Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Inb4 'gestolen van b-front, the ring'. 
Aardige sounds.. maar ik zet liever NC - Samara op als ik een ring remix wil horen.
Zo jammer hoe alles rond hem gelopen is, produceren kan ie zeker... 
-
K
Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzich een best vette track 
Last edited by Kiloknaller on 05 Mar 2015 15:19, edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dit!! Al probeert imo wel heel erg het stijltje van B-Front te kopiëren in deze trackKiloknaller wrote:Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzicht een best vette track
-
K
Dat heeft ie altijd al wel een beetje gedaan toch?CiRiXxX wrote:Dit!! Al probeert imo wel heel erg het stijltje van B-Front te kopiëren in deze trackKiloknaller wrote:Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzich een best vette track
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ja dat is ook wel zo, al vind ik het bij deze track wel heel erg naar voren komenKiloknaller wrote:Dat heeft ie altijd al wel een beetje gedaan toch?CiRiXxX wrote:Dit!! Al probeert imo wel heel erg het stijltje van B-Front te kopiëren in deze trackKiloknaller wrote:Eerlijk is eerlijk dit zit echt prima in elkaar! Vind het opzich een best vette track
-
K
Mee eensCiRiXxX wrote:Ja dat is ook wel zo, al vind ik het bij deze track wel heel erg naar voren komen
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Die synth doet pijn aan m'n oren man 
Leuk nummertje wel, maar die screech.. Doet bijna pijn aan mn oren.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
K vind die 'ronddraaiende' effecten in de climax maar vervelend..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Intro is wel dik btw!