Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@51.30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Gister voor t eerst live gehoord, brutal 4x niks. Pakt mij totaal niet.

En ik blijf erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt heel erg tegen in HQ beetje geforceerd raw... jammer... de kickrolls leken ook veel harder in MQ, misschien maar een MQ release? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran



Dat begin stukje nog vergeten. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


BRUTALL!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
BRUTALL!!

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ongelooflijk kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Valt een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Enige leuke zijn die kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 was nog wel leuk, maar deze is gewoon ontzettend slecht. Zal ook ongetwijfeld nog een 5.0 komen, want de hypetrain rijdt nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doet me helemaal niks, waardeloos en ongeinspireerd nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigenlijk wel lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lelijke kicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kickrolls zijn wel dik maar de kicks zelf zijn niet alles, voor de rest prima nummer vooral live leuk maar brutal2.0 en 3.0 zijn toch dikker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik vind hem eigenlijk wel lekker :$


Wie? Joey of Brutal 4.0? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen slechte plaat, maar meer een die je op een feest moet horen. Geef zelf de voorkeur aan Brutal 2.0 en Brutal 3.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Ventrue schreef:
Ik vind hem eigenlijk wel lekker :$


Wie? Joey of Brutal 4.0? :P


HAHAHAHA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel lekker ! Maar die tekst 'from the creator blabla.' had van mij niet gehoeven.
Vind 3.0 Wel fijner!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Enige leuke zijn die kickrolls.


Maar verder

Daveytl schreef:
Wat ongelooflijk kut dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me wel heel erg tegen in HQ. Met name de kicks vind ik echt niet fijn klinken, en vocals vond ik al niks...
Nee, dan vind ik 3.0 leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nahh, ik vind dit niks :/
Kicks komen niet helemaal door en het is allemaal net te standaard, niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een hondsberoerde plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat ongelooflijk kut dit

Dit. Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, d'r zitten kickrolls in, maar in welk opzicht is dat een pluspunt? Wat een stel misplaatste en onnodige kickrolls ook zeg :yawn:

Ben veeel beter van hem gewend.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks