Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt waarschijnlijk doordat de sample die er eerst stond vele malen slechter klonk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m best vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke remix maar heb liever het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op deze sample klinkt het al stukken beter ja. Ik heb nog steeds liever dat het origineel gedraaid wordt, maar dit kan er ook wel mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:37 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt echt heel goed, lekkere draai aan gegeven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt toch wel erg vet! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 03:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke remix inderdaad! Dat hele Freakz At Night heeft een heel stuk leuker uitgepakt dan ik had verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit moet 'Noisecontrollers - Samara (E-Force DJ Tool)' zijn, staat in de tracklist van de set van E-Force op Qapital ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 15:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk ^^ ook gewoon weer lekker om deze plaat weer eens voorbij te horen komen :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks