stefaneke schreef:
Ik accepteer gewoon dat mensen een andere smaak hebben en dat deze personen andere muziek leuk vinden. Helaas zie ik heel erg vaak dat aanhangers van de raw hardstyle geen respect en/of begrip tonen voor andere "soorten" hardstyle. Vanalles wat, bij wijze van spreken, een leuk melodietje heeft wordt afgekraakt etc. Dat irriteert mij. Natuurlijk generaliseer ik wat en zijn we gelukkig allemaal verschillend, maar hier komt het naar mijn inziens wel grotendeels op neer.
Het generaliseren door sommige mensen kan wel een doorn in het oog zijn naar mensen die wel gewoon naar verschillende soorten hardstyle luisteren en dit ook allemaal enorm kunnen waarderen. Of ik nou naar een oude klapper van Headhunterz, Psyko Punkz of Technoboy luister, of ik nou naar een huidige melodieuze plaat van Code Black, Noisecontrollers of Atmozfears luister, of dat ik naar een harde track van E-Force, Frequencerz of Warface luister: Ik kan het allemaal, de ene track natuurlijk wat meer dan de ander, waarderen. Of ik nou naar de Tijdmachine of X-Qlusive Legends ga, of naar de mainstage op Defqon of Qlimax ga, of dat ik naar Loudness of Hardbass ga, ik kan me overal prima vermaken!
Dus in mijn ogen is het volgende grandioze onzin (tenzij het sarcastisch is, maar dat ik haal ik er dan niet goed genoeg uit

):
Hunto schreef:
Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!
Want er zijn genoeg mensen die meer dan enkel óf de harde hardstyle (vergeef me, ik hou niet van het woord 'raw') óf de melodieuze hardstyle waarderen, luisteren en hiervan genieten. Alsjeblieft zeg, stop met generaliseren.
stefaneke schreef:
Verder niet zo agressief doen meneertje, houdt de discussie gewoon op niveau.
Maar wel mooi man, internetdiscussies.

Ik probeer een gezonde discussie te voeren. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar misschien roep jij met je generalisatie wel het één en ander op je af van andere mensen.
