Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Bron: Prefix = Nu goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt Calmdowner hahaha:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij begint op 20:45, ook handig om te vermelden.

En we hoeven jou niet te geloven, de bron is:

Citaat:
Wouter Haarhuis 54 minuten geleden
20:45 - 23:00 is Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya. ;-)


Ik wacht met mijn oordeel, deze kwaliteit is te laag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Bron: geloof mij nu maar :)


Hahahaha interessante man.

Dodelijke combinatie trouwens, jammer dat deze sample klinkt als een Powernoise nummer, post dan niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Dakpan ,als je hem live had gehoord of mss gehoord hebt dan zouje mij wel begrijpen :D
Wat een geweld :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wacht op wat beter kwalitiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad jammer van de kwaliteit, bijna geen een nummer is fatsoenlijk te verstaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat gaat heel komen in mijn favorieten dit jaar, fantastisch. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:08 
 
Hardtraxxer

klinkt heerlijk lomp :) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele interessante samenwerking! maar kan nog weinig uit de filmpjes halen, maar heb hoge verwachtingen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:48 
 
Hardtraxxer

Beter dan de andere nieuwe van Solutio & The I's, vond die wat simpel klinken eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ook een perfecte collab he dit :D
wel ff wachten op hq. deze kwaliteit is nog iets te slecht voor een oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



mid intro is te horen vanaf 3:31
:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik wil deze HQ, of nog beter, live aanschouwen! klinkt gigantisch dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 21:02 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat staat al in de planning voor een release. Daarom mag men hier verder babbelen: hardstyle-releases/solutio-the-i-s-seizure-tillt030-t35173.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks