Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft voor mij de plaat van het jaar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:23 
 
Hardtraxxer

wordt deze nog gereleasd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:26 
 

Pantermaat schreef:
wordt deze nog gereleasd?

nou gezien het fantastische releasebeleid van WE R kan dat nog wel ff duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 20:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Releasedatum weet ik niet zeker, WER048 was 26 oktober en WER050 komt 9 november dus lijkt het mij dat deze 2 november komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 21:07 
 

hopelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar komen, toty materiaal dit :loving: :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 00:24 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Verplaatst.

Releasedatum weet ik niet zeker, WER048 was 26 oktober en WER050 komt 9 november dus lijkt het mij dat deze 2 november komt :P


Hahaha wel geniaal dat iemand zo goed photoshopt dat het als source wordt gebruikt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 10:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kut grappen :cry: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 11:27 
 

wat fijn >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Kut grappen :cry: :$


Jeeeeezus, tegenvaller :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, dat is lullig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Deze track is echt geniaal, maar ik zou het nog genialer vinden als Brennan Heart twee mixen maakt.
First mix = zoals die nu is
Second mix = kicks zoals in zijn oude nummers eronder, dus wat stevigere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ein-de-lijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart schreef:
A few weeks ago I have released my free album ON DEMAND. Because of all your feedback and comments, I want to keep ON DEMAND going with more free releases. In the upcoming weeks I will release more tracks again on my website! (Starting with the full versions of "Still Here" & "Leaving Us Behind")

Daar is de release dan eindelijk ;). Flinke bump zeg haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 22:10 
 

is dus nu al te downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/brennan-heart-on-demand-wercd007-t59867.html
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks