Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Rickzel schreef:


Artwork van het album vind ik trouwens allemaal wel heel erg vet.


https://www.behance.net/gallery/2922060 ... -9-Circles :innocent:


Vet! Het is natuurlijk weer typisch raw dood en verderf, maar vind het toch wel goed bedacht allemaal. Echt hele vette artwork gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiesten geven bij een album toch vaak de meest interessante previews als laatste? Logisch dan dat je de minst boeiende track van je album als eerste bekend maakt.. ik heb dus nog hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Weetje wat ik denk dat het geval is bij warface, hij doet het net een beetje anders elke track maar de sounds lijken wel steeds op elkaar. Voor de een misschien o geïnspireerde bagger, maar ik blijf het wel een heerlijk stijltje vinden en kan er best een uur naar luisteren.
Ik heb het idee dat dit album ook niet is geproduceerd om nieuwe mensen aan te trekken of om totaal anders te zijn maar vooral voer is voor de doorgewinterde warface fan en om te laten horen dat terwijl de stijl en sounds vaak hetzelfde zijn, er toch net elke track iets anders klinkt.. En wat ik opzich al een hele verbetering vind is dat hij de melodie vaak in de 2e climax wel doortrekt.
Maarja dit is maar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee ik vind het nergens naar klinken deze, niet eens een beetje vernieuwende sounds. Ook de punch van de kicks vind ik nogal dof klinken en niet goed doorkomen.
Ook snap ik gewoon niet wat er zo boeiend is aan Nolz? Ik vind hem net naar Jimmy Valmer klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Weetje wat ik denk dat het geval is bij warface, hij doet het net een beetje anders elke track maar de sounds lijken wel steeds op elkaar. Voor de een misschien o geïnspireerde bagger, maar ik blijf het wel een heerlijk stijltje vinden en kan er best een uur naar luisteren.
Ik heb het idee dat dit album ook niet is geproduceerd om nieuwe mensen aan te trekken of om totaal anders te zijn maar vooral voer is voor de doorgewinterde warface fan en om te laten horen dat terwijl de stijl en sounds vaak hetzelfde zijn, er toch net elke track iets anders klinkt.. En wat ik opzich al een hele verbetering vind is dat hij de melodie vaak in de 2e climax wel doortrekt.
Maarja dit is maar mijn mening.


Zit de gemiddelde doorgewinterde Warface fan dan helemaal niet te wachten op variatie, experimenten of diversiteit? Dat geloof ik niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De gemiddelde warface fan is JUIST het soort dat niet zit te wachten op variatie, experimenten en diversiteit. Meer van hetzelfde vinden ze leuk.
En blijkbaar hoor ik daar ook bij want ik vind warface altijd vet, deze ook. Kicks zijn wat slap maar de rest vind ik wel dik, en dit is ook nog maar het eerste nummer. Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er vandaag weer een preview? nog 14 tracks zonder album preview en 14 werkdagen(met vandaag dan) tot supremacy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond zijn eerste album zeker niet zo slecht als de meeste hier, er zaten nog wel een aantal leuke collabs tussen en ook Catalyst en de Delete remix vond ik erg vet.
Maar na het bekijken van wat LQ filmpjes en het beluisteren van de soundcloud rips en de eerste preview, denk ik niet dat hier veel interessants tussen gaat zitten voor mij. Wellicht dat ik nog een enkele nieuwe collab of solo track kan waarderen, maar over het algemeen klinkt het weer als veel van hetzelfde. Er zit weinig vernieuwing in ten opzichte van het eerste album. Jammer maar vooral zonde dat hij blijft vasthouden aan deze slappe kicks.
Persoonlijk vind ik het ook vrij teleurstellend dat er geen 1 verrassende nieuwe collab tussen zit. Van de meesten zijn we al enkele maanden op de hoogte, en er zijn inmiddels al 5 ervan uitgebracht (+ H8M3). Volgens mij was het in principe trouwens mogelijk geweest om alle nieuwe tracks op 1 CD te krijgen, met gemiddeld 5:20 per nieuwe track (al zijn ze wellicht langer dan dat natuurlijk).

Rickzel schreef:
Het is natuurlijk weer typisch raw dood en verderf, maar vind het toch wel goed bedacht allemaal.

Hier sluit ik me bij aan. Het concept is goed bedacht, maar voor mij is het hele gedoe van dood en verderf verder niet weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 17:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:


Deze vind ik dan een pak toffer, kickswitch :thumbsup: klinkt wel veel beter op 155-160bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister zelf altijd prettiger via soundcloud vanwege de intro,



Waarschijnlijk 1 van de weinige tracks van het album die ik interessant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:25 
 

Kick van E-Force :thumbup: Rest wederom niet interessant :/ Had hier liever meer E-Force invloeden gehoord. Zal het album goed doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Collab met E-force klinkt een heeel stuk beter als hij niet op dat debiele tempo wordt gedraaid, prima track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jammer maar vooral zonde dat hij blijft vasthouden aan deze slappe kicks.


Ik vind zijn kicks alles behalve slap. Geven veel drive mee en doen het live erg goed. Nou vind ik die kick van eternal darkness ook wel kut maar over het algemeen vind ik dat hij prima kicks heeft.

Rickzel schreef:
Collab met E-force klinkt een heeel stuk beter als hij niet op dat debiele tempo wordt gedraaid, prima track!

debiel tempo? raw word tegenwoordig alleen nog maar op 155-157 tot 160 bpm gedraaid op feesten.. vind het doodnormaal worden eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:04 
 
Hardtraxx Crew

Paultheone schreef:
Waarschijnlijk 1 van de weinige tracks van het album die ik interessant vind.

Dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Rickzel schreef:
Collab met E-force klinkt een heeel stuk beter als hij niet op dat debiele tempo wordt gedraaid, prima track!

debiel tempo? raw word tegenwoordig alleen nog maar op 155-157 tot 160 bpm gedraaid op feesten.. vind het doodnormaal worden eerlijk gezegd


Tempo van de preview vind ik ook vet :) Alleen de LQ die ik hoorde was hij idd op 160 bpm ofzo, en dan dat versnelde stuk er nog eens bij bovenop vond ik behoorlijk debiel klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn hier serieus liefhebbers? Prima hoor, maar mij niet gezien bij deze prut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje maar geef mij maar de Spoontech producties van Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke track, maar niet een die ik heel vaak ga opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vette kickswitch idd. Ben bang dat dit een van de weinige tracks van het album zal zijn die mij echt weet te boeien. Had aan 't begin hoge verwachtingen. Zeker met het gave concept erbij, maar interesse begint te dalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha kickswitch? Het eerste stuk is een snare met wat crunch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
debiel tempo? raw word tegenwoordig alleen nog maar op 155-157 tot 160 bpm gedraaid op feesten.. vind het doodnormaal worden eerlijk gezegd

Niet lekker dansbaar, afgeraffeld en opgefokt denk ik eerder aan. Op zich wel begrijpelijk trouwens als hij het hele album weer > 150 produceert, want alles op 150 en het vervolgens iedere set pitchen heeft ook weinig zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 23:47 
 
Hardtraxx Newbie

Dus wat jullie eigenlijk zeggen is dat "raw" de nieuwe hardcore aan het worden is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de climax word er nog even pislink met de pitchknop gesjeest. zozo.

netjes.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle