Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.


Het hoeft ook niet fijn te klinken :evil: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Arrow schreef:
JeftaElachouri schreef:
Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.


Het hoeft ook niet fijn te klinken :evil: xd


Sjongejongejonge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Arrow schreef:
JeftaElachouri schreef:
Vind het nog steeds niet fijn klinken. En dan bedoel ik met name de kicks.


Het hoeft ook niet fijn te klinken :evil: xd


Sjongejongejonge.

Sorry. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de 4.0 versie had ik wel meer verwacht. Vind er niets speciaal aan, standaard RR track. Als hij deze onder een andere naam uitbrengt vindt de helft hier hem wrs veel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan me niet echt boeien, heb liever tracks zoals River of Souls en Accumulated Filth
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Kan me niet echt boeien, heb liever tracks zoals River of Souls en Accumulated Filth


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nu al beter dan de vorige drie versies maar ik wacht nog even HQ af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:38 
 
Hardtraxxer

Ik vind de Brutal tracks altijd wel leuk bij RR, de rest van zijn producties vind ik niet heel bijzonder, maar ik hoop dat hij met deze brutal reeks door gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:




"HQ" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet hoor !. Een lekker ragplaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft hij deze track in 3 dagen in elkaar gezet, dan kun je niet echt kwaliteit verwachten eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Volgens mij heeft hij deze track in 3 dagen in elkaar gezet, dan kun je niet echt kwaliteit verwachten eerlijk gezegd.

Maakt totaal niet uit. Platen als Tonight zijn in 1 avond/nacht gemaakt en ook Down Down is in enkele dagen gemaakt, als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Het niveau van die platen ligt wel een pak hoger dan een Brutal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Het niveau van die platen ligt wel een pak hoger dan een Brutal. xd

Dat bedoel ik :P Er is geen 'minimum' tijd om er aan te werken om het 'kwaliteit' te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Qlown schreef:
Het niveau van die platen ligt wel een pak hoger dan een Brutal. xd

Dat bedoel ik :P Er is geen 'minimum' tijd om er aan te werken om het 'kwaliteit' te maken


Sorry, dan schat ik het verkeerd in. Dacht dat over de meeste kwaliteit plaatjes wel een tijdje werd gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Dat hij zelf onderhand niet moe wordt van dat Brutal geneuzel. RR is sowieso niet mijn ding..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickrolls :love:
Net als de vorige 3 brutals klinkt ook deze weer simpel maar dik imo. Wel weer (te) veel break....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saai en niet hard of bruut zoals Radical graag zou willen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 12:33 
 
Hardtraxxer



Ik vind de melodie geen reet aan bij 1:05



1:55 wel lekker. mja, valt toch wat tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.


haha idd en niet te zuinig zeg :thumbsup: was ook sowieso beter geweest als Delete & Vazard zouden afsluiten maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
chas1n schreef:
Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.


haha idd en niet te zuinig zeg :thumbsup: was ook sowieso beter geweest als Delete & Vazard zouden afsluiten maar goed :P

Nee want nu kon ik lekker 6 uur rustig naar huis, zonder dat heel het klokgebouw leegstroomde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Arrow schreef:
chas1n schreef:
Kickrolls zijn leuk, maar verder toch niet echt boeiends. De 'hardheid' van z'n kicks werd sowieso pijnlijk duidelijk na Vazard & Delete.


haha idd en niet te zuinig zeg :thumbsup: was ook sowieso beter geweest als Delete & Vazard zouden afsluiten maar goed :P

Nee want nu kon ik lekker 6 uur rustig naar huis, zonder dat heel het klokgebouw leegstroomde.


dat viel opzich ook wel mee op het einde, het liep allemaal best snel leeg en je kon zo wegrijden daar. Was eigenlijk nog best goed geregeld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was in preview nog aardig, is live helemaal flut.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks