Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 02:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Ik dacht misschien is het een leuk idee om op de voorpagina als jullie feesten van dj,s aan kondigen
Nu toevallig Degon & Re-done om er wat youtube filmpjes bij te zetten.
Of is dat niks?


Zoals? :)

Dat Degos en Re-done bericht is een persbericht dat ik toegemaild heb gekregen. Daar ga ik zelf geen dingen bij zetten, dat moeten ze dan maar mee sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 02:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
bRt_ schreef:
ThisRulez schreef:
En is er ergens een overzicht te zien bij hoeveel posts je welke status krijgt? ;)


Hardstyler 10
Hardstyle Addict 100
Hardstyle Lover 250
Elite 500
The One... 750
l33t !!! 1337
Hardtraxx Pro 1338
Hardtraxx Elite 2000

aub :)
eindelijk
dat duurde lang :S ik had het namelijk ook al gevraagd maar geen antwoord gekregen :/


- Hardstyler 10
- Hardstyle Addict 100
- Hardstyle Lover 250
- Elite 500
- The One... 750
- l33t !!! 1337
- Hardtraxx Pro 1338
- Hardtraxx Elite 2000
- Hardtraxx Addict 5000
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 11:38 
 

dan ben ik bijna l33t :D :D :D!!
geniaal dat dat in de site zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dan ben ik bijna l33t :D :D :D!!
geniaal dat dat in de site zit :P


Duurt bij mij nog 150 dagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dan ben ik bijna l33t :D :D :D!!
geniaal dat dat in de site zit :P

Ja sorry! :X Gister wat opzoekwerk verricht, 134 paginas :) Sorry dat ik niet op jouw reageerde Swoosh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
- Hardstyler 10
- Hardstyle Addict 100
- Hardstyle Lover 250
- Elite 500
- The One... 750
- l33t !!! 1337
- Hardtraxx Pro 1338
- Hardtraxx Elite 2000
- Hardtraxx Addict 5000
:)


Is er eigenlijk een reden waarom je bij je eerste 250 posts een status met "Hardstyle" hebt? Niet iedereen komt hier alleen voor de hardstyle toch? Zou dan eerder doen:
<10 Harderstyle newbie / Hard newbie
<100 Upcoming love
<250 Harderstyles lover

Ik zeg maar wat maar je snapt me wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 00:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Jor-D schreef:
- Hardstyler 10
- Hardstyle Addict 100
- Hardstyle Lover 250
- Elite 500
- The One... 750
- l33t !!! 1337
- Hardtraxx Pro 1338
- Hardtraxx Elite 2000
- Hardtraxx Addict 5000
:)


Is er eigenlijk een reden waarom je bij je eerste 250 posts een status met "Hardstyle" hebt? Niet iedereen komt hier alleen voor de hardstyle toch? Zou dan eerder doen:
<10 Harderstyle newbie / Hard newbie
<100 Upcoming love
<250 Harderstyles lover

Ik zeg maar wat maar je snapt me wel ^^


Die ranks zijn in het begin van dit forum binnen 1 minuut bedacht en daarna nooit meer aangepast.
Zal eens even kijken of ik ze wat kan actualiseren :p En wat logischer kan maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Is er eigenlijk een reden waarom je bij je eerste 250 posts een status met "Hardstyle" hebt? Niet iedereen komt hier alleen voor de hardstyle toch? Zou dan eerder doen:
<10 Harderstyle newbie / Hard newbie
<100 Upcoming love
<250 Harderstyles lover
Ik zeg maar wat maar je snapt me wel ^^


Omdat het heel in het begin alleen een site was voor Hardstyle :P Nu is het uitgebreid naar Hardtrance & Hardcore :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, zou leuk zijn als die statussen werden aangepast! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
maarten1410 schreef:
Is er eigenlijk een reden waarom je bij je eerste 250 posts een status met "Hardstyle" hebt? Niet iedereen komt hier alleen voor de hardstyle toch? Zou dan eerder doen:
<10 Harderstyle newbie / Hard newbie
<100 Upcoming love
<250 Harderstyles lover
Ik zeg maar wat maar je snapt me wel ^^


Omdat het heel in het begin alleen een site was voor Hardstyle :P Nu is het uitgebreid naar Hardtrance & Hardcore :D

Maar dan zouden de ranken daar ook op moeten worden aangepast toch :D Aangezien er ook een Hardcore sub-forum is. Maak er verder niet druk om ofzo maar beetje vernieuwen kan geen kwaad natuurlijk! Ben benieuwd wat het dan wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een iPhone/Mobile uitvoering van het forum zou ik helemaal top vinden, tot nu toe heeft alleen de website (wat opzich al niet verkeerd is) een iPhone uitvoering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Maar dan zouden de ranken daar ook op moeten worden aangepast toch :D Aangezien er ook een Hardcore sub-forum is.

Ja tuurlijk :D Maar als je uitbreid denk je niet echt meer na over die statussen bij je Avatar :P Anaway De boss gaat zien wat hij er aan kan doen dus :D Komt allemaal goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jiiiiiiiheeeeuh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien heel erg zeikerig, maar als je nu wil quoten quote je gelijk het hele bericht. Is het niet handiger (net zoals op PF) dat je een stuk tekst selecteert en dan op quote drukt zodat er niet onnodig gequote wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThisRulez schreef:
hele bericht?


Kunt ook gewoon tekst weg halen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 17:43 
 

Markos schreef:
ThisRulez schreef:
hele bericht?
gewoon tekst weg halen

idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 18:38 
 

mss een handige nieuwe toevoeging: een mogelijkheid om meerdere mensen tegelijk te kunnen quoten
dus dat je knopjes in drukt om ze te selecteren en dan als je op REAGEER drukt, meerdere quotes hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 18:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt gewoon op quote drukken, tijdens het replyen. De posts staan onder de replybox ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2010 22:09 
 

Lyst schreef:
Je kunt gewoon op quote drukken, tijdens het replyen. De posts staan onder de replybox ;)

ja, maar dan moet ik in dat kleine kut schermpje die dingen gaan lezen, niet egt handig :/
handiger als ik het doe terwijl ik de posts lees ;)

en idd, ik kan ook gewoon steeds quote openen in nieuwe tab en dan kopieren, maar dat werkt gewoon neit fijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
Je kunt gewoon op quote drukken, tijdens het replyen. De posts staan onder de replybox ;)

ja, maar dan moet ik in dat kleine kut schermpje die dingen gaan lezen, niet egt handig :/
handiger als ik het doe terwijl ik de posts lees ;)

en idd, ik kan ook gewoon steeds quote openen in nieuwe tab en dan kopieren, maar dat werkt gewoon neit fijn...

Klein schermpje? Misschien een groter scherm kopen dan :P Maar zo vervelend is het toch niet? En PF is een uitzondering want de meeste fora werken volgens mij op deze manier. En je kunt tussendoor altijd even op "Voorbeeld" klikken om te zien of je het juiste stuk gequote hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:11 
 

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
Je kunt gewoon op quote drukken, tijdens het replyen. De posts staan onder de replybox ;)

ja, maar dan moet ik in dat kleine kut schermpje die dingen gaan lezen, niet egt handig :/
handiger als ik het doe terwijl ik de posts lees ;)

en idd, ik kan ook gewoon steeds quote openen in nieuwe tab en dan kopieren, maar dat werkt gewoon neit fijn...

Klein schermpje? Misschien een groter scherm kopen dan :P Maar zo vervelend is het toch niet? En PF is een uitzondering want de meeste fora werken volgens mij op deze manier. En je kunt tussendoor altijd even op "Voorbeeld" klikken om te zien of je het juiste stuk gequote hebt.

Afbeelding
vind ik toch erg klein hoor :/
en ik doe nooit mijn browser full screen, zeker niet op HT, want dan wordt ik fking verblind, en ik doe vaak ook andere dingen tegelijk, dus is dat niet handig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus moet Hardtraxx zich maar aanpassen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 20:35 
 

maarten1410 schreef:
Dus moet Hardtraxx zich maar aanpassen xd

ja, lijkt me wel, het is een kleine moeite, en vergroot het gebruiksgemak, ook voor mensen met een klein scherm.
het hoeft ook geen grote knop te zijn, maar gewoon een knopje met een + tekentje ofzo.

tevens is het ook nog eens extra werk om in dat kleine rotschermpje de juiste post te gaan zoeken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:07 
 

nog een idee:
toevoeging voor een emoticon op de combinatie :O
daar zou :oh: goed op passen, waarom dit : oh: is is mij onduidelijk, gezien overal in de wereld het zo ongeveer wel :O is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 17:28 
 
Donateur

is`t ook mogelijk om bij de livesets iets te krijgen dat je kan zien hoe vaak je set wordt gedownload???
mss net zoiets als op lsdb?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates