Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): Samara (E-Force DJ Tool)

Sample/video:
[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/I0Hgkw4g/file.html[/zippy]
@7.34
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:19 
 

Wist niet of ik moest huilen of lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft niet zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diep van binnen sterf ik een beetje als ik dit hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Diep van binnen sterf ik een beetje als ik dit hoor :cry:

Kutleven zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind m vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
ik vind m vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Alsjeblieft niet zeg...


dit dus! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:39 
 
Hardtraxx Addict

Wat slecht zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vette remix! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 22:33 
 
Hardtraxx Elite

Hyperactive schreef:
chicken schreef:
ik vind m vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wouzer schreef:
Super vette remix! :bomb:


Inderdaad! Melodie is behouden en ik vind 'm ook erg bij de act passen. Verder natuurlijk de E-force kicks die er onder zijn gegooid. Prima remix (alhoewel het origineel natuurlijk onovertroffen blijft)! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Diep van binnen sterf ik een beetje als ik dit hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:33 
 

Voor de raw boyz zal het allemaal wel prima zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Voor de raw boyz zal het allemaal wel prima zijn.


Dus als je het een prima remix vindt, ben je meteen één van de rawboys? Schei toch uit man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:29 
 

kevin-field schreef:
stefaneke schreef:
Voor de raw boyz zal het allemaal wel prima zijn.


Dus als je het een prima remix vindt, ben je meteen één van de rawboys? Schei toch uit man.


Wat praten jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:37 
 
Hardtraxxer

Stefanke heeft waarschijnlijk de looks niet om een raw boy te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:38 
 

Ik vind het vanuit mijn visie op hardstyle en op het origineel van deze plaat een totaal overbodige remix, maar ik snap goed dat als je wél van die geforceerde hardheid houdt je hier prima wat danspasjes op kan doen. Ik kan wel het standaard commentaar hier neerzetten van "wat een kutplaat" en "hoeso de neuk ga je deze klassieker remixen" maar dat voegt natuurlijk niks toe. Ik ga me eigen toch ook niet registeren op een dubstep forum om daar te haten op al die in mijn ogen schijt muziek, ofzoiets.

duizendpoot schreef:
Stefanke heeft waarschijnlijk de looks niet om een raw boy te zijn


Ik hoef mijn muzikale voorkeur niet visueel uit te drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:43 
 

kevin-field schreef:
stefaneke schreef:
Voor de raw boyz zal het allemaal wel prima zijn.


Dus als je het een prima remix vindt, ben je meteen één van de rawboys? Schei toch uit man.


Dat staat er toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik vind het vanuit mijn visie op hardstyle en op het origineel van deze plaat een totaal overbodige remix, maar ik snap goed dat als je wél van die geforceerde hardheid houdt je hier prima wat danspasjes op kan doen. Ik kan wel het standaard commentaar hier neerzetten van "wat een kutplaat" en "hoeso de neuk ga je deze klassieker remixen" maar dat voegt natuurlijk niks toe. Ik ga me eigen toch ook niet registeren op een dubstep forum om daar te haten op al die in mijn ogen schijt muziek, ofzoiets.


Echt een reactie om te janken >.< Naar mijn mening suggereer jij dat de mensen die dit wel leuk vinden, alleen de mensen zijn die houden van 'hoe harder, hoe beter'. En het lijkt alsof je op ze neerkijkt en het eigenlijk maar mensen vindt die verder geen smaak hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 01:37 
 

kevin-field schreef:
Echt een reactie om te janken >.< Naar mijn mening suggereer jij dat de mensen die dit wel leuk vinden, alleen de mensen zijn die houden van 'hoe harder, hoe beter'.


Dat is toch exact en precies hoe het publiek de huidige raw scene zich eigen neerzet? Al die uitdrukkingen op social media en de ontwikkeling van raw hardstyle de laatste tijd liegen er niet om.

kevin-field schreef:
En het lijkt alsof je op ze neerkijkt en het eigenlijk maar mensen vindt die verder geen smaak hebben.


Ik accepteer gewoon dat mensen een andere smaak hebben en dat deze personen andere muziek leuk vinden. Helaas zie ik heel erg vaak dat aanhangers van de raw hardstyle geen respect en/of begrip tonen voor andere "soorten" hardstyle. Vanalles wat, bij wijze van spreken, een leuk melodietje heeft wordt afgekraakt etc. Dat irriteert mij. Natuurlijk generaliseer ik wat en zijn we gelukkig allemaal verschillend, maar hier komt het naar mijn inziens wel grotendeels op neer.

kevin-field schreef:
Naar mijn mening suggereer jij


Misschien wordt mijn visie niet juist door je begrepen door de limieten die dit beperkt aantal woorden (en een dikke kater op dit moment) opleggen.

Verder niet zo agressief doen meneertje, houdt de discussie gewoon op niveau.

Maar wel mooi man, internetdiscussies. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima remix met deze kick er onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Maar wel mooi man, internetdiscussies. :corn:

Klopt, je zou maar een discussie hebben op een forum zeg.
Ook nog eens wanneer het over een zinnig onderwerp gaat en de kritiek op een reactie naar mijn mening gewoon terecht is, omdat de ander (continu) aan het generaliseren is en daar mee wegkomt. Nee, daar komen we ver mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat werd tijd! Al op Loudness gedraaid door E-Force.

Is dit zeker een remix van Freakz At Night en niet een solo remix van E-Force?
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks