kevin-field schreef:
Echt een reactie om te janken

Naar mijn mening suggereer jij dat de mensen die dit wel leuk vinden, alleen de mensen zijn die houden van 'hoe harder, hoe beter'.
Dat is toch exact en precies hoe het publiek de huidige raw scene zich eigen neerzet? Al die uitdrukkingen op social media en de ontwikkeling van raw hardstyle de laatste tijd liegen er niet om.
kevin-field schreef:
En het lijkt alsof je op ze neerkijkt en het eigenlijk maar mensen vindt die verder geen smaak hebben.
Ik accepteer gewoon dat mensen een andere smaak hebben en dat deze personen andere muziek leuk vinden. Helaas zie ik heel erg vaak dat aanhangers van de raw hardstyle geen respect en/of begrip tonen voor andere "soorten" hardstyle. Vanalles wat, bij wijze van spreken, een leuk melodietje heeft wordt afgekraakt etc. Dat irriteert mij. Natuurlijk generaliseer ik wat en zijn we gelukkig allemaal verschillend, maar hier komt het naar mijn inziens wel grotendeels op neer.
kevin-field schreef:
Naar mijn mening suggereer jij
Misschien wordt mijn visie niet juist door je begrepen door de limieten die dit beperkt aantal woorden (en een dikke kater op dit moment) opleggen.
Verder niet zo agressief doen meneertje, houdt de discussie gewoon op niveau.
Maar wel mooi man, internetdiscussies.