Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 13:56 

Hardtraxx Newbie

Lijkt me leuk om de wat onbekendere plaatjes vanaf 2001 te delen. Omdat je bij een early setje van nu vaak de zelfde platen hoort.

Trap alvast af met deze heb hem op vinyl staan word er nog steeds blij van.

Phuture Punkz - Fiction

Dj Narcotix - HC Impression

Iets meer pitch bij deze plaat het is echt een van me favoriete klassiekers.

Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Derb Rmx)

En een paar achter elkaar van defqon 2004 niet allemaal onbekend maar wel toppers uit die tijd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 16:35 

Artiest

No offence maar je wil de onbekendere early gaan promoten en dan plaats je die 2 laatste filmpjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 16:47 

Hardtraxx Newbie

The I's schreef:
No offence maar je wil de onbekendere early gaan promoten en dan plaats je die 2 laatste filmpjes?

Laatste filmpje ben ik met je eens dat is meer een mooi sfeer filmpje van die tijd. Hardcore will never die is een van die platen van derb die je ook bijna nooit meer hoort, en ik denk dat veel mensen van dit forum hem ook niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 21:10 

Hardtraxx Addict

Ook maar een paar erbij zetten:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 01:56 

Bierkoning

hier kan ik niet over meepraten, ken wel een hoop early platen maar dat zijn gewoon de algemeen bekende zeg maar op een paar uitzonderingen na :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 07:36 

Donateur

Lyst nog niks gepost :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

cosmic schreef:
The I's schreef:

Laatste filmpje ben ik met je eens dat is meer een mooi sfeer filmpje van die tijd. Hardcore will never die is een van die platen van derb die je ook bijna nooit meer hoort, en ik denk dat veel mensen van dit forum hem ook niet kennen.

Dat is toch Warmduscher ft. nog iemand - Hardcore Will Never Die (Derb Remix) en niet een solotrack van Derb? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 10:28 

Donateur

Contact (Warp Brothers rmx) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:42 

Artiest

Jolle schreef:
cosmic schreef:
The I's schreef:

Dat is toch Warmduscher ft. nog iemand - Hardcore Will Never Die (Derb Remix) en niet een solotrack van Derb? :P

Lamont Humphrey ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen