Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Titan

Track(s): My Angel

Sample/video:

Vanaf 2:56
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha is dit Titan? Niet echt iets wat ik onder die naam zou verwachten iig, weet ook nog niet echt wat ik er van moet vinden, ben een grote fan van zijn producties maar dit klinkt wel heel erg cheesy. Misschien pakt het me meer in hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Maestro N schreef:
Haha is dit Titan? Niet echt iets wat ik onder die naam zou verwachten iig, weet ook nog niet echt wat ik er van moet vinden, ben een grote fan van zijn producties maar dit klinkt wel heel erg cheesy. Misschien pakt het me meer in hq.


haha dacht echt precies hetzelfde! :P verder vind ik het ook maar wat blij en cheesy klinken! toch even wacthen op HQ voor goed oordeel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interesse is meer dan gewekt.. klinkt echt dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

Klinkt echt heerlijk, alleen niet verwacht van Titan zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxx Addict

Euforisch met een rauw randje, klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

9:50 artic-we get raw, iemand??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben nog niet helemaal overtuigd, melodie klinkt opzich wel leuk. Even wachten op betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tering, is dat Titan?

waarom moet iedereen die een paar goede releases heeft gehad laten zien hoe "veelzijdig" die wel niet is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
tering, is dat Titan?

waarom moet iedereen die een paar goede releases heeft gehad laten zien hoe "veelzijdig" die wel niet is :/


Misschien moest hij zelf wel even bijkomen van al t geweld in zn vorige tracks. xd Ben allang blij dat hij weer iets meer nummers maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg vet. Mijn eerste gedachte was inderdaad ook van huh is dit Titan, maar vind dit net zo vet als zijn verschrikkelijk megarauwe kapotmakende sloopshit die die soms maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Jan Tarrel schreef:
9:50 artic-we get raw, iemand??


Of Chain Reaction - Like A Boss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Rickzel schreef:
tering, is dat Titan?

waarom moet iedereen die een paar goede releases heeft gehad laten zien hoe "veelzijdig" die wel niet is :/


Misschien moest hij zelf wel even bijkomen van al t geweld in zn vorige tracks. xd Ben allang blij dat hij weer iets meer nummers maakt.


haha ja dat zou natuurlijk ook kunnen ! vind het zo op het eerste gehoor trouwens best goed klinken hoor, maar van Titan verwacht je oorbloedingen te krijgen, en geen vlinders in je buik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie komt mij echt mega bekend voor. Top40, hardstyle, hardcore, 80's, I dunno :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Jan Tarrel schreef:
9:50 artic-we get raw, iemand??


Of Chain Reaction - Like A Boss.


nee, dat is Artic - We Get Raw
Je hoort dat aan de lyrics
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die opbouw en melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind m hier wel iets van weghebben:



Track is wel lekker though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:21 
 

Deze is volgens mij geproduceerd door Slim Shore, maar man wat klinkt het lekker zo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 02:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf. :D
Heeft een beetje dezelfde sound als born to fight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha de vrolijke versie van Born To Fight, vette shit hoor! :D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks