Omdat dat topic verplaatst is.
ofzo
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Decibel trailer track is zo goed als zeker een wildstylez productie 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (2013 edit) en The Geminizers - Out of Control
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Daartussen nog Caine - Requital en na Out of Control nog een.patrickjeb wrote:Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (2013 edit) en The Geminizers - Out of Control
Het is dus Noisecontrollers - ID (Decibel Anthem 2013)The Venator wrote:Ik denk dat die plaat in de Decibel trailer een Alpha Twins plaatje is. mede doordat ze de kicks van moonraker gebruiken hiervoor. dit is dus bijna een zekerheidje dat het een alpha twins plaat.
Kwam net bij Beat The Bridge voorbij aangekondigd als Decibel Anthem door Noisecontrollers zelf met Decibel vocaltje erdoorheen. Dit keer dus wel het anthem als trailer blijkbaar.
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
View on YouTube o.O
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ja ik hoorde ook zo iets. Renegade riep iets van 'dit is het Decibel anthem'. Heb alleen niet gehoord van wie het anthem is, maar NC draaide hem in ieder geval.ThaBomba. wrote:Het is dus Noisecontrollers - ID (Decibel Anthem 2013)The Venator wrote:Ik denk dat die plaat in de Decibel trailer een Alpha Twins plaatje is. mede doordat ze de kicks van moonraker gebruiken hiervoor. dit is dus bijna een zekerheidje dat het een alpha twins plaat.
Kwam net bij Beat The Bridge voorbij aangekondigd als Decibel Anthem door Noisecontrollers zelf met Decibel vocaltje erdoorheen. Dit keer dus wel het anthem als trailer blijkbaar.
Aangezien het NC stijl is en zij heb ook als eerste draaien neem ik toch aan dat hij van NC is. Volgens mij is er niet letterlijk gezegd dat hij van hun is maar meer "This is the decibel anthem of 2013!".opaa wrote:Ja ik hoorde ook zo iets. Renegade riep iets van 'dit is het Decibel anthem'. Heb alleen niet gehoord van wie het anthem is, maar NC draaide hem in ieder geval.ThaBomba. wrote:Het is dus Noisecontrollers - ID (Decibel Anthem 2013)The Venator wrote:Ik denk dat die plaat in de Decibel trailer een Alpha Twins plaatje is. mede doordat ze de kicks van moonraker gebruiken hiervoor. dit is dus bijna een zekerheidje dat het een alpha twins plaat.
-
D
- 3 posts member since 2013
- last seen May 2013
Het zou zomaar kunnen dat deze al een tijdje bestaat, maar ik ben opzoek naar de titel wie kan mij helpen?
View on YouTube
View on YouTube
-
CHardtraxx Addict
- last seen 5 days ago
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)dl66 wrote:Het zou zomaar kunnen dat deze al een tijdje bestaat, maar ik ben opzoek naar de titel wie kan mij helpen?
View on YouTube
-
D
- last seen May 2013
Top bedankt!
-
D
- last seen May 2013
Ik heb nog een nummertje wat ik hoorde op hardfest afgelopen Koninginnedag.
https://www.facebook.com/ramona.vanderbeek het filmpje wat hier bijna bovenaan staat.
Volgens mij gedraaid door D-Block & S-te-Fan. Iemand die deze weet? alvast bedankt!
https://www.facebook.com/ramona.vanderbeek het filmpje wat hier bijna bovenaan staat.
Volgens mij gedraaid door D-Block & S-te-Fan. Iemand die deze weet? alvast bedankt!
-
CHardtraxx Addict
- last seen 5 days ago
Atmozfears & Audiotricz - Dance No Moredl66 wrote:Ik heb nog een nummertje wat ik hoorde op hardfest afgelopen Koninginnedag.
-
WHardtraxxer
- last seen Nov 2013
View on YouTube anyone find the old post?!
-
QHardtraxx Veteran
-
WHardtraxxer
- last seen Nov 2013
thank you 
Gister 2 nieuwe tracks van Frontliner gehoord op World of Pleasure,
Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You en Frontliner - Sunblast (2013 edit)
Echt heel vet!
Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You en Frontliner - Sunblast (2013 edit)
Echt heel vet!
-
A
Heb een filmpje van afgelopen zaterdag Time-Out waar de Alpha² het decibel anthem draaien. Alleen een stukje van de intro staat er op weliswaar.ThaBomba. wrote:ThaBomba. wrote:Het is dus Noisecontrollers - ID (Decibel Anthem 2013)The Venator wrote:Ik denk dat die plaat in de Decibel trailer een Alpha Twins plaatje is. mede doordat ze de kicks van moonraker gebruiken hiervoor. dit is dus bijna een zekerheidje dat het een alpha twins plaat.
Aangezien het NC stijl is en zij heb ook als eerste draaien neem ik toch aan dat hij van NC is. Volgens mij is er niet letterlijk gezegd dat hij van hun is maar meer "This is the decibel anthem of 2013!".
Zit trouwens nog met smart te wachten op een nieuw nummer van dbstf of hij moet al uit zijn?
View on YouTube
View on YouTube
-
QHardtraxx Veteran
-
THardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
View on YouTube
Ik hoorde dit nummer op Fantasy Island in de set van Radical Redemption & Luna, en ik ben zeer benieuwd of deze track al gereleased is, en zo ja van welke DJ'(s) dan?
Ik hoorde dit nummer op Fantasy Island in de set van Radical Redemption & Luna, en ik ben zeer benieuwd of deze track al gereleased is, en zo ja van welke DJ'(s) dan?