C
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2009
last seen Feb 2023
Lijkt me leuk om de wat onbekendere plaatjes vanaf 2001 te delen. Omdat je bij een early setje van nu vaak de zelfde platen hoort.

Trap alvast af met deze heb hem op vinyl staan word er nog steeds blij van.

Phuture Punkz - Fiction

Dj Narcotix - HC Impression

Iets meer pitch bij deze plaat het is echt een van me favoriete klassiekers.

Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Derb Rmx)

En een paar achter elkaar van defqon 2004 niet allemaal onbekend maar wel toppers uit die tijd.

Last edited by cosmic on 11 Feb 2011 15:43, edited 1 time in total.
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 7 days ago
No offence maar je wil de onbekendere early gaan promoten en dan plaats je die 2 laatste filmpjes?
C
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2009
last seen Feb 2023
The I's wrote:No offence maar je wil de onbekendere early gaan promoten en dan plaats je die 2 laatste filmpjes?
Laatste filmpje ben ik met je eens dat is meer een mooi sfeer filmpje van die tijd. Hardcore will never die is een van die platen van derb die je ook bijna nooit meer hoort, en ik denk dat veel mensen van dit forum hem ook niet kennen.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Ook maar een paar erbij zetten:

Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
hier kan ik niet over meepraten, ken wel een hoop early platen maar dat zijn gewoon de algemeen bekende zeg maar op een paar uitzonderingen na :)
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Lyst nog niks gepost :surrender:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
cosmic wrote:
The I's wrote:No offence maar je wil de onbekendere early gaan promoten en dan plaats je die 2 laatste filmpjes?
Laatste filmpje ben ik met je eens dat is meer een mooi sfeer filmpje van die tijd. Hardcore will never die is een van die platen van derb die je ook bijna nooit meer hoort, en ik denk dat veel mensen van dit forum hem ook niet kennen.
Dat is toch Warmduscher ft. nog iemand - Hardcore Will Never Die (Derb Remix) en niet een solotrack van Derb? :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Contact (Warp Brothers rmx) :drool:
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Jolle wrote:
cosmic wrote:
Dat is toch Warmduscher ft. nog iemand - Hardcore Will Never Die (Derb Remix) en niet een solotrack van Derb? :P
Lamont Humphrey ;)