stefaneke schreef:
Wat ik gewoon niet zo tof vind is dat als ik zeg dat hardstyle mijn favoriete muziekstijl is ik over dezelfde kam wordt geschoren als als die gehypte rawboys, die geen fuck lijken te geven om de intrensieke waarde van de muziek en dit uiten door hun maaltijden van de afgelopen week in het weekend staan te herkauwen op de dansvloer. Hardstyle wordt heel zwart wit afgebeeld als muziek om "lomp op te beuken", terwijl het voor mij zoveel meer is. Om deze reden zou ik een splitsing in hardstyle helemaal niet zo erg vinden. Met betrekking tot deze kwestie zitten we denk ik allebei in hetzelfde schuitje kevin-field.
Daar heb je zeker gelijk in, het is voor mij nu wat duidelijker wat je bedoelde. Inderdaad het niet geassocieerd willen worden met de 'ik hou van een harde kick, een lange screech en vocalen zoals 'fuck you', 'die' en 'attack'-mensen'. Ik weet niet of een splitsing uiteindelijk de beste oplossing is. Dan wordt het nog meer zwart-wit, en als ik dan zin heb om een keer naar een feest te gaan met harde hardstyle, dan wordt het helemaal erg.. daarnaast vind ik het ook fijn om tijdens een festival een beetje afwisseling te hebben.
Ventrue schreef:
Het gehaat op mainstream is inderdaad telkens groter aan het worden, veel mensen vinden gewoon alles wat geen ''harde kick'' met screeches bevat gewoon kut, ik had onderweg in de bus echt bijna een jank moment. Er stond een mix op met zo'n beetje de ekte raw hitjes van nu, die mix was afgelopen gaat er een nieuwe mix op die opent met The Machine - Awesome Frequency, gaan mensen die al helemaal uit hun dak zijn boe roepen en zeggen wat is dit voor zachte shit ineens EUHEUH doe mij maar Warface ofzeuwww
Ik ben door dat soort dingen ook echt een beetje klaar met feestjes.
Heb je die mensen in de bus hier op aangesproken?

Buiten het feit dat ze er niet bepaald een brede kijk op hebben, is het ook nog eens behoorlijk egoïstisch om muziek, waarvan jij niet houdt, zo erg af te blazen? Onbegrijpelijk..