Anders heeft Lyst geen bestaansrecht.Gangsterdwerg wrote:Hoezo nou weer deze discussie afkappen? Waarom weer teruggaan naar "ik vind het wel leuk" en "ik vind het niet leuk" reacties? Door dit soort shit constant af te kappen gaat deze site kapot. Dat is overigens niet alleen aan jou gericht maar aan alle mods.Khadber wrote:Misschien handig om dit persoonlijk af te handelen, want het gaat (alweer) niet over het album zelf.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Radical Redemption & MC Tha Watcher - The Spell of Sin
- View the latest post: Minus is More presents The Spell of Sin, 3 Mei 2014, Club Rodenburg Beesd
- View the latest post: MINUS IS MORE | The Spell of Sin (04-01-14, Luxor live, Arnhem)
- View the latest post: The Spell of Sin Tour @ Club Epic (28-09-2013, Brekelenkamp)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
Moderators
Wat een oud wijven gejank over een review.
Jup, werd ook wel een keer tijd, maar nu geef ik hem zeker gelijkKevin-Raw wrote:Cruelty wrote:Dikke +1 voor Gangsterdwerg.
Vet album, ik ga hem kopen. Ik vind Ressurected Soul een goeie plaat. Ik hoop dat ik bij een optreden van Radical Redemption kan zijn.
Album is uit, dus je kan niet anders over discussiëren over het album en daarbij de stijl van het album/de artiest. Beetje jammer dat het weer moet worden afgekapt.
Hoi ik vind het album leuk vooral Insanity, Everyone Has Died, One By One, God's Child, Blame Society, In The House, Drug 'n Roll en Brutal 3.0. De tracks die ik al kende dus, de andere tracks moet ik nog wat vaker luisteren om te kunnen beoordelen.
Gr
Gr
Sommige mensen blijven me keer op keer weer verbazen 
Vind jij het ook een leuk
album JEFSKI? En welke platen vind jij

-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Hahaha wat een heerlijke posts weer. 
-
NHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2013
- last seen Jul 2015
Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...
MiM aan de top, theracords is een flop
Ik vind het een knal album!
Hooooooi
Hooooooi
Ieder z'n ding tochNickje wrote:Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...
Hooooooi
Nickje wrote:Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...
Hooooooi
Zeg dat welBuzzLightyear wrote:
Gefeliciteerd! Jij hebt het voor elkaar gekregen deze dag helemaal goed te maken en mij spontaan in de lach te laten schieten.Nickje wrote:Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...
Hooooooi
-
BHardtraxxer
- 133 posts member since 2012
- last seen Mar 2025
Beste album ever !
Kan ik nog mijn stem voor post van het jaar veranderenNickje wrote:Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...
Hooooooi
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Toch één iemand die deze kutdag wat beter kan maken. 
Wel props voor zijn rijmpje
#teamMiM !!
We kunnen uiteindelijk zijken wat we willen, wij zijn die 2% van het publiek die hoort dat de producing kwaliteit laag ligt, ongeacht of je het vet vindt of niet want ik kan mij er niet aan storen bijvoorbeeld, zijn stijl vind ik super dik, maar die andere 98% die dat niet weten van de producing kwaliteit vindt het geweldig en Joey's geld en boekingen rollen alleen maar door dusja, hij heeft het goed gedaan ongeacht producing kwaliteit!
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ventrue wrote:We kunnen uiteindelijk zijken wat we willen, wij zijn die 2% van het publiek die hoort dat de producing kwaliteit laag ligt, ongeacht of je het vet vindt of niet want ik kan mij er niet aan storen bijvoorbeeld, zijn stijl vind ik super dik, maar die andere 98% die dat niet weten van de producing kwaliteit vindt het geweldig en Joey's geld en boekingen rollen alleen maar door dusja, hij heeft het goed gedaan ongeacht producing kwaliteit!
-
MHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2013
- last seen Feb 2020
Een van de beste hardstyle albums ooit als je het mij vraagt!
Ken zo geen betere noemen, misschien die van Project 1 maar dat is ook het enige. Natuurlijk zitten er altijd wel wat mindere tracks tussen, maar dat is logisch als je een album maakt met veel tracks. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met het album van de Wasted Penguinz dan is het album van de Wasted Penguinz een lachertje. Ik moet zeggen ik kan naar alles luisteren dus aan smaak kan het niet liggen, ik hoor wel wanneer iets niet goed is en wanneer wel en dit is gewoon goed!
Ken zo geen betere noemen, misschien die van Project 1 maar dat is ook het enige. Natuurlijk zitten er altijd wel wat mindere tracks tussen, maar dat is logisch als je een album maakt met veel tracks. Als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met het album van de Wasted Penguinz dan is het album van de Wasted Penguinz een lachertje. Ik moet zeggen ik kan naar alles luisteren dus aan smaak kan het niet liggen, ik hoor wel wanneer iets niet goed is en wanneer wel en dit is gewoon goed!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Project One, The Fusion Of Sound, Scantraxx Unreleased, In Qontrol 2008 en Music Made Addictz staan toch wel ver boven dit album hoor...
Ieder zijn smaak, man. Er zijn wel degelijk mensen die deze lompe sounds (niet negatief) gewoon vet vinden.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Project One is voor mij beste album! Maar dit album kan ermee door..