Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:10 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat, alleen klein beetje jammer van de kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey, leuke track :) Van dit soort melodiƫn hoor ik graag, erg sfeervol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:24 
 

Even wat troep opgeruimd. De volgende die zich niet naar zijn leeftijd kan gedragen mag van mij even een paar weken afkoelen. Onrespectvol gedrag weer, heb het nu wel weer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een prachtig nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:16 
 

Super dikke track! Alleen denk ik dat de kicks van bijv. een Unresolved er veel beter bij passen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Super dikke track! Alleen denk ik dat de kicks van bijv. een Unresolved er veel beter bij passen!

Dit je mag je van mij dan even haarfijn toelichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat het een grap is inderdaad. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahah wat een raar mannetje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een track, spontaan kippenvel tijdens de endshow op zaterdag, vooraal toen je "The Blademasterz" hoorde :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alles is zo mooi (L) tot het moment dat de eerste kick erin komt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 09:26 
 

Rickzel schreef:
Hoop dat het een grap is inderdaad. :$


Gewoon even een Yowannetje! Uiteraard meen ik dit niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 10:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
alles is zo mooi (L) tot het moment dat de eerste kick erin komt :sick:

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar slaat dat nou weer op. ik heb niks met die unresolved bagger.. dat ik van raw houd betekent niet meteen dat ik al die shitzooi ook graag luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:21 
 

yowan schreef:
ik heb niks met die bagger raw shitzooi


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:23 
 

yowan schreef:
waar slaat dat nou weer op. ik heb niks met die unresolved bagger.. dat ik van raw houd betekent niet meteen dat ik al die shitzooi ook graag luister


http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/digital-punk-defqon-1-2015-red-t50937.html

hier zei je toch echt dat je euforische hardstyle kut vind omdat het te zacht zou zijn , het zou house meuk zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste mainstream vind tegenwoordig ook gewoon kut. melodieen lijken op elkaar, kicks zijn vaak niet zoveel soeps, drops zijn hetzelfde als housenummers, dan heb je ook nog die rotte house bootlegs wat al helemaal dramatisch is.
De tijd dat ik mainstream vet vond is al 2/3 jaar voorbij, alleen nummers als deze blademasterz, release en bijvoorbeeld sonar vind ik nog echt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:29 
 

en deze kick is niet anders dan dat ie al 100 jaar gebruikt en nu is ie niet te zacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik hem tijdens de eindshow gehoord heb vind ik dit een prima kick die ik bij dit nummer vind passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:33 
 

nou ja het zal wel iedereen zijn eigen smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het totaalplaatje bij mainstream platen wat bij mij van 2008 tot 2012 altijd heeft geklopt, klopt nu nooit meer. Er is nu altijd wel iets kuts aan. Melodie is onorigineel vervelend of gewoon een 1 op 1 kopie van een house nummer, kick klinkt nergens naar, geen sfeer aanwezig in het nummer, opbouw is dodelijk saai.
Dit kan je op raw natuurlijk ook toepassen maar voor mij hoeft raw niks bijzonders te zijn. Zolang ik er maar los op kan gaan. Shit van unresolved (ten tijde Gangsta was het leuk) of bionic rage ofzo dat vind ik ook 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind zijn twee enorm onderschatte woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:52 
 

yowan schreef:
Er is nu altijd wel iets kuts aan. Melodie is onorigineel vervelend of gewoon een 1 op 1 kopie van een house nummer, kick klinkt nergens naar, geen sfeer aanwezig in het nummer, opbouw is dodelijk saai.


Dan ben je dus niet op de hoogte wat betreft de huidige mainstream tracks >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks