij weten dat er gemonitized mag worden gebeurd dit ook. Bij ander auteursrecht beschermend materiaal uiteraard niet. Verder hebben wij erg goed contact met zowel de Producers als de platen maatschappijen, Mochten zij het toch niet eens zijn met een upload of wordt er gevraagd deze eraf te halen wegens een release reden, wordt dit keurig netjes door ons opgevolgd.

Ik vind het dus jammer dat je er zo over denkt. Wij zijn dan ook als 1 van de weinige die veel overeenkomsten proberen te sluiten om het werk wat we doen meer support te laten krijgen over de gehele scene.

Sorry voor het lange verhaal, wou het gewoon duidelijk hebben voor iedereen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een goede zaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap niet wat hier leuk aan moet zijn.
Uitgemolken zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Ik snap niet wat hier leuk aan moet zijn.
Uitgemolken zooi

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gratis weggeven en na de zomer niet meer draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: lachwekkende plaat.
Toevallig (nee) dat Digital Punk hem gister draaide in de Theracords stage, was gelijk duidelijk wat voor een scheitkicks brutal heeft. Oja ik wacht op de volgende haat tweet van RR himself, jammer dat je zo met kritiek omgaat. (ook al komt deze lekker ongenuanceerd en niet onderbouwd over van mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 20:47 
 

Vraag me af hoeveel distortions hij in totaal op die kick heeft geflikkerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:
nutteloze haat tekst


Klets, ik vind sommige dingen van RR & Minus Militia wel gewoon vet, maar dat wil niet zeggen dat ik over alles heen kots wat niet van RR of MiM is, want ik vind alles wat met hardstyle te maken heeft 9 van de 10x gewoon vet. Ik ben daar gewoon niet moeilijk in. Als het lekker klinkt dan is het goed toch en smaken verschillen gewoon


Ben het hier 100% mee eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Niks aan.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks