Broken Balance schreef:
Lyst schreef:
Lijkt me vergelijkbaar met Angerfist. Er zijn ook ik weet niet hoeveel mensen die naar Angerfist luisteren, maar van andere hardcore artiesten nog nooit gehoord hebben, of zelfs niet kunnen waarderen.
Tegenwoordig is dat meer Traxtorm en Neophyte Records. Endymion, Art Of Fighters & Evil Activities
Angerfist is imo terecht bekend. Omdat hij (na een tijdje een off-periode) zijn draai weer heeft gevonden en lekker gevarieerd produceert
Dit zeker! Angerfist heeft zich toch zeker qua producties bewezen door de jaren heen!
Toen ik dat gratis album beluisterde van TiH, dacht ik ook van wtf hoe kan je dit hardcore noemen
OT: Vind deze track zelf helemaal niks en vind eerlijk gezegd RR ook qua producties zelf ook helemaal niet bijzonder, en als ik dan een track vet vind is 9/10 keer omdat het een collab is, en meestal door de invloeden van die andere artiest maakt het een goede track imo.
Ben zelf ook geen fan van dat apenpakkie wat ie soms aan heeft

en inderdaad wat ook al gezegd is dat veel mensen die alleen maar RR luisteren en niks anders kennen, die moeten een keer hun ogen openen en kijken hoe de echte hardstyle van vroeger was en hoeveel gevoel erin zat ipv beetje lomp je armen op en neer te gooien.
Zijn imo vaak de "nieuwkomers" die niet verder kijken dan hun neus lang is. Het kan natuurlijk zijn dat ze alleen dat vet vinden, maar als een bepaald genre me aanspreekt verdiep ik me er ook in en kom je vaak juist leuke verrassende dingen tegen in zo'n genre,, en tja das dan meestal van een aantal jaar terug