Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:23 

Hardtraxx Elite

Hunto schreef:
Citaat:
In welk opzicht ontkracht dit mijn statement?

Het gehaat op raw is net zo slecht onderbouwd als het gehaat op mainstream.

Ik vroeg in welk opzicht het geval dat je aanhaalde mijn statement ontkracht.
Ten eerste geeft Jordi een voorbeeld. Ietwat overdreven misschien, maar iedereen kent de facebook/youtube berichten waar hij op doelt.
Ten tweede zit Jordi al een flinke tijd in de scene.

kevin-field schreef:
Zygoma schreef:
Verder wil ik even zeggen dat je tamelijk irritant bent om mee te discussiëren. Je trekt beweringen uit hun verband, leest/interpreteert veel dingen onjuist, om vervolgens van alle daken te schreeuwen dat men generaliseert.

Dat mag je natuurlijk vinden, prima. Ik vind het tamelijk irritant om hier (maar ook in andere topics) vaak een negatieve tendens te constateren richting stevige hardstyle en mensen die dat kunnen waarderen.

Wat heeft het feit dat je dat irritant vindt te maken met je (gebrek aan) lees- en discussievaardigheid? :huh:

kevin-field schreef:
Ik vind je statement dat kritiek ten opzichte van 'raw' meestal onderbouwd is ook niet opgaan, trouwens: De meeste mensen mensen komen meestal niet verder als dingen, zoals 'verschrikkelijke kick / screech' en 'geforceerd hard', in plaats van iets inhoudelijker op de track in te gaan. Of zie jij dit anders?

Dat zie ik anders ja. Hoe subjectief die argumenten ook zijn, iemand geeft wel aan waarom hij/zij het niet leuk vindt. Iets dat ik de andere kant op vaak mis, dan is alles blij/gay/soft/kut.

En natuurlijk zijn er uitzonderingen, daarom gebruikte ik ook woorden als 'meestal' en 'grotendeels'.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:26 

Hardtraxxer

Citaat:
Ten eerste geeft Jordi een voorbeeld. Ietwat overdreven misschien, maar iedereen kent de facebook/youtube berichten waar hij op doelt.

Ik heb het gehaat in het algemeen. Niet over die specifieke reactie.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:30 

Hardtraxx Elite

Hunto schreef:
Citaat:

O, nu je merkt dat je voorbeeld je niet helpt bedoel je ineens in het algemeen zeker :')

Ik sta altijd open voor de mening van een ander, maar kom dan wel met fatsoenlijke argument aanzetten. Niet dit kinderachtige gedoe.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:34 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Hunto schreef:
Citaat:

O, nu je merkt dat je voorbeeld je niet helpt bedoel je ineens in het algemeen zeker :')

Ik sta altijd open voor de mening van een ander, maar kom dan wel met fatsoenlijke argument aanzetten. Niet dit kinderachtige gedoe.

Ik weet niet waar je het over hebt maar in dat bericht van jordi wordt er helemaal niet op raw gehaat. Ik verwees daar dus ook helemaal niet na.

Opmerking van imark: Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.

Reactie van mij: Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom. Het hardstyle publiek is voor het grootste gedeelte nog het zelfde, het enige verschil is dat jij er nu waarschijnlijk anders tegen aankijkt.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:35 

Hardtraxxer

Hunto schreef:
Citaat:
In welk opzicht ontkracht dit mijn statement?

Het gehaat op raw is inmiddels net zo triest en slecht onderbouwd als het gehaat op mainstream.

Eens.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:38 

Hardtraxx Elite

Hunto schreef:
Ik weet niet waar je het over hebt maar in dat bericht van jordi wordt er helemaal niet op raw gehaat. Ik verwees daar dus ook helemaal niet na.

Waar verwees je dan naar? :huh:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:39 

Hardtraxx Elite

Hunto schreef:
Opmerking van imark: Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.

Reactie van mij: Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom. Het hardstyle publiek is voor het grootste gedeelte nog het zelfde, het enige verschil is dat jij er nu waarschijnlijk anders tegen aankijkt.

Wat is dit dan? :huh:

Hunto schreef:
Zygoma schreef:
Hunto schreef:
Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom.

Het verschil is echter dat het 'gehaat' op raw 1) meestal onderbouwd is ipv 'alles kut enter'; en 2) grotendeels komt van mensen die al een aantal jaar meedraaien in de scene.

Niet echt.

Reacties als: voor de rawboyzzzzz zal het allemaal wel weer prima zijn en hoeveel drugs moet je als rawboy op hebben om dit leuk te vinden vind ik van het zelfde niveau als FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAAAAAW@!
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:06 

Hardtraxxer

Jordie heeft het met FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW! over het gehaat van rawboys op euphorische harstyle. Ik geef een paar voorbeelden van het zelfde niveau als die uitspraak over raw hardstyle om aan te geven dat naar mijn mening het gehaat op raw inmiddels van het zelfde trieste niveau is als het gehaat op euphorische harstyle.

Zo heel ingewikkeld is dit toch niet?
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Jordie heeft het met FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW! over het gehaat van rawboys op euphorische harstyle. Ik geef een paar voorbeelden van het zelfde niveau als die uitspraak over raw hardstyle om aan te geven dat naar mijn mening het gehaat op raw inmiddels van het zelfde trieste niveau is als het gehaat op euphorische harstyle.

Kom eens met voorbeelden. 9 van de 10 keer zie je voorbij komen dat ze wel eens wat verandering willen zien in de sounds. Is dat al haten? Je gaat nu naar het niveau Warface toe imo. Kritiek is goed. Ik kijk ook altijd met een kritisch oog naar de mainstream. Maar het lijkt erop dat heel veel raw artiesten niet tegen kritiek kunnen omdat er ' heel veel mensen zijn die het wel leuk vinden'.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:08 

Hardtraxx Elite

Hunto schreef:

Ik ging er vanuit dat je Jordi's reactie aanhaalde als voorbeeld van gehaat op raw.
Als dat niet zo is heb ik je verkeerd begrepen, excuus dan.

Alsnog ben ik wel van mening dat je vrijwel geen mensen hebt die 'FUCK THE RAW WE DEFEND THE MAINSTREAM' roepen, en dat er dus wel een verschil in zit qua haat :innocent:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:26 

Hardtraxx Addict

haha snap überhaupt niet waar mensen zich soms druk over maken :lol: is niet alsof dit nieuw is. vroeger was misschien ander gevoel bij een feest maar wat er nu is, maar dit is er niet pas een jaar ofzo. En ik ga nog steeds naar een feest met het gevoel gezellig met z'n alle, dat daar een pilletje bij te pas komt tja dat is nou eenmaal zo, en dat is altijd al geweest.
Maar om nou te zeggen dat je dat overal ziet en mensen gelijk klagen bij een melodieuze set is tamelijk overdreven, tenzij diegene het steeds tegen komt mja misschien kies je dan gewoon een kut plek uit om te gaan staan :P
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Klopt. Het huidige publiek is voor mij een reden om niet meer naar feesten te gaan.

Vind het eerlijk gezegd vrij triest dat je je daardoor laat beïnvloeden.
Ik kom voor de muziek naar een feest. Natuurlijk is het leuk als het hele publiek vol liefhebbers staat en dat zie ik ook het liefst, maar ik persoonlijk ga altijd met een groep mensen waar ik het gezellig mee heb, dus wat maakt het nu uit hoe de rest van de zaal eruit ziet? Of mensen nou de anabole rawboy willen uithangen zal me een worst wezen.

The Venator schreef:
Een goed voorbeeld: Tijdmachine begin 2014 en eind 2014.
Ik ergerde me aan mensen die gewoon wat dom stonden te lullen en niet eens naar de muziek omkeken. Ook gingen ze steeds lopen als mensen los wilden gaan. De editie in maart was helemaal het tegenovergestelde. op een groepje van 4 man na helemaal geen rawboys gezien. helemaal niks.

Ja echt? En hadden die mensen die niet losgingen ook allemaal een bordje om hun nek waar Rawboy op stond? Kom op zeg. Is het nu ineens uitgesloten dat euforische hardstyle fans of zelfs niet-hardstyle fans degenen waren die niet losgingen op Tijdmachine hardstyle?
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 18:02 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
iMark schreef:
Klopt. Het huidige publiek is voor mij een reden om niet meer naar feesten te gaan.

Ik kom voor de muziek naar een feest. Natuurlijk is het leuk als het hele publiek vol liefhebbers staat en dat zie ik ook het liefst, maar ik persoonlijk ga altijd met een groep mensen waar ik het gezellig mee heb, dus wat maakt het nu uit hoe de rest van de zaal eruit ziet? Of mensen nou de anabole rawboy willen uithangen zal me een worst wezen.

Het is eerder triest dat het gebeurt. Dat ik me er aan stoor en dus laat beinvloeden is in mijn ogen niet triest.
Anabolenboys heb je altijd gehad, daar moet ik om lachen en stoor ik me niet aan.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 18:11 

Hardtraxx Beheerder

pim0412 schreef:
Ja echt? En hadden die mensen die niet losgingen ook allemaal een bordje om hun nek waar Rawboy op stond? Kom op zeg. Is het nu ineens uitgesloten dat euforische hardstyle fans of zelfs niet-hardstyle fans degenen waren die niet losgingen op Tijdmachine hardstyle?

Voel je je aangesproken? Ja ik erger me aan dat soort mensen, puur omdat je kunt zien aan ze, dat ze het niet naar hun zin hebben, ze kijken voornamelijk naar anderen. Let maar eens op zulke mensen, je zult het zien.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Voel je je aangesproken?

Wauw :lol:
En nee, ik ga alleen in op je post omdat je ontzettend aan het generaliseren bent. Daar erger ik mij dan weer aan, en dat is ongeacht mijn muzieksmaak (even voor de duidelijkheid, dat varieert prima van tijdmachine tot (interessante) raw hardstyle). :thumbup:

The Venator schreef:
puur omdat je kunt zien aan ze, dat ze het niet naar hun zin hebben, ze kijken voornamelijk naar anderen. Let maar eens op zulke mensen, je zult het zien.

haha, intentioneel dit? :P
Ik ben daar niet zo mee bezig. Lijkt me in ieder geval vooral zonde om je feeststemming te verpesten omdat iemand anders het niet naar zijn zin heeft.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 19:21 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Hunto schreef:

Kom eens met voorbeelden. 9 van de 10 keer zie je voorbij komen dat ze wel eens wat verandering willen zien in de sounds. Is dat al haten? Je gaat nu naar het niveau Warface toe imo. Kritiek is goed. Ik kijk ook altijd met een kritisch oog naar de mainstream. Maar het lijkt erop dat heel veel raw artiesten niet tegen kritiek kunnen omdat er ' heel veel mensen zijn die het wel leuk vinden'.

Heb geen zin om berichten te gaan terug zoeken maar er zijn dingen gepost als: Alleen tokkies vinden de muziek van Warface leuk. Dit schaar ik onder haten en niet onder opbouwende kritiek.

Het viel me alleen op dat het haten op raw inmiddels net zo populair is als het haten op mainstream. Het zit nog niet op het level van harstyleboy maar het gaat wel die kant op. Verder bedoel ik er niks mee.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:03 

Hardtraxx Addict

Sowieso is dat gezeik op hoe anderen zich op een feest gedragen altijd onnodig in mijn ogen. Als je überhaupt tijd hebt op een feest om daar op te letten heb je het waarschijnlijk zelf ook niet naar je zin. Vermaak je zelf op de muziek, met je vrienden en laat anderen (zolang ze je niet lastig vallen) gewoon lekker hun gang gaan.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:26 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
iMark schreef:
Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.

Ik ergerde me aan mensen die gewoon wat dom stonden te lullen en niet eens naar de muziek omkeken. Ook gingen ze steeds lopen als mensen los wilden gaan. De editie in maart was helemaal het tegenovergestelde. op een groepje van 4 man na helemaal geen rawboys gezien. helemaal niks.

Ik voel de behoefte ook totaal niet meer om naar grote (alles raw enter) feesten te gaan.

Zou dit niet kunnen komen door het feit dat Tijdmachine opeens enorm gehyped werd? Natuurlijk krijg je dan dat het publiek ook voor een groot deel uit dagjesvolk bestaat dat niet weet wat ze met die muziek moeten.

De jongere generatie hardstyle-luisteraars (laten we even stellen dat door Lose my Mind en Year of Summer een nieuwe generatie is aangeboord), heeft de verschuiving van hardstyle heel anders ervaren dan de oudere generatie, simpelweg omdat ze er nog minder lang bekend mee zijn. Dat deze jongere generatie zich vaak stoer loopt te gedragen achter hun computerschermpje is spijtig, maar de helft van dit volk zal je toch niet echt tegenkomen op feesten; en anders mijd je de grote feesten waar veel van dit volk komt gewoon.

Ik schaar mezelf ook onder de jongere generatie, echter zorgen dit soort remixen er wel voor dat ik ook de oudere platen nog regelmatig opzet en ook graag naar feesten ga waar de muziek gedraaid wordt die de oudere generatie meer aanspreekt.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:32 

Ik wordt een beetje verkeerd begrepen hier denk ik.

In mijn recentere berichten had ik het eigenlijk al eerder neer moeten zetten, maar al mijn "kritiek" die ik heb geuit gaat niet per sé naar de raw tracks inhoudelijk, of de personen die er echt met passie voor gaan. Mijn kritiek gaat grotendeels naar de enorme hype (ja hype is het woord wat ik eerder had moeten aandragen) welke is ontstaan rond de raw hardstyle.

Ik zal proberen een vergelijking te maken met de jumpstyle rage. We kennen het allemaal wel, jumpstyle werd enorm populair met alle gevolgen van dien. Het genre werd uitgemolken en de scene werd op de hak genomen met uitbundige danspasjes en neergezet als kinderdisco.

De huidige ontwikkeling van raw hardstyle lijkt op deze ontwikkeling van jumpstyle. De danspasjes zijn ingeruild door overmatig drugsgebruik, het geschreeuw om alsmaar harder en de sound, tja die wordt ook wel nogal een beetje uitgemolken ja. We kunnen zelfs vergelijkingen maken met de EDM scene. Eigenlijk gaat het daar precies zo. Het gehypte publiek slikt alles als zoete koek en de artiesten cashen dik. Als er één concept succes heeft wordt het talloze keren gekopieerd etc we kennen het wel. Geen enkele muziekstijl is hierin heilig natuurlijk. Er is niks mis mee dat raw hardstyle gewoon populair is enzo, alleen die hype verneukt het enorm, vooral voor de gepassioneerde liefhebbers van deze muziek.

Wat ik gewoon niet zo tof vind is dat als ik zeg dat hardstyle mijn favoriete muziekstijl is ik over dezelfde kam wordt geschoren als als die gehypte rawboys, die geen fuck lijken te geven om de intrensieke waarde van de muziek en dit uiten door hun maaltijden van de afgelopen week in het weekend staan te herkauwen op de dansvloer. Hardstyle wordt heel zwart wit afgebeeld als muziek om "lomp op te beuken", terwijl het voor mij zoveel meer is. Om deze reden zou ik een splitsing in hardstyle helemaal niet zo erg vinden. Met betrekking tot deze kwestie zitten we denk ik allebei in hetzelfde schuitje kevin-field.

Richardd schreef:
Sowieso is dat gezeik op hoe anderen zich op een feest gedragen altijd onnodig in mijn ogen. Als je überhaupt tijd hebt op een feest om daar op te letten heb je het waarschijnlijk zelf ook niet naar je zin. Vermaak je zelf op de muziek, met je vrienden en laat anderen (zolang ze je niet lastig vallen) gewoon lekker hun gang gaan.

Waar ik tegen aan loop is dat nogal wat personen die ik ken zich eigen precies zo zijn gaan gedragen als die personen waar dan weer kritiek op wordt geleverd. Verhalen over bad gaan door drugs is bijna wekelijkse kost voor mij. Dit onverantwoord drugsgebruik vind ik erg jammer, het is zo veel leuker als je het gewoon goed doet. Sommige krabbelen wel overeind en worden wat verstandiger maar veel zie je steeds verder wegzakken in een bodemloze put met vele gevolgen voor het sociale leven, school en carrière van dien.

Fantazoo schreef:
Ik schaar mezelf ook onder de jongere generatie

Ik moet mezelf eigenlijk ook nog wel een beetje tot de jongere generatie rekenen :$

Ik ga er verder niet veel meer over in beste mensen, ik laat het allemaal wel lekker in zijn waarde.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:35 

Hardtraxx Addict

Wat een eindeloos gejank hier zeg, man man man :thumbdown:

Heeft er iemand nog ergens een linkje naar het nummer zodat we het daar weer over kunnen hebben?
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:22 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Heeft er iemand nog ergens een linkje naar het nummer zodat we het daar weer over kunnen hebben?

Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:36 

Hardtraxx Beheerder

Fantazoo schreef:
The Venator schreef:
iMark schreef:
Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.

Ik voel de behoefte ook totaal niet meer om naar grote (alles raw enter) feesten te gaan.

Zou dit niet kunnen komen door het feit dat Tijdmachine opeens enorm gehyped werd? Natuurlijk krijg je dan dat het publiek ook voor een groot deel uit dagjesvolk bestaat dat niet weet wat ze met die muziek moeten.

De jongere generatie hardstyle-luisteraars (laten we even stellen dat door Lose my Mind en Year of Summer een nieuwe generatie is aangeboord), heeft de verschuiving van hardstyle heel anders ervaren dan de oudere generatie, simpelweg omdat ze er nog minder lang bekend mee zijn. Dat deze jongere generatie zich vaak stoer loopt te gedragen achter hun computerschermpje is spijtig, maar de helft van dit volk zal je toch niet echt tegenkomen op feesten; en anders mijd je de grote feesten waar veel van dit volk komt gewoon.

Ik schaar mezelf ook onder de jongere generatie, echter zorgen dit soort remixen er wel voor dat ik ook de oudere platen nog regelmatig opzet en ook graag naar feesten ga waar de muziek gedraaid wordt die de oudere generatie meer aanspreekt.

Klopt. Ben het ook eens. Ik mijd de grote feesten al een tijdje precies om de reden die jij hierboven noemt. Ik ben blij met kleinere feesten, want daar valt het niet zo op. Ik weet niet of jij als 'nieuwe' luisteraar (om het zo maar even te noemen haha) de verandering hebt meegemaakt, maar ik verbaas me gewoon over het feit dat het zo snel gegaan is. Ik betrap mezelf er ook op dat ik steeds meer naar andere genres toe ga en het liefste de (raw)hardstyle van tegenwoordig ontwijk.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Lijkt me in ieder geval vooral zonde om je feeststemming te verpesten omdat iemand anders het niet naar zijn zin heeft.

Exact ;)
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:59 

Hardtraxx Veteran

Haten op een trend is ook een trend.

Vorig jaar zat iedereen te haten op het feit dat de mainstream op de radio kwam en DJ's steeds meer van die slappe tracks gingen produceren, toen moest alles maar wat harder worden. Nu is het harder, gaan we weer haten. Nu willen we weer euforisch.

Hetzelfde als die 'Tijdmachine' stages. Iedereen riep vorig jaar dat die er meer moesten komen, die zijn er meer gekomen en het gehaat is al weer begonnen. Want de originaliteit ontbreekt en er komt alleen maar kut volk op af noem maar op.

Maar goed. De track. Leuk, maar niet heel bijzonder.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:

De muziek is ook wel duidelijk het belangrijkste op een avond, maar een echte top avond voor mij hangt toch wel af van meerdere factoren dan alleen dit. Dit verschilt per persoon natuurlijk, de 1 wil een dame versieren voor een geslaagde avond, de ander wil strontlazerus enz. Voor mij is het fatsoenlijk geluid, gezellige feestende mensen om je heen (waaronder vrienden dus) en fatsoenlijke faciliteiten als eten, een schone plee en niet dat ik een uur voor muntjes moet wachten. Hierbij weegt het een meer dan het ander, voor mij is een goed publiek naast de muziek gewoon heel belangrijk. Het is niet dat ik zelf niet los ga, ook al staat de helft stil en nog een kwart aan het lopen is, maar als dat een halve avond door gaat (en er heel af en toe bij een hitje losgegaan wordt), tja dan ben ik dat op een gegeven moment ook zat. Ik krijg energie van goede muziek, maar ook energie van een goed publiek dat gezellig mee doet en non-stop los gaat, ik kan me er in ieder geval aan optrekken wanneer ik al bijna door m'n hoeven heen ben gezakt. Met een vreselijk tam publiek houd ik dat niet met een paar man een hele avond door.

Goed voorbeeld is Glow in the Dark (Deep House/Techno). Bij 2 edities geweest. 1e ongelofelijk geslaagd feest, bijna heel de zaal ging los, gezellige mensen en goede muziek, niet overdreven druk. Was zelfs de bob die avond en was tot nu toe 1 van de beste feesten. 2e editie was afgelopen november en dat viel zeer tegen. Veel volk dat veel te ver vdk was, Maassilo was deze keer helemaal volgepropt, met voornamelijk mensen die net 18 waren of dat zelfs nog niet eens, constant lopen en stilstaan. Uiteraard had je wel de konijnendansers, dat ziet er altijd wel heel tof uit, maar sommige konden het duidelijk niet, maar schopten je wel een paar keer midden in de zaal omver (zoals sommige met hardstyle je zonder te kijken omver beuken). Leuk was ook nog (had het hier met Tommetjeuh of Olijf nog over :P ) dat bij beiden edities "Tchami - Shotcaller" werd gedraaid en bij die 1e editie de tent afgebroken werd en de 2e editie de helft stond te kijken van dit nummer ken ik niet xd Tja, alles bij elkaar opgeteld doet het afbreuk aan een goede avond en de ene keer wat meer dan de andere keer :) Na een uur irriteren gewoon flink wat drank er in gieten, maakte het met de muziek in ieder geval wel weer wat beter.

Ok, het gaat hier dan wel over een ander Genre, maar het is wel wat precies wat Stefan zegt: De hype verneukt het. Eigenlijk is sowieso een groot deel van het feestpubliek ongelofelijk pauper of meeloper geworden de laatste jaren (wat ik zei over het uitgangspunt van naar een feest/festival gaan), toch 1 van de voornaamste redenen dat ik niet meer zo heel vaak feesten/festivals bezoek.

Edit: Festivals zijn eigenlijk altijd wel chill met lekker weer, ookal is het publiek wat minder, dan kan je vaak nog naar een kleinere stage vluchten waar toch wat vaker de liefhebbers staan :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks