Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!


Zucht..
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Hunto schreef:
Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!


Klopt. Het huidige publiek is voor mij een reden om niet meer naar feesten te gaan.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Hunto schreef:
Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!


Klopt. Het huidige publiek is voor mij een reden om niet meer naar feesten te gaan.

't Is altijd al een mengelmoes van vanalles geweest, ga nu niet doen alsof het de laatste tijd erger geworden is. :)
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Aardige remix. Orginele is natuurlijk stuk beter maar dit kan er mee door.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 12:54 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Hunto schreef:
Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!


Klopt. Het huidige publiek is voor mij een reden om niet meer naar feesten te gaan.


wat is er qua publiek zo erg veranderd dan?(buiten de radical fans met vlaggen en what not :P ) en als mensen zeggen om alleenmaar drugs te gebruiken is ook bulls.. als je kijkt naar "vroeger" gingen daar mensen helemaal naar de klote!!

OT: filmpje is weg helaas
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi beschreef het in het Qlimax topic en dat hadden 100% mijn woorden kunnen zijn.

Jordi schreef:
Wil toch afsluiten met statement met betrekking tot punt 1 van de lijst wat ik toch heel jammer vind van de scene de laatste tijd. Waarom die haat van raw fans naar melodieus? Ik zie een tof filmpje van Ran-D op facebook met beelden van de nacht met daar onder zijn nieuwe plaat, scroll iets naar onder naar de comments, en zie daar helemaal bovenaan een comment met betrekking weer tot FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW! 111! EEN! ELF! Jongens doe dit nou gewoon even niet. Stel je voor. Lig je net lekker met je meid te batsen gaat de deurbel, je springt uit bed, doet een badjas aan en er staan een paar jehova’s voor de deur die weer moedeloos je proberen te vertellen dat god het antwoord op alles is. Jij bent minstens zo kut. Focus je op muziek die je tof vind. Stop met haten op headhunterz dat hij zijn passie inmiddels ergens anders heeft gevonden. Ga niet naar Qlimax als je alleen warface en radical redemption leuk vind. Leef en laat leven.

Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.


Maar ook het drugsgebruik van het grootste gedeelte staat mij tegen. Het maakt me geen klote uit dat vroeger ook mensen naar de klote gingen. Mij gaat het om nu. En ik stoor me er aan.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Maar ook het drugsgebruik van het grootste gedeelte staat mij tegen. Het maakt me geen klote uit dat vroeger ook mensen naar de klote gingen. Mij gaat het om nu. En ik stoor me er aan.


Dit. Vroeger nooit aan geërgerd, maar de laatste jaren is heel het uitgangspunt van feesten veranderd, ook buiten de harder styles, want tegenwoordig wordt er overal gewoon achterlijk veel gebruikt. Vroeger ging men vaker naar een feest met de gedachte: leuke tijd hebben met goede muziek en voor het lekkere een pilletje erbij knallen. Tegenwoordig boeit de muziek mensen vrij weinig meer en het gezellig (MET Z'N ALLEN) neemt ook steeds meer af. Het uitgangspunt is nu meer: We gaan naar een feestje, kunnen we lekker pillen gebruiken. En dan het liefst nog zo veel mogelijk ook, kan je achteraf mooi opscheppen hoe ongelofelijk hard je wel niet bent gegaan (maar niks meer van het feest na kan vertellen). Duidelijk de nieuwere generatie die nu op feesten te vinden is. En ja, dat zijn dus ook een hele hoop van de kijkmijstoerienwappiezondershirtlopenrawstyleisdegeksteuhboys.

Ik heb trouwens helemaal niks tegen drugsgebruikers, maar de manier waarop is gewoon ongelofelijk triest geworden de laatste tijd.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik accepteer gewoon dat mensen een andere smaak hebben en dat deze personen andere muziek leuk vinden. Helaas zie ik heel erg vaak dat aanhangers van de raw hardstyle geen respect en/of begrip tonen voor andere "soorten" hardstyle. Vanalles wat, bij wijze van spreken, een leuk melodietje heeft wordt afgekraakt etc. Dat irriteert mij. Natuurlijk generaliseer ik wat en zijn we gelukkig allemaal verschillend, maar hier komt het naar mijn inziens wel grotendeels op neer.


Het generaliseren door sommige mensen kan wel een doorn in het oog zijn naar mensen die wel gewoon naar verschillende soorten hardstyle luisteren en dit ook allemaal enorm kunnen waarderen. Of ik nou naar een oude klapper van Headhunterz, Psyko Punkz of Technoboy luister, of ik nou naar een huidige melodieuze plaat van Code Black, Noisecontrollers of Atmozfears luister, of dat ik naar een harde track van E-Force, Frequencerz of Warface luister: Ik kan het allemaal, de ene track natuurlijk wat meer dan de ander, waarderen. Of ik nou naar de Tijdmachine of X-Qlusive Legends ga, of naar de mainstage op Defqon of Qlimax ga, of dat ik naar Loudness of Hardbass ga, ik kan me overal prima vermaken!

Dus in mijn ogen is het volgende grandioze onzin (tenzij het sarcastisch is, maar dat ik haal ik er dan niet goed genoeg uit :) ):

Hunto schreef:
Je weet toch dat vroeger alles beter was. Mensen die van de huidige hardere harstyle houden zijn lompe boeren die alleen naar een feest komen om drugs te gebruiken. Mensen als Stefaneke zijn de echte fans van harstyle!


Want er zijn genoeg mensen die meer dan enkel óf de harde hardstyle (vergeef me, ik hou niet van het woord 'raw') óf de melodieuze hardstyle waarderen, luisteren en hiervan genieten. Alsjeblieft zeg, stop met generaliseren.

stefaneke schreef:
Verder niet zo agressief doen meneertje, houdt de discussie gewoon op niveau.

Maar wel mooi man, internetdiscussies. :corn:


Ik probeer een gezonde discussie te voeren. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar misschien roep jij met je generalisatie wel het één en ander op je af van andere mensen. :/
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de track zelf trouwens :P Melodie is in tact gebleven, maar daar is het meeste ook mee gezegd. Die fantastische sfeer uit het origineel hoor ik helaas nog niet terug, waardoor ik alweer het gevoel heb: Melodie van het origineel + Wat harde kicks eronder pleuren = Remix. Die 2e climax maakt in ieder geval nog wat goed.

Het is niet zo dat dit nou zo'n slechte plaat is, helemaal niet, maar het is wederom niet interessant genoeg voor mij om deze plaat meerdere malen te beluisteren.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:

Ik probeer een gezonde discussie te voeren. Ben totaal niet agressief aangelegd, maar misschien roep jij met je generalisatie wel het één en ander op je af van andere mensen. :/


Dat doet hij inderdaad.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
stefaneke schreef:
Voor de raw boyz zal het allemaal wel prima zijn.


Dus als je het een prima remix vindt, ben je meteen één van de rawboys? Schei toch uit man.


Dat staat er niet. Hij neemt aan dat alle rawboyz het prima vinden, dat is het omgekeerde van wat jij zegt.

Ik zal proberen het aan je uit te leggen aan de hand van een plaatje:

Afbeelding

Bij eventuele vragen hoor ik het graag :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.


Een goed voorbeeld: Tijdmachine begin 2014 en eind 2014.
Ik ergerde me aan mensen die gewoon wat dom stonden te lullen en niet eens naar de muziek omkeken. Ook gingen ze steeds lopen als mensen los wilden gaan. De editie in maart was helemaal het tegenovergestelde. op een groepje van 4 man na helemaal geen rawboys gezien. helemaal niks.

Ik voel de behoefte ook totaal niet meer om naar grote (alles raw enter) feesten te gaan.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Dat staat er niet. Hij neemt aan dat alle rawboyz het prima vinden, dat is het omgekeerde van wat jij zegt.

Ik zal proberen het aan je uit te leggen aan de hand van een plaatje:

Afbeelding

Bij eventuele vragen hoor ik het graag :whistle:


Je hebt daar gelijk in, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het lijkt dat hij de mensen die (onder andere) van 'raw' houden, wegzet als mensen die per definitie niet van andere hardstyle houden.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Je hebt daar gelijk in, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het lijkt dat hij de mensen die (onder andere) van 'raw' houden, wegzet als mensen die per definitie niet van andere hardstyle houden.

Tja, met 'lijkt' zeg je eigenlijk al genoeg: dat is jouw interpretatie ervan. Ik interpreteer het iets minder zwart-wit.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Jordi beschreef het in het Qlimax topic en dat hadden 100% mijn woorden kunnen zijn.

Jordi schreef:
Wil toch afsluiten met statement met betrekking tot punt 1 van de lijst wat ik toch heel jammer vind van de scene de laatste tijd. Waarom die haat van raw fans naar melodieus? Ik zie een tof filmpje van Ran-D op facebook met beelden van de nacht met daar onder zijn nieuwe plaat, scroll iets naar onder naar de comments, en zie daar helemaal bovenaan een comment met betrekking weer tot FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAW! 111! EEN! ELF! Jongens doe dit nou gewoon even niet. Stel je voor. Lig je net lekker met je meid te batsen gaat de deurbel, je springt uit bed, doet een badjas aan en er staan een paar jehova’s voor de deur die weer moedeloos je proberen te vertellen dat god het antwoord op alles is. Jij bent minstens zo kut. Focus je op muziek die je tof vind. Stop met haten op headhunterz dat hij zijn passie inmiddels ergens anders heeft gevonden. Ga niet naar Qlimax als je alleen warface en radical redemption leuk vind. Leef en laat leven.

Op feesten is het te merken dat het grootste gedeelte van de rawboyz een pure haat aan mainstream hebben. Als er een melodieus setje gedraaid wordt zie je mensen gewoon irriteren dat er geen raw is.


Maar ook het drugsgebruik van het grootste gedeelte staat mij tegen. Het maakt me geen klote uit dat vroeger ook mensen naar de klote gingen. Mij gaat het om nu. En ik stoor me er aan.


Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom. Het hardstyle publiek is voor het grootste gedeelte nog het zelfde, het enige verschil is dat jij er nu waarschijnlijk anders tegen aankijkt.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom.

Het verschil is echter dat het 'gehaat' op raw 1) meestal onderbouwd is ipv 'alles kut enter'; en 2) grotendeels komt van mensen die al een aantal jaar meedraaien in de scene.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat vond ik leuk klinken zaterdagnacht, heb het filmpje niet gezien en weet dus niet hoe het op film klonk, maar ik kan je verzekeren dat het in het Gelredome vet klonk.

Nog even over die discussie:

Verschrikkelijk die mensen die alleen maar stil staan en zonder gezichtsuitdrukking voor zich uit staan te staren.
Tuurlijk, ik sta ook wel eens stil, anders zou het niet vol te houden zijn. Maar dan sta ik wel met een grote grijns op m'n gezicht te genieten van de muziek. Zouden meer mensen moeten doen.
Nog erger zijn die mensen die je raar aan staan te kijken als je gewoon lekker los staat te gaan. Dan hoor je naar mijn mening gewoon niet thuis op een feest. Ik vind het persoonlijk altijd prachtig om mensen op hun eigen manier los te zien gaan, tenzij ze iedereen aan de kant lopen te duwen.

Wat betreft het drugsgebruik, tja. Op mijn eerste feest (Nightmare 2011) verbaasde ik me erover hoe aardig iedereen was. Vond het absoluut niet storend dat het door drugs kwam. Wat ik wel storend vind zijn die mensen die hun feest laten verpesten door drugs omdat ze hard willen gaan. Blijf dan lekker thuis en ga daar hard ofzo. Zaterdagavond om 22.10/22.15 ongeveer zag ik al een gozer (Fransman volgens mij) toegesproken worden door de beveiliging. Maar half bij kennis en ondersteund door twee andere gozers omdat 'ie anders om zou vallen. Dan denk ik wel altijd "Waar ben je toch in godsnaam mee bezig?".
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Hunto schreef:
Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom.

Het verschil is echter dat het 'gehaat' op raw 1) meestal onderbouwd is ipv 'alles kut enter'; en 2) grotendeels komt van mensen die al een aantal jaar meedraaien in de scene.


Niet echt.

Reacties als: voor de rawboyzzzzz zal het allemaal wel weer prima zijn en hoeveel drugs moet je als rawboy op hebben om dit leuk te vinden vind ik van het zelfde niveau als FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAAAAAW@!
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
kevin-field schreef:
Je hebt daar gelijk in, dat klopt. Maar dat neemt niet weg dat het lijkt dat hij de mensen die (onder andere) van 'raw' houden, wegzet als mensen die per definitie niet van andere hardstyle houden.

Tja, met 'lijkt' zeg je eigenlijk al genoeg: dat is jouw interpretatie ervan. Ik interpreteer het iets minder zwart-wit.


Laat ik het anders stellen: Hij zet mensen die van deze muziek houden weg als mensen die eigenlijk niet van de 'echte' hardstyle houden en generaliseert ze met volk dat niet op feesten thuishoort.

Zygoma schreef:
Hunto schreef:
Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom.

Het verschil is echter dat het 'gehaat' op raw 1) meestal onderbouwd is ipv 'alles kut enter'; en 2) grotendeels komt van mensen die al een aantal jaar meedraaien in de scene.


Maar is het dan erg om van 'raw' te houden ofzo? Nogmaals, er zijn ook andere mensen dan alleen de zogenaamde drugsrawboys die van 'raw' houden. Door de generalisatie worden bepaalde mensen, zoals ik, weggezet, zo van: 'Jij hoort eigenlijk bij dat groepje rawboys wat alleen losgaat bij een harde kick en een hoge screech, en verder totaal nooit verder naar hardstyle luistert of van andere hardstyle kan genieten.'
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Zygoma schreef:
Hunto schreef:
Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom.

Het verschil is echter dat het 'gehaat' op raw 1) meestal onderbouwd is ipv 'alles kut enter'; en 2) grotendeels komt van mensen die al een aantal jaar meedraaien in de scene.


Niet echt.

Reacties als: voor de rawboyzzzzz zal het allemaal wel weer prima zijn en hoeveel drugs moet je als rawboy op hebben om dit leuk te vinden vind ik van het zelfde niveau als FUCK THE MAINSTREAM WE DEFEND THE RAAAAAW@!


In welk opzicht ontkracht dit mijn statement?


kevin-field schreef:
Zygoma schreef:
Hunto schreef:
Het gehaat op raw is inmiddels al net zo erg als andersom.

Het verschil is echter dat het 'gehaat' op raw 1) meestal onderbouwd is ipv 'alles kut enter'; en 2) grotendeels komt van mensen die al een aantal jaar meedraaien in de scene.


Maar is het dan erg om van 'raw' te houden ofzo? Nogmaals, er zijn ook andere mensen dan alleen de zogenaamde drugsrawboys die van 'raw' houden. Door de generalisatie worden bepaalde mensen, zoals ik, weggezet, zo van: 'Jij hoort eigenlijk bij dat groepje rawboys wat alleen losgaat bij een harde kick en een hoge screech, en verder totaal nooit verder naar hardstyle luistert of van andere hardstyle kan genieten.'


Ik zeg nergens dat het erg is om van raw te houden. Ik reageerde alleen op de bewering van Hunto dat het 'gehaat' op raw hetzelfde is als andersom, die in mijn ogen onjuist is.

Verder wil ik even zeggen dat je tamelijk irritant bent om mee te discussiëren. Je trekt beweringen uit hun verband, leest/interpreteert veel dingen onjuist, om vervolgens van alle daken te schreeuwen dat men generaliseert.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:06 
 

kevin-field schreef:
Laat ik het anders stellen: Hij zet mensen die van deze muziek houden weg als mensen die eigenlijk niet van de 'echte' hardstyle houden en generaliseert ze met volk dat niet op feesten thuishoort.


Sorry hoor, maar nu doe je het weer :P Stefan zegt 'rawboyz zullen deze plaat wel leuk vinden'. Dat is iets anders dan 'als je deze plaat leuk vindt, ben je een rawboy'.

Elke wasbeer heeft een staart, maar niet elke staart heeft een wasbeer..
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Verder wil ik even zeggen dat je tamelijk irritant bent om mee te discussiëren. Je trekt beweringen uit hun verband, leest/interpreteert veel dingen onjuist, om vervolgens van alle daken te schreeuwen dat men generaliseert.


Dat mag je natuurlijk vinden, prima. Ik vind het tamelijk irritant om hier (maar ook in andere topics) vaak een negatieve tendens te constateren richting stevige hardstyle en mensen die dat kunnen waarderen.

Ik vind je statement dat kritiek ten opzichte van 'raw' meestal onderbouwd is ook niet opgaan, trouwens: De meeste mensen mensen komen meestal niet verder als dingen, zoals 'verschrikkelijke kick / screech' en 'geforceerd hard', in plaats van iets inhoudelijker op de track in te gaan. Of zie jij dit anders?
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
In welk opzicht ontkracht dit mijn statement?


Het gehaat op raw is inmiddels net zo triest en slecht onderbouwd als het gehaat op mainstream.
Bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is beiden kut, Hardstyle is naar de klote. Alles kut enter enzo, doei. Ohja en de gr!

Gr.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks