Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 09:57 
 

chas1n schreef:
Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.


Not sure if.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:36 
 

Broken Balance schreef:
Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.

Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.

Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.


Yep, helemaal mee eens !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie heel vet, maar ik had stiekem toch gehoopt op kicks als die van het Musical Impressions album. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
chas1n schreef:
Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.


Not sure if.. :lol:


Met een goeie gated kick onder de climax had deze track misschien TOTY kunnen worden voor mij, nu verpesten die plofkicks de track voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: :thumbsup: Het is ook nooit goed ehh met al die Hardstyle nummers, altijd maar weer dat commentaar!
Vind hem helemaal waus, Dik gaaf dat Blademasterz dit weer oppakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 15:17 
 
Hardtraxx Elite

Lekker plaatje, maar volgens mij gebruikt hij al zon 4 jaar dezelfde kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodie blijft in ieder geval lekker hangen. En deze kick past vrij goed bij een plaat met deze sfeer vind ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Brennan Heart aka Blademasterz - Still Here @ 21:59

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat intro is wel zo slap, maar wat is de rest goed. De herinnering aan Defqon helpt er wel een beetje bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet normaal :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer :worship: De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 21:09 
 

ik zit hier met een mega grijns zowat uit mn stoel de donderen maar jezus wat vet! :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is juist super dik, die eenvoudigheid met de souplesse van de geluiden maakt het typisch blademasterz.
Melodie ook echt ge-wel-dig, heb hem al vaak gehoord maar het blijft me kippenvel geven! :love:
Over details gesproken, 2e deel van de 2e climax net even die haperingen in de melodie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 09:37 
 

:yay: :clap: :surrender: :worship: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer :worship: De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit :worship:


+1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope. Ook HQ niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 20:26 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
wootum schreef:
Heb hier volgens mij al een aantal reacties over geplaatst, maar heb hem nu een flink aantal keren goed geluisterd. Op de kicks na (laagste is nog best te doen btw) klopt gewoon al-les aan dit nummer :worship: De sounds in de intro/outro, die film-achtige break, de typische Blademasterz zwaarden voordat de melodie en/of climax er in komt, de melodie zelf, de vocalen, de gebruikte sounds. Had hier typische Blademasterz/oude BH kicks onder gezet en ik durf met zekerheid te zeggen dat deze track in m'n top vijf van de laatste vijf jaar kwam te staan. Bizar goed dit :worship:


+1.

+2
Wat een geweldige track!
Dank Fabian :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gister op craft, wat een track, wat een sfeer :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijne track is dit zeg. Tof om die oude Blademasterz sound weer eens te horen. Jammer dat de kicks in de climax teveel naar de achtergrond gedrukt worden. De kicks uit de mid-intro zijn wel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit mooi zaterdag, en wat een plaat :loving: :worship:
Gaat hoog komen in mijn TOTY :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar eens een kijkje gaan nemen op de Remember stage op Decibel over 3 weekjes. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:


Gister op craft, wat een track, wat een sfeer :worship: :worship:


Grappig om dit filmpje te kijken en dan ook kijkende naar de avatar van provehito. lol xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks