Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:01 
 
Hardtraxxer

TOTY (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 20:15 
 

bijna alles klopt :loving: alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een melodie na 1 keer luisteren zo goed blijft hangen heeft hij iets enorm goed gedaan, intro is ook heel simpel maar past perfect bij de rest van de track.

Echt heerlijk dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelofelijk vet :drool: :loving: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 14:18 
 

jeffrey2107 schreef:
alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten


Eentje maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen intro gaaf. Verder echt een kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:14 
 

Destination schreef:
jeffrey2107 schreef:
alleen zou er eigenlijk een gated kick in moeten


Eentje maar?


nee 3 miljoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Briljante melodie en synth! Erg van genoten op Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was echt genieten bij the gathering :loving: Die mid intro :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was het vet om deze tijdens de eindshow te horen op Defqon zeg!
Ik heb er één woord voor: WAUW! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier heb ik echt onwijs van genoten (zowel vrijdag bij The Gathering als bij de Endshow op zaterdag). :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij is er geen beter nummer om zo'n dag af te sluiten, heerlijk dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 12:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Meneer Brennan Heart: naast deze versie ook eentje met die typische Blademasterz kicks?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran


16:48

Blademasterz - Still Here
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zal wel iets gemist hebben, maar waarom onder de naam Blademasterz? Dat project is toch allang gestopt. Maar buiten dat wel een mooie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar waarom onder de naam Blademasterz? Dat project is toch allang gestopt. Maar buiten dat wel een mooie plaat.


Eenmalig optreden onder de naam Blademasterz op Decibel. Dus ter ere daarvan deze track denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan vraag je je toch af waarom hij als Blademasterz wel zulke magische nummers kan maken, maar niet als Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dan vraag je je toch af waarom hij als Blademasterz wel zulke magische nummers kan maken, maar niet als Brennan Heart.


Denk dat hij voor deze track een heel ander soort "ritueel" heeft doorgemaakt om vanuit daaruit weer creatief te produceren. Zou mij in ieder geval niks verbazen. Wat nieuwe wind om weer je productiekwaliteit om hoog te krijgen! Mag hij wat mij betreft blijven doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Ik zal wel iets gemist hebben, maar waarom onder de naam Blademasterz? Dat project is toch allang gestopt. Maar buiten dat wel een mooie plaat.


Eenmalig optreden onder de naam Blademasterz op Decibel. Dus ter ere daarvan deze track denk ik :)


Alleen jammer dat hij hem daar niet kan draaien. Op de Remember stage -.-

Wel als Bennie Hard op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Panna schreef:
TOTY (L)

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:25 
 
Hardtraxx Elite

Brennan waar komt dit dan vandaan? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Ik hoor steeds vaker tracks die terug grijpen naar de 'tijdmachine' periode. Goede trend als je het mij vraagt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wel als Bennie Hard op de main


:lol: :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks