Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Experience The Beyond (IQON 2013 Anthem) (Q068)

Label: Q-dance Records
WEB release: 01/04/2013

Tracks:
Experience The Beyond

Samples:

Bron:
http://digitalmusic.info/mp3_announce.h ... ct_details
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie is wel vet, maar die kicks zijn echt véél te hol :( Die halve dubstyle zooi is ook erg jammer en haalt de energie er compleet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben geloof ik in de minderheid, maar ik vind die lage brom echt heerlijk. Live was het ook precies waar ik op gehoopt had. Melodie zit goed in elkaar en het geheel klopt ook wel. Het dub stukje vind ik iets minder, maar overall een prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik ben geloof ik in de minderheid, maar ik vind die lage brom echt heerlijk. Live was het ook precies waar ik op gehoopt had. Melodie zit goed in elkaar en het geheel klopt ook wel. Het dub stukje vind ik iets minder, maar overall een prima plaat.


ben het volledig met je eens, wat er mis is met die kicks snap ik niet.. dreunen lekker door hoor live, verder prima melodie en heerlijk anthem:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze heerlijk. Hele gave sounds in de intro. Climax heerlijke melodie. Alleen de kicks klinken slap, dat is wel een minpunt. Kickrolls zijn wel weer heel leuk gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Vind deze heerlijk. Hele gave sounds in de intro. Climax heerlijke melodie. Alleen de kicks klinken slap, dat is wel een minpunt. Kickrolls zijn wel weer heel leuk gedaan :)

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me he-le-maal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

In tijden niet zo'n epische intro gehoord :worship: wat vet met die stutter in de kicks.

melodie is ook erg gaaf!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Doet me he-le-maal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Melodie is wel vet, maar die kicks zijn echt véél te hol :( Die halve dubstyle zooi is ook erg jammer en haalt de energie er compleet uit.

Dit. De melodie is inderdaad wel dik, maar alles er omheen weet me totaal niet te raken. Het klinkt naar mijn mening allemaal véél te slap. Nul drive, nul energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeel erg vet nummer, kicks zijn het net niet maar dat neem ik voor lief. Erg sterk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het daarentegen echt ijzersterke kicks. Productietechnisch is dit ook een prachtig stuk muziek. Fijne melodie!
En een elektrische gitaar is een element wat ik wel vaker terug zou willen horen, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Kicks :love: :drool: :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat ik eerst zeggen dat ik het erg waardeer dat ze eens iets nieuws proberen met hun kicks, top! Jammer genoeg is het echt totaal niet mijn ding, dit is een beetje een extreme variant van veel huidige mainstream kicks waarbij zowat alle kracht uit de punch wordt gehaald en je vrijwel alleen van dat gebrom overhoudt, wat ik persoonlijk erg lelijk vind.

Melodie vind ik goed te doen, vooral het begin is erg sterk, daarna raakt ie me een beetje kwijt. Al met al best een prima track, alleen zal ik 'm zelf niet vaker opzetten vanwege de kicks. Zou deze wel eens met hun "oude" kicks wil horen, die ik wel erg dik vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 03:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet hoor. Dat stukje met die kickrolls is baas. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

melo lijkt wel erg op escape.. verder vind ik er weinig aan. wel goed geproduceerd overigens, hoor wel een aantal vette elementen maar 't nummer als geheel doet me niet echt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
melo lijkt wel erg op escape..

Nou inderdaad hoor, was me nog niet eens opgevallen. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen drive in dit nummer, saaie meuk :thumbdown:
De mid-intro gaat dan nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
melo lijkt wel erg op escape.. verder vind ik er weinig aan. wel goed geproduceerd overigens, hoor wel een aantal vette elementen maar 't nummer als geheel doet me niet echt veel.


Deel deze mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:42 
 
Hardtraxxer

Hele vette melodie alleen beetje jammer van de k icks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:08 
 

Die kicks zitten fantastich in elkaar, ze weten op hun eigen een hele drive erin te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat ze nieuwe dingen proberen met kicks :)
Ze zijn echter niet helemaal mijn smaak, had hier liever kicks als van Samara onder gehoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuk dat ze wat experimenteren met de kicks, maar dit komt echt helemaal niet over live. Zit totaal geen kracht achter. Melodie is wel oké, maar ook niet bepaald origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
melo lijkt wel erg op escape.. verder vind ik er weinig aan. wel goed geproduceerd overigens, hoor wel een aantal vette elementen maar 't nummer als geheel doet me niet echt veel.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette sounds en ik vind die kick juist erg lekker! Waarom komt deze pas op 1 april uit, is dat een grap?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle