Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een lachwekkend slechte plaat zeg. ook hier weer het motto harder is beter terwijl de kicks alle behalve kracht hebben. slappe sreeches. nee die hele RR is helemaal niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 17:24 
 
Hardtraxxer

Saai. Onzuivere kicks, en ohja, sinds wanneer maken kickrolls een nummer goed? Ze kunnen leuk zijn, mits de kick zelf ook fijn is om naar te luisteren... maargoed, ik zal oppassen met wat ik zeg, straks krijg ik de "Radical Army" nog achter me aan.

Ik laat het hier bij:
Intervention schreef:
nee die hele RR is helemaal niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste klas troep, die kicks zijn nog zwakker dan in RR - Salvation. Hardstyle zakt steeds zwakker af, zeker als je ziet dat er zoveel mensen enthousiast reageren op dit soort tracks wat in mijn ogen gewoon kwalitatief niet goed genoeg is.

En om even te reageren op zn leuke tweetjes:
Citaat:
@RdclRedemption · 11 jul.
You think my music is shit? No problem, I respect that. But, just go somewhere else. Do it for yourself, but especially for me! Thanks! :)


Geen probleem, ik wil niet eens bij die agressieve hype-train horen die bij RR hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 22:43 
 
Hardtraxxer

De punch van de kick is irritant geboost, m'n oren worden moe na 20 seconde luisteren van die kut frequentie. Houd niet echt van dit soort kicks met van die irritante punches. Daarnaast is het nummer ook best wel saai. Maar zal live wel werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:10 
 

Belediging » Een persoon, gebruiker of artiest wordt hier (met opzet) beledigt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel beetje cocky om te denken dat dat meteen op hardtraxx moet slaan... misschien waren het wel youtube commenters of facebookers die eens een keer niet aan het aars likken waren...

maarja zit er wel dik in dat hij dit topic een keer door gespit heeft haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Belediging » Een persoon, gebruiker of artiest wordt hier (met opzet) beledigt

Nou, beetje gek wat je hier zegt hoor. Hij zegt toch niks geks in dat bericht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
AndyAsteroids schreef:
Belediging » Een persoon, gebruiker of artiest wordt hier (met opzet) beledigt[/quote]
Nou, beetje gek wat je hier zegt hoor. Hij zegt toch niks geks in dat bericht?


wel, dont fuk wit du redikal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 20:05 
 

Daveytl schreef:
AndyAsteroids schreef:
Belediging » Een persoon, gebruiker of artiest wordt hier (met opzet) beledigt

Nou, beetje gek wat je hier zegt hoor. Hij zegt toch niks geks in dat bericht?

Ik vind het gewoon nutteloze stoerdoenerij. Moet je als volwassen vent niet nodig hebben vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
AndyAsteroids schreef:
Dagjesmensen an sich heb ik niet zo'n probleem mee, daar heb ik me wel overheen gezet. Het zijn vooral de mensen die ik hiervoor beschreef en vóór minus militia waren alle feesten ook al uitverkocht :P
De minus militia mensen doen er (veel iig) zo ontzettend stoer mee en dat is zo irritant. En, de rest van de dagjesmensen staan gewoon lekker de hele dag bij de main of strunen wat rond en daar heb je dan niet zo veel last van. Deze groep staat dan vol vooraan je zicht te blokkeren met die achterlijke vlaggen en vinden dat zij het alleenrecht hebben om los te gaan ofzo. Lastig uit te leggen maar ik stoor me daar veel meer aan. Maar, laten we het nog een beetje on topic houden (mijn fout i know :P)

Ik vind het juist wel leuk om een beetje offtopic te gaan dit is opzich een interessante discussie, maar ik snap denk ik wat je bedoelt, het zijn mensen die de livestream van MM op Hardbass hebben gezien, een shirtje kopen en naar een feest gaan omdat Minus Militia er draait en voor de rest weten ze er eigenlijk geen bal van...ik snap hier idd je frustratie als ik ze zo goed omschrijf :P want dan ben ik het opzich wel met je eens.


Ik vind de hype rondom RR iets heel vreemds.. Was laatst in een niet nader te noemen dorp in de omgeving van Arnhem en was op een gegeven moment aan het praten met wat gasten daar. Ging over hardstyle en allemaal waren ze enorm fan van Radical en Minus Militia. Vervolgens ging het een beetje over toffe tracks en artiesten, waar ik zeg dat ik On The Loose van Crypsis ook een heerlijke track vind. Niemand reageert, en terwijl ik verder ga over Crypsis zie ik mensen elkaar aankijken van 'waar heeft hij het over'?

Dan ben je dus fan van Radical en MM, maar ken je Crypsis niet noch zijn tracks.. Voor de rest hadden ze ook helemaal geen mening over hardstyle, tenzij het over RR ging.

Het leek dus wel alsof Radical mensen fan van hardstyle had gemaakt puur door zijn tracks, wat best knap (en bizar want het is toch geen hele mainstream hardstyle) is aangezien die gasten voor de rest niks met het genre hebben. Zal wel allemaal te maken hebben met een bepaalde hypethalys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik vind de hype rondom RR iets heel vreemds.. Was laatst in een niet nader te noemen dorp in de omgeving van Arnhem en was op een gegeven moment aan het praten met wat gasten daar. Ging over hardstyle en allemaal waren ze enorm fan van Radical en Minus Militia. Vervolgens ging het een beetje over toffe tracks en artiesten, waar ik zeg dat ik On The Loose van Crypsis ook een heerlijke track vind. Niemand reageert, en terwijl ik verder ga over Crypsis zie ik mensen elkaar aankijken van 'waar heeft hij het over'?

Dan ben je dus fan van Radical en MM, maar ken je Crypsis niet noch zijn tracks.. Voor de rest hadden ze ook helemaal geen mening over hardstyle, tenzij het over RR ging.

Het leek dus wel alsof Radical mensen fan van hardstyle had gemaakt puur door zijn tracks, wat best knap (en bizar want het is toch geen hele mainstream hardstyle) is aangezien die gasten voor de rest niks met het genre hebben. Zal wel allemaal te maken hebben met een bepaalde hypethalys.

Herkenbaar. Zoiets had ik laatst ook. Heel vreemd inderdaad, maar wel geinig.
En ik gun het Radical wel, komt altijd over als een hele vriendelijke gast en ik vind z'n laatste album ook erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 00:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lijkt me vergelijkbaar met Angerfist. Er zijn ook ik weet niet hoeveel mensen die naar Angerfist luisteren, maar van andere hardcore artiesten nog nooit gehoord hebben, of zelfs niet kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lijkt me vergelijkbaar met Angerfist. Er zijn ook ik weet niet hoeveel mensen die naar Angerfist luisteren, maar van andere hardcore artiesten nog nooit gehoord hebben, of zelfs niet kunnen waarderen.

Maar ik snap het ook gewoon niet want als je de muziek zo waardeert dan wil je toch meer weten over andere artiesten en wat hun maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:40 
 
Hardtraxxer

Waar ik normaal best wel fan van RR ben, vind ik dit totaal niks.
Wat een ontiegelijk saaie, lege plaat. Lelijke vocals, lelijke kick, lelijke sounds :sick:

Ook de hele hype rond MM en RR was goed te zien op defqon, tegen het einde van digital punk kwam heel de meute met vlaggen, shirts en noem het maar op de blue in. MM was klaar met de set en heel de tent liep weer leeg.
Stom dagjes volk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
MM was klaar met de set en heel de tent liep weer leeg.


Ja en dat was zo zonde, want Thera draaide daar na echt een dikke set met zijn Album premiere. Ik snap dan niet dat als die mensen fan zijn van RR en MiM vanwege de lompigheid of whatsoever, dat ze dan niet eventjes blijven wachten wie er na komt draaien, want Thera draaide harder dan MiM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het gaat om ergens bij te horen ipv liefde voor een hardere sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 20:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lijkt me vergelijkbaar met Angerfist. Er zijn ook ik weet niet hoeveel mensen die naar Angerfist luisteren, maar van andere hardcore artiesten nog nooit gehoord hebben, of zelfs niet kunnen waarderen.


Tegenwoordig is dat meer Traxtorm en Neophyte Records. Endymion, Art Of Fighters & Evil Activities
Angerfist is imo terecht bekend. Omdat hij (na een tijdje een off-periode) zijn draai weer heeft gevonden en lekker gevarieerd produceert
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
Wat een ontiegelijk saaie, lege plaat. Lelijke vocals, lelijke kick, lelijke sounds :sick:

Ook de hele hype rond MM en RR was goed te zien op defqon, tegen het einde van digital punk kwam heel de meute met vlaggen, shirts en noem het maar op de blue in. MM was klaar met de set en heel de tent liep weer leeg.
Stom dagjes volk :thumbdown:

Helemaal mee eens wat betreft de track.

Verder... MM en RR zijn inderdaad extreem opgehyped, en ik snap niet helemaal waarom. Reign supreme en strike (original) waren vet, verder deed die set me bijster weinig.
De sfeer in de blue was ook dramatisch tijdens MM, bijna iedereen stond stil. Vooral tijdens Strike schrok ik er van hoe weinig mensen de plaat kenden, in mijn ogen toch wel een van de betere platen in de hardstylegeschiedenis en m'n vrienden delen die mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brutal 2.0 en 3.0 zijn voor mij ook beter dan deze.

Dat Minus Is More/Minus Militia/Radical Redemption zo populair is heeft denk ik ook te maken met dat de muziek vrij groot, bombastisch en filmisch is. Dat in combinatie met RR wat een grote vent is en dat mensen graag ergens bij horen, zorgt er voor dat de groep 'fans' van MIM/RR steeds groter wordt.
En ik zeg niet dat ik daar blij mee ben. Aan de ene kant vind ik het vrij irritant dat het zo donders druk is tijdens hun sets, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer vet dat het zo groot is geworden. Lijkt me voor MIM artiesten zelf ook heel vet om elke keer mee te maken.

Ik weet niet of 'gehyped' het juiste woord is voor wat er met MIM aan de hand is nu. Natuurlijk promoten ze zichzelf. En natuurlijk worden 'populairdere' artiesten vaker geboekt door organisaties. Een van de kenmerken van een hype is dat het snel overgaat. En dat idee heb ik bij MIM nog niet echt. G4H waaide een beetje over door wat er met Adaro aan de hand is. Misschien was dat anders ook wel wat minder geworden, maar dat zullen we nooit weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind dit ook niet echt een hype. Headhunterz rond 2007, dat was bijvoorbeeld een hype, en G4H in de eerste jaren, dat was ook een hype. Maar dit... Dit spreekt alleen een deel van de mensen die hardstyle luisteren aan, weliswaar een aardig deel maar niet echt over het algemeen gezien veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Lyst schreef:
Lijkt me vergelijkbaar met Angerfist. Er zijn ook ik weet niet hoeveel mensen die naar Angerfist luisteren, maar van andere hardcore artiesten nog nooit gehoord hebben, of zelfs niet kunnen waarderen.


Tegenwoordig is dat meer Traxtorm en Neophyte Records. Endymion, Art Of Fighters & Evil Activities
Angerfist is imo terecht bekend. Omdat hij (na een tijdje een off-periode) zijn draai weer heeft gevonden en lekker gevarieerd produceert

Dit zeker! Angerfist heeft zich toch zeker qua producties bewezen door de jaren heen!
Toen ik dat gratis album beluisterde van TiH, dacht ik ook van wtf hoe kan je dit hardcore noemen :/

OT: Vind deze track zelf helemaal niks en vind eerlijk gezegd RR ook qua producties zelf ook helemaal niet bijzonder, en als ik dan een track vet vind is 9/10 keer omdat het een collab is, en meestal door de invloeden van die andere artiest maakt het een goede track imo.
Ben zelf ook geen fan van dat apenpakkie wat ie soms aan heeft :P en inderdaad wat ook al gezegd is dat veel mensen die alleen maar RR luisteren en niks anders kennen, die moeten een keer hun ogen openen en kijken hoe de echte hardstyle van vroeger was en hoeveel gevoel erin zat ipv beetje lomp je armen op en neer te gooien.
Zijn imo vaak de "nieuwkomers" die niet verder kijken dan hun neus lang is. Het kan natuurlijk zijn dat ze alleen dat vet vinden, maar als een bepaald genre me aanspreekt verdiep ik me er ook in en kom je vaak juist leuke verrassende dingen tegen in zo'n genre,, en tja das dan meestal van een aantal jaar terug
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks