Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Gangsterdwerg wrote:
Khadber wrote:Misschien handig om dit persoonlijk af te handelen, want het gaat (alweer) niet over het album zelf.
Hoezo nou weer deze discussie afkappen? Waarom weer teruggaan naar "ik vind het wel leuk" en "ik vind het niet leuk" reacties? Door dit soort shit constant af te kappen gaat deze site kapot. Dat is overigens niet alleen aan jou gericht maar aan alle mods.
Anders heeft Lyst geen bestaansrecht. :(
Hardtraxxer
417 posts member since 2012
last seen Aug 2015
Wat een oud wijven gejank over een review.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Cruelty wrote:Dikke +1 voor Gangsterdwerg.
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Kevin-Raw wrote:
Cruelty wrote:Dikke +1 voor Gangsterdwerg.
:thumbup:
Jup, werd ook wel een keer tijd, maar nu geef ik hem zeker gelijk :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vet album, ik ga hem kopen. Ik vind Ressurected Soul een goeie plaat. Ik hoop dat ik bij een optreden van Radical Redemption kan zijn.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Album is uit, dus je kan niet anders over discussiëren over het album en daarbij de stijl van het album/de artiest. Beetje jammer dat het weer moet worden afgekapt.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 23 hours ago
Hoi ik vind het album leuk vooral Insanity, Everyone Has Died, One By One, God's Child, Blame Society, In The House, Drug 'n Roll en Brutal 3.0. De tracks die ik al kende dus, de andere tracks moet ik nog wat vaker luisteren om te kunnen beoordelen.

Gr
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Sommige mensen blijven me keer op keer weer verbazen :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vind jij het ook een leuk :thumbsup: album JEFSKI? En welke platen vind jij :bomb: :bomb:
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Hahaha wat een heerlijke posts weer. :lol:
N
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...

MiM aan de top, theracords is een flop

Ik vind het een knal album!

Hooooooi
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nickje wrote:Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...

Hooooooi
Ieder z'n ding toch ^^
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Nickje wrote:Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...

Hooooooi
:lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 23 hours ago
BuzzLightyear wrote: :lol:
Zeg dat wel xd
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 12 minutes ago

Hooooooi
Gefeliciteerd! Jij hebt het voor elkaar gekregen deze dag helemaal goed te maken en mij spontaan in de lach te laten schieten.
B
Hardtraxxer
133 posts member since 2012
last seen Mar 2025
Beste album ever !
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026

Hooooooi
Kan ik nog mijn stem voor post van het jaar veranderen
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Toch één iemand die deze kutdag wat beter kan maken. :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Wel props voor zijn rijmpje :worship: #teamMiM !!
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
We kunnen uiteindelijk zijken wat we willen, wij zijn die 2% van het publiek die hoort dat de producing kwaliteit laag ligt, ongeacht of je het vet vindt of niet want ik kan mij er niet aan storen bijvoorbeeld, zijn stijl vind ik super dik, maar die andere 98% die dat niet weten van de producing kwaliteit vindt het geweldig en Joey's geld en boekingen rollen alleen maar door dusja, hij heeft het goed gedaan ongeacht producing kwaliteit!
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ventrue wrote:We kunnen uiteindelijk zijken wat we willen, wij zijn die 2% van het publiek die hoort dat de producing kwaliteit laag ligt, ongeacht of je het vet vindt of niet want ik kan mij er niet aan storen bijvoorbeeld, zijn stijl vind ik super dik, maar die andere 98% die dat niet weten van de producing kwaliteit vindt het geweldig en Joey's geld en boekingen rollen alleen maar door dusja, hij heeft het goed gedaan ongeacht producing kwaliteit!
:lol:
M
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2013
last seen Feb 2020
Een van de beste hardstyle albums ooit als je het mij vraagt!
Ken zo geen betere noemen, misschien die van Project 1 maar dat is ook het enige. Natuurlijk zitten er altijd wel wat mindere tracks tussen, maar dat is logisch als je een album maakt met veel tracks. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met het album van de Wasted Penguinz dan is het album van de Wasted Penguinz een lachertje. Ik moet zeggen ik kan naar alles luisteren dus aan smaak kan het niet liggen, ik hoor wel wanneer iets niet goed is en wanneer wel en dit is gewoon goed! :thumbup:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Project One, The Fusion Of Sound, Scantraxx Unreleased, In Qontrol 2008 en Music Made Addictz staan toch wel ver boven dit album hoor...
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Ieder zijn smaak, man. Er zijn wel degelijk mensen die deze lompe sounds (niet negatief) gewoon vet vinden.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Project One is voor mij beste album! Maar dit album kan ermee door..