Zolang het zever topic maar blijft leven. 
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wrote:Zolang het zever topic maar blijft leven.
Wanneer kunnen we de Partyflock Agenda in de signature zetten?
krijg je allemaal van die mannekes die beweren dat ze naar alle feesten gaan etc. met 3 feesten op 1 avond :')wrote:Wanneer kunnen we de Partyflock Agenda in de signature zetten?
Maar door dat soort figuren zie je makkelijk heen.. Hoewel mijn 3 feesten in 4 dagen geen grapje is
Ik zou het in ieder geval mooi vinden om 'm er in te kunnen zetten!
Ik zou het in ieder geval mooi vinden om 'm er in te kunnen zetten!
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
kudo's?
Kunnen navigeren tussen pagina's in een topic met pijltoetsen!!
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
dan had je daar dus -1 kunnen gevenwrote:wrote:kudo's?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
't is geen sugababes of superdudes hier :')wrote:dan had je daar dus -1 kunnen gevenwrote:wrote:kudo's?
gelukkig niet, maar ik ken Kudo's van Dumpert. 
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
Geen idee wat superdudes en die andere zijn 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Er moeten Hardtraxx wallpapers komen 
Weet niet of het al genoemd is, maar op PF heb je van die pijltjes, naar boven, naar beneden...
Das wel handig
Das wel handig
Veel succes er mee: http://dump.hardtraxx.nl/hardtraxx_logo.rarwrote:wrote:Er moeten Hardtraxx wallpapers komen
Oftwel: kom op met die bron-bestanden Jordy
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
- externe links automatisch in nieuw tabblat graag, dit gebeurd nu niet automatisch en kan irritant zijn
- shoutbox in ene nieuw tabblat
- shoutbox in ene nieuw tabblat
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
wrote:Veel succes er mee: http://dump.hardtraxx.nl/hardtraxx_logo.rarwrote:wrote:Er moeten Hardtraxx wallpapers komen
Oftwel: kom op met die bron-bestanden Jordy

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Strengere regels met betrekking op offtopic reacties een dubbelposten.. anders is het straks niet meer in de hand te houden met 64632987634r leden
Jah te beginnen met de moderators zelf 
Nou het is toch wel algemeen bekend dat je in een topic ontopic blijft, kan je diegene ook zelf op wijzen, want de moderators hebben niet overal ogenwrote:Strengere regels met betrekking op offtopic reacties een dubbelposten.. anders is het straks niet meer in de hand te houden met 64632987634r leden
En je kan ook een bericht bij ons melden, dmv het uitroeptekentje rechtsonder een bericht.
-
NHardtraxxer
- last seen Dec 2018
een games forum
er is hier een hoog aantal jonge computergebruikers met waarvan vermoedelijk een groot deel geintresseerd in spellen ed
het is een tamelijk specifiek forum maar ik denk tog dat t best groot zou worden
er is hier een hoog aantal jonge computergebruikers met waarvan vermoedelijk een groot deel geintresseerd in spellen ed
het is een tamelijk specifiek forum maar ik denk tog dat t best groot zou worden
we hebben al een xbox topic daar wordt genoeg over games gelult tochwrote:een games forum
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
jep, praten over games is zeverwrote:we hebben al een xbox topic daar wordt genoeg over games gelult tochwrote:een games forum
het is een tamelijk specifiek forum maar ik denk tog dat t best groot zou wordenEn ander is er nog zoiets als het zever topic
![]()
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ga dan naar een gewoon game forum zijn er zat voor
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
forum voor op je mobiel kan dat ook,,