Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Titan

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Die GVR maakt lekkere schreeuwerige screetches, hou ik wel van!
Dikke stijl heeft ie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool: Wat een lekkere screech zeg! Wat hou ik toch van deze man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wat mega vet dit! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Titan wordt de man van 2013 als ie zo doorgaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet. Maakt hij zijn tracks tegenwoordig zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Klinkt heel vet. Maakt hij zijn tracks tegenwoordig zelf?

Deed ie altijd al toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Maakt hij zijn tracks tegenwoordig zelf?

Ja. http://www.discogs.com/Titan-Remember-M ... se/2945592

SoundTunerZ schreef:
Deed ie altijd al toch?

Nee. http://www.discogs.com/Titan-Nightmare- ... se/2199951
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
tomac schreef:
Maakt hij zijn tracks tegenwoordig zelf?

Ja. http://www.discogs.com/Titan-Remember-M ... se/2945592

Kijk eens wat er bij elke track staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
BuzzLightyear schreef:
tomac schreef:
Maakt hij zijn tracks tegenwoordig zelf?

Ja. http://www.discogs.com/Titan-Remember-M ... se/2945592

Kijk eens wat er bij elke track staat :P

Kijk eens bij credits onderaan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Klinkt heel vet. Maakt hij zijn tracks tegenwoordig zelf?


Sowieso niet helemaal zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

/care
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Kijk eens bij credits onderaan -.-

Dus wat onder de track staat klopt niet? :P

Citaat:
Titan – Remember Me
Written-By, Producer – Raoul van Grinsven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
patrickjeb schreef:
BuzzLightyear schreef:

Kijk eens wat er bij elke track staat :P

Kijk eens bij credits onderaan -.-

Gelijk heb je Patricjeb, haha. Overheen gelezen. :P Wel vaag dat dan inééns onderaan George Pinas staat though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt erg vet!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks