J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Omdat dat topic verplaatst is. :P ofzo
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Decibel trailer track is zo goed als zeker een wildstylez productie :P
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Wat zijn de tracks in de aftermovie van loudness?

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (2013 edit) en The Geminizers - Out of Control
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 5 days ago
patrickjeb wrote:Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads (2013 edit) en The Geminizers - Out of Control
Daartussen nog Caine - Requital en na Out of Control nog een.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
The Venator wrote:Ik denk dat die plaat in de Decibel trailer een Alpha Twins plaatje is. mede doordat ze de kicks van moonraker gebruiken hiervoor. dit is dus bijna een zekerheidje dat het een alpha twins plaat.
Het is dus Noisecontrollers - ID (Decibel Anthem 2013)
Kwam net bij Beat The Bridge voorbij aangekondigd als Decibel Anthem door Noisecontrollers zelf met Decibel vocaltje erdoorheen. Dit keer dus wel het anthem als trailer blijkbaar.
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube o.O
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 6 days ago
ThaBomba. wrote:
The Venator wrote:Ik denk dat die plaat in de Decibel trailer een Alpha Twins plaatje is. mede doordat ze de kicks van moonraker gebruiken hiervoor. dit is dus bijna een zekerheidje dat het een alpha twins plaat.
Kwam net bij Beat The Bridge voorbij aangekondigd als Decibel Anthem door Noisecontrollers zelf met Decibel vocaltje erdoorheen. Dit keer dus wel het anthem als trailer blijkbaar.
Ja ik hoorde ook zo iets. Renegade riep iets van 'dit is het Decibel anthem'. Heb alleen niet gehoord van wie het anthem is, maar NC draaide hem in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
opaa wrote:
ThaBomba. wrote:
Ja ik hoorde ook zo iets. Renegade riep iets van 'dit is het Decibel anthem'. Heb alleen niet gehoord van wie het anthem is, maar NC draaide hem in ieder geval.
Aangezien het NC stijl is en zij heb ook als eerste draaien neem ik toch aan dat hij van NC is. Volgens mij is er niet letterlijk gezegd dat hij van hun is maar meer "This is the decibel anthem of 2013!".
D
3 posts member since 2013
last seen May 2013
Het zou zomaar kunnen dat deze al een tijdje bestaat, maar ik ben opzoek naar de titel wie kan mij helpen?

View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
last seen 5 days ago
dl66 wrote:Het zou zomaar kunnen dat deze al een tijdje bestaat, maar ik ben opzoek naar de titel wie kan mij helpen?

View on YouTube
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
D
last seen May 2013
Top bedankt!
D
last seen May 2013
Ik heb nog een nummertje wat ik hoorde op hardfest afgelopen Koninginnedag.
https://www.facebook.com/ramona.vanderbeek het filmpje wat hier bijna bovenaan staat.
Volgens mij gedraaid door D-Block & S-te-Fan. Iemand die deze weet? alvast bedankt!
C
Hardtraxx Addict
last seen 5 days ago
dl66 wrote:Ik heb nog een nummertje wat ik hoorde op hardfest afgelopen Koninginnedag.
https://www.facebook.com/ramona.vanderbeek het filmpje wat hier bijna bovenaan staat.
Volgens mij gedraaid door D-Block & S-te-Fan. Iemand die deze weet? alvast bedankt!
Atmozfears & Audiotricz - Dance No More
W
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
View on YouTube anyone find the old post?!
Q
Hardtraxx Veteran
W
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
thank you :)
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Gister 2 nieuwe tracks van Frontliner gehoord op World of Pleasure,

Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You en Frontliner - Sunblast (2013 edit)

Echt heel vet!
A
View on YouTube

Passion for Life(live edit)??

was ook bij rengdengdeng was wel vet :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
ThaBomba. wrote:
ThaBomba. wrote:

Aangezien het NC stijl is en zij heb ook als eerste draaien neem ik toch aan dat hij van NC is. Volgens mij is er niet letterlijk gezegd dat hij van hun is maar meer "This is the decibel anthem of 2013!".
Heb een filmpje van afgelopen zaterdag Time-Out waar de Alpha² het decibel anthem draaien. Alleen een stukje van de intro staat er op weliswaar.
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Zit trouwens nog met smart te wachten op een nieuw nummer van dbstf of hij moet al uit zijn?

View on YouTube
Q
Hardtraxx Veteran
T
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2012
last seen Jan 2014
View on YouTube

Ik hoorde dit nummer op Fantasy Island in de set van Radical Redemption & Luna, en ik ben zeer benieuwd of deze track al gereleased is, en zo ja van welke DJ'(s) dan?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Aan de vocals te horen 'Stereotuners - Search And Destroy'