Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:19 
 
Hardtraxxer

Artiest: Thyron

Track(s): Samara's Song

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inb4 'gestolen van b-front, the ring'. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige sounds.. maar ik zet liever NC - Samara op als ik een ring remix wil horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer hoe alles rond hem gelopen is, produceren kan ie zeker... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 10:20 
 

Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzich een best vette track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzicht een best vette track :thumbup:

Dit!! Al probeert imo wel heel erg het stijltje van B-Front te kopiëren in deze track
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:19 
 

CiRiXxX schreef:
Kiloknaller schreef:
Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzich een best vette track :thumbup:

Dit!! Al probeert imo wel heel erg het stijltje van B-Front te kopiëren in deze track


Dat heeft ie altijd al wel een beetje gedaan toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:22 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
CiRiXxX schreef:
Kiloknaller schreef:
Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzich een best vette track :thumbup:

Dit!! Al probeert imo wel heel erg het stijltje van B-Front te kopiëren in deze track


Dat heeft ie altijd al wel een beetje gedaan toch? :D

Ja dat is ook wel zo, al vind ik het bij deze track wel heel erg naar voren komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:25 
 

CiRiXxX schreef:
Ja dat is ook wel zo, al vind ik het bij deze track wel heel erg naar voren komen


Mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Die synth doet pijn aan m'n oren man :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het houdt niet op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk nummertje wel, maar die screech.. Doet bijna pijn aan mn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite

K vind die 'ronddraaiende' effecten in de climax maar vervelend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Intro is wel dik btw! :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks