Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Klinkt echt heerlijk!
Haha is dit Titan? Niet echt iets wat ik onder die naam zou verwachten iig, weet ook nog niet echt wat ik er van moet vinden, ben een grote fan van zijn producties maar dit klinkt wel heel erg cheesy. Misschien pakt het me meer in hq.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
haha dacht echt precies hetzelfde!Maestro N wrote:Haha is dit Titan? Niet echt iets wat ik onder die naam zou verwachten iig, weet ook nog niet echt wat ik er van moet vinden, ben een grote fan van zijn producties maar dit klinkt wel heel erg cheesy. Misschien pakt het me meer in hq.
Interesse is meer dan gewekt.. klinkt echt dik! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt lekker man!
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Klinkt echt heerlijk, alleen niet verwacht van Titan zoiets
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Euforisch met een rauw randje, klinkt goed!
-
J
- 3 posts member since 2013
- last seen Mar 2014
9:50 artic-we get raw, iemand??
Ben nog niet helemaal overtuigd, melodie klinkt opzich wel leuk. Even wachten op betere kwaliteit.
tering, is dat Titan?
waarom moet iedereen die een paar goede releases heeft gehad laten zien hoe "veelzijdig" die wel niet is
waarom moet iedereen die een paar goede releases heeft gehad laten zien hoe "veelzijdig" die wel niet is
Misschien moest hij zelf wel even bijkomen van al t geweld in zn vorige tracks.Rickzel wrote:tering, is dat Titan?
Heel erg vet. Mijn eerste gedachte was inderdaad ook van huh is dit Titan, maar vind dit net zo vet als zijn verschrikkelijk megarauwe kapotmakende sloopshit die die soms maakt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Of Chain Reaction - Like A Boss.Jan Tarrel wrote:9:50 artic-we get raw, iemand??
haha ja dat zou natuurlijk ook kunnen ! vind het zo op het eerste gehoor trouwens best goed klinken hoor, maar van Titan verwacht je oorbloedingen te krijgen, en geen vlinders in je buik.Roan wrote:Misschien moest hij zelf wel even bijkomen van al t geweld in zn vorige tracks.Rickzel wrote:tering, is dat Titan?
waarom moet iedereen die een paar goede releases heeft gehad laten zien hoe "veelzijdig" die wel niet isBen allang blij dat hij weer iets meer nummers maakt.
Melodie komt mij echt mega bekend voor. Top40, hardstyle, hardcore, 80's, I dunno 
nee, dat is Artic - We Get RawDuruz wrote:Of Chain Reaction - Like A Boss.Jan Tarrel wrote:9:50 artic-we get raw, iemand??
Je hoort dat aan de lyrics
Last edited by vvkeer on 25 Feb 2013 23:19, edited 1 time in total.
-
J
Deze is volgens mij geproduceerd door Slim Shore, maar man wat klinkt het lekker zo 
Gaaf.
Heeft een beetje dezelfde sound als born to fight.
Heeft een beetje dezelfde sound als born to fight.