Die werd ook door ze gedraaid op XQlusive Wildstylez, is nog altijd bekend als een TBA.Nijidik wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HpSgqNNw#!
Track die ze in het begin draaien?
Een RIP uit die set vind je hier:
View on SoundCloud
Die werd ook door ze gedraaid op XQlusive Wildstylez, is nog altijd bekend als een TBA.Nijidik wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HpSgqNNw#!
Klinkt als een remix van Kevin Kaos zelf.
D-Block & S-te-fan - Takin' OffNijidik wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HpSgqNNw#!
live gaat die lekker hoorKettingzaag wrote:Neee gaat torture nu ook een remix krijgenOndanks dat ik hem nog niet gehoord heb weet ik nu al dat ik hem minder ga vinden.
that's the spiritKettingzaag wrote:Neee gaat torture nu ook een remix krijgenOndanks dat ik hem nog niet gehoord heb weet ik nu al dat ik hem minder ga vinden.
Ten 1e: Het is 'Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight', niet alleen NCjochem7 wrote:ik vroeg me af of iemand weet wie de nieuwe remix heeft gemaakt van het nummer;
noisecontrollers - tonight (Alpha twins remix) ???
Adaro draaide de nieuwe remix @ Invictus afgelopen zaterdag.
heb me helemaal een ongeluk gezocht maar helaas zonder succes![]()
hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel, want heb hem zelf namelijk nog nergens anders gehoord.
weet ik, maar had geen zin om ze alemaal op te noemen, en blijkbaar wist ook jij welke ik bedoeldepatrickjeb wrote:Ten 1e: Het is 'Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight', niet alleen NCjochem7 wrote:ik vroeg me af of iemand weet wie de nieuwe remix heeft gemaakt van het nummer;
hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel, want heb hem zelf namelijk nog nergens anders gehoord.View on YouTube
En er is geen nieuwe remix van voor zover bekend is, bedoel je niet gewoon het origineel?
Bedoel je dus niet een compleet nieuw nummer ipv een remix van Tonight?jochem7 wrote:de deun van 1.52 tot 2.05 wordt gebruikt in het nummer, wat erna komt niet meer, dus het is wel degelijk een nieuw nummer!
het is slechts een stukje maar je kan wel degelijk horen dat dit een nieuwe mix ispatrickjeb wrote:Ten 1e: Het is 'Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight', niet alleen NCjochem7 wrote:ik vroeg me af of iemand weet wie de nieuwe remix heeft gemaakt van het nummer;
hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel, want heb hem zelf namelijk nog nergens anders gehoord.View on YouTube
En er is geen nieuwe remix van voor zover bekend is, bedoel je niet gewoon het origineel?
mijn excusses.. die deun wordt namelijk ook gebruikt in de mix van tonight van de alpha twins.
Donderdag gehoord op Music made addictz xxl, JESUS wat gaat die hard live!Riichard wrote:Nieuwe E-Force
View on YouTube
die deun