Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:52 

Broken Balance schreef:
Ik vind zijn twee enorm onderschatte woorden.

Zow of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:03 

Hardtraxx Addict

Zooowww heeeey!

Ik vind het maar een boutplaat. Doet me totaal niet denken aan de vroegere mainstream platen, behalve dan dat er Blademasterz voor staat (oh wauw, volgende verloren zoon waar weer leven in geblazen wordt). De intro is nog wel stoer gemaakt, maar de climax is als je het over mainstream en 13/12 hebt niet uitzonderlijk. Ik heb geen verstand van kicks dus daar ga ik niet over. ^^

Oh ja.. Wie heeft trouwens verzonnen dat deze track gemaakt is voor een eenmalig optreden van blademasterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke melodie hoor :thumbup:
Alleen klinkt de climax niet echt fijn met die zwaarden. Kan het niet goed uitleggen, maar het klinkt net niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:19 

Kiloknaller schreef:
Rickzel schreef:
Hoop dat het een grap is inderdaad. :$

Gewoon even een Yowannetje! Uiteraard meen ik dit niet ;)

Kunnen jullie twee nu eens even lief zijn en stoppen met elkaar op kinderachtige wijze uit te lokken? :P Ik blijf vegen in dit topic :(

Edit. Ik bedoelde natuurlijk Kiloknaller en Yowan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:03 

deze maakt aardig kans om TOTY te worden behalve als sylence & cyber nog met dont let it go komen

ik heb ff een ripje gemaakt

geen intro maar klinkt ietsje beter dan de andere rip en is minder zoeken in de endshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:49 

Hardtraxx Veteran

Leuke plaat, maar ik moet wel lachen om deze kicks als je eerst de Get Wasted (Blademasterz rmx) geluisterd heb. Dit zijn weer die platte Brennan Heart kicks die ik meer dan genoeg gehoord heb de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:35