Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op het moment dus geen sample meer. Doe het topic eerst op slot, PM maar als er weer een sample is ;)

EDIT: weer open (voor zolang het duurt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier word ik toch wel heel erg blij van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ben hier echt heel erg benieuwd naar!!

Mis alleen nog wel die gated kick, maar dat mag de pret zeker niet drukken! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is de kant waar we heen moeten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:31 
 
Hardtraxx Elite

:D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan dit klinkt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt voor zover ik het goed kan horen best leuk, had alleen graag oude kicks gehad ipv de huidige BH kicks die er nu onder lijken te zitten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot: jeuj wat een verassend nieuws! gewoon blademasterz concept weer terug, doet me denken aan die tijd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is Stans account alweer opgeheven? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog ergens te luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Op harderstate staat een zippy. Mogen hier helaas niet geplaatst worden, maar daar kan je hem luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Op harderstate staat een zippy. Mogen hier helaas niet geplaatst worden, maar daar kan je hem luisteren.

Die is ook al verlopen denk ik.. Jammer, ik heb nog niet de kans gehad 'm te beluisteren :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fabians jongens maken er wel werk van, nergens te vinden alles is verwijderd. Ik zelf heb hem helaas nog niet gehoord dus ik zal moeten wachten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ah jammer ik zie het. Dan maar hopen dat hij in zijn radio show op Slam Fm komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heb m op mn pc staan, maar kan m nergens uploaden zonder dat ie verwijderd wordt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerst maar weer dicht dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 10:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer open (voor zolang het duurt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 11:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke intro met die reversed. Sfeertje in de break en melodie zijn ook echt ontzettend fijn ^^ Zo jammer van die lelijke (pitch)kicks in de climaxen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor eerlijk gezegd geen reversed bass.

Maar klinkt goed, fijn plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik hoor eerlijk gezegd geen reversed bass.

Hmm apart, je hebt gelijk. Vanochtend via m'n telefoon snel geluisterd, gaf een compleet verkeerd 'beeld' dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt helemaal niet verkeerd hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was deze vet op de eindshow zeg pff :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat was deze vet op de eindshow zeg pff :drool:


Man man zo hard genoten samen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:

Heerlijk :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks