Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blademasterz - Still Here

Tracks:
1. Blademasterz - Still Here

Samples:

@16:48
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dit is goed zeg :oh: Klinkt ook gewoon echt als een Blademasterz track, had ik niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit is best onverwachts. Wat ontiegelijk vet zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:47 
 
Hardtraxxer

Jammer dat na die break het festival al bijna is afgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:48 
 
Hardtraxxer

Heel vet dit! Ik mis eigenlijk alleen een dikke gated kick als ik aan Blademasterz denk. Hopen dat er een tweede climax in zit met gated kicks. Vette track dit nonetheless.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:17 
 

:drool: :worship: ja deze klinkt erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heerlijk om deze sounds weer terug te horen :drool: Dik in orde dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:34 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:38 
 

Lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk project voor hem, kan hij weer lekker ouderwets sounds recyclen.
Klinkt inderdaad wel goed alleen jammer dat break echt eindeloos duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:43 
 
Hardtraxxer

Dit had ik niet verwacht zeg, heerlijk die oude sounds :drool: Beetje jammer van de kick alleen, maar even de HQ afwachten, misschien valt het wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet dit! :drool: hopelijk gaat er weer veel moois molgen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 13:44 
 
Hardtraxx Addict

'Deze video is prive.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oehhh.. ben hier toch wel heel benieuwd naar na alle positieve reacties. Iemand een linkje dat nog niet offline is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

upload nog eens please :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard News had dit filmpje ook op facebook geupload, maar die is ook al verwijderd. Lijkt me niet dat het de bedoeling was dat deze online werd gezet dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt heeerlijk! Ben benieuwd wat hij gaat brengen met dit heropend project
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tacoboy26 schreef:
Hard News had dit filmpje ook op facebook geupload, maar die is ook al verwijderd. Lijkt me niet dat het de bedoeling was dat deze online werd gezet dus.


Snap dat eigenlijk nooit. Ten eerste is het gewoon een lq filmpje. En ten tweede, je mag filmen dus als dj zijnde weet je dat er filmpjes komen, maar dan ga je ze eraf halen. Dan moet je gewoon filmen verbieden. Al is dat natuurlijk bijna niet te doen met zoveel mensen..

Wel echt lekkere track, met een iets te lange break. Maar een leuke set opener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
jaron123 schreef:
Dan moet je gewoon filmen verbieden. Al is dat natuurlijk bijna niet te doen met zoveel mensen..


Volgens mij was dat ook gebeurd richting stanley3x0 maar had ie het toch online gezet... ook niet de eerste keer dat ie dat flikt


Los van Stanley, zijn er weet ik niet hoeveel mensen die filmen, dus dan weet je dat het online gezet kan worden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope. Stop maar weer Bennie Hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het toch ook niet over stanley ;) Nogmaals los van dit filmpje kon elk persoon die daar staat filmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was echt geweldig om dit mee te maken afgelopen zaterdag! :loving:

Track bevat inderdaad oude Blademasterz geluiden, erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

https://clyp.it/sboui3dg

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zo ongelofelijk fijn, zo lang geen gevoel meer gehad voor de platen die uitkwamen. Door de nieuwe Josh & Wesz platen en nu deze komt dat gevoel weer een beetje terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 07:55 
 

BEEEEEBOOPBEEBOOP - BEEEEKRSCHHHHH :lol: :lol:

beter gezegd, hij is weg
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks