Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 15:52 
 

Broken Balance schreef:
Ik vind zijn twee enorm onderschatte woorden.


Zow of niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zooowww heeeey!

Ik vind het maar een boutplaat. Doet me totaal niet denken aan de vroegere mainstream platen, behalve dan dat er Blademasterz voor staat (oh wauw, volgende verloren zoon waar weer leven in geblazen wordt). De intro is nog wel stoer gemaakt, maar de climax is als je het over mainstream en 13/12 hebt niet uitzonderlijk. Ik heb geen verstand van kicks dus daar ga ik niet over. ^^

Oh ja.. Wie heeft trouwens verzonnen dat deze track gemaakt is voor een eenmalig optreden van blademasterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie hoor :thumbup:
Alleen klinkt de climax niet echt fijn met die zwaarden. Kan het niet goed uitleggen, maar het klinkt net niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:19 
 

Kiloknaller schreef:
Rickzel schreef:
Hoop dat het een grap is inderdaad. :$


Gewoon even een Yowannetje! Uiteraard meen ik dit niet ;)

Kunnen jullie twee nu eens even lief zijn en stoppen met elkaar op kinderachtige wijze uit te lokken? :P Ik blijf vegen in dit topic :(

Edit. Ik bedoelde natuurlijk Kiloknaller en Yowan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:03 
 

deze maakt aardig kans om TOTY te worden behalve als sylence & cyber nog met dont let it go komen

ik heb ff een ripje gemaakt



geen intro maar klinkt ietsje beter dan de andere rip en is minder zoeken in de endshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke plaat, maar ik moet wel lachen om deze kicks als je eerst de Get Wasted (Blademasterz rmx) geluisterd heb. Dit zijn weer die platte Brennan Heart kicks die ik meer dan genoeg gehoord heb de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
deze maakt aardig kans om TOTY te worden behalve als sylence & cyber nog met dont let it go komen

ik heb ff een ripje gemaakt



geen intro maar klinkt ietsje beter dan de andere rip en is minder zoeken in de endshow


De intro maakt de track nog juist wat waard... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:58 
 

dat weet ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:19 
 

Deze weet me wel te pakken :D, heerlijke melodie en stoor me ook totaal niet aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?


ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?


Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:13 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?


Ja.

(Voor deze specifieke kick kan ik nog geen oordeel geven tot de HQ uit is :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 18:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?

Toevallig zat ik gisteravond aan exact hetzelfde te denken. Voor mij is in ieder geval 'stoor me niet aan...' niet voldoende om iets gaaf te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie kicks gewoon. Klappen er lekker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 01:41 
 
Hardtraxxer

Zo'n heerlijke melo, tijden niet meer gehoord!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 10:19 
 

Het is ook nooit goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 12:40 
 

Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 13:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
wootum schreef:
Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?

Toevallig zat ik gisteravond aan exact hetzelfde te denken. Voor mij is in ieder geval 'stoor me niet aan...' niet voldoende om iets gaaf te vinden.


Ergens niet aan storen maakt het 'ok', als de rest van een track wel goed is kan het toch nog best gaaf gevonden worden? Of moet bij jou alles tot in de puntjes goed zijn om pas een track gaaf te vinden? :P

Eigenlijk wel ja. Ik vind deze melodie goed, maar zal deze plaat nooit opzetten, omdat ik de kicks slecht vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Waarom zegt men bij dit soort kicks altijd, ik stoor me er niet aan. Zijn er ook nog mensen die dit soort kicks echt supervet vinden?


Super vet zou ik niet gauw zeggen bij deze kicks, voornamelijk omdat de kick ansich niet speciaal is. Maar er zijn wel platen waarin ik dit soort kicks en het pitchen ervan, mits ze pitchen met mate, juist het best bij een nummer vind passen. In dit geval had ik liever een oude Blademasterz kick gehoord, en eigenlijk ook wel verwacht vanwege de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoor ook bijna geen punch. Lijkt net alsof de kick over de synth heen glijdt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 22:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij iedereen natuurlijk anders. Iedereen heeft andere criteria en smaak om een track echt leuk te vinden of te tolereren.

Ik vind de kicks ook niet je van het, maar vind ze ook niet zo slecht om gelijk het hele nummer niet leuk te vinden of nooit op te zetten. In tegendeel, de melodie overschaduwt dat voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind deze kick juist wel fijn met zo'n melodie, hoeft niet te hard te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer jammer van deze lelijke kick, amper punch en schiet te hoog voor mij. Dikke gated had deze plaat misschien wel TOTY kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is in zulke gevallen bij veel mensen eerder "de kicks zijn niet te lelijk of aanwezig om de rest van de track te verneuken". Of in ieder geval biedt de rest van de track genoeg om er voorbij te kijken. Denk dat niemand hier verder een pluspunt geeft voor kicks. Helaas hebben wij niet de gave er zelf andere kicks onder te zetten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks