Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 15:51 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Line up:
Radical Redemption LIVE
Angerfist
Tartaros
Crypsis
Chain Reaction
Digital Punk
Goatbusters

Info:
28/09/13
22:00 - 05:00
Tickets €12,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 15:54 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 13:23 
 
Hardtraxxer

22:00 - 00:00: Goatbusters
00:00 - 01:00: Tartaros
01:00 - 02:00: Digital Punk
02:00 - 02:30: Live: Radical Redemption
02:30 - 04:00: Chain Reaction vs Crypsis
04:00 - 05:00: Angerfist

Aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iemand al is in deze club geweest? Wat kan ik verwachten kwa locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het episch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klein

21:30 - 23:00 GoatbustersDjs
23:00 - 00:00 Tartaros
00:00 - 01:00 Digital Punk
01:00 - 01:30 Radical Redemption LIVE
01:30 - 03:00 Crypsis vs. Chain Reaction
03:00 - 03:59 Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:31 
 
Hardtraxx Elite

Het was klein, veel te druk, groot gedeelte echt dom volk en het was knetter warm.
Heb de hele avond achteraan gestaan bij de bar een beetje genieten van de muziek. We waren met een gezellig groepje, dus heb me niet verveeld.. maar het was het 1,5 uur rijden totaal niet waard anders.
Mixwerk van Crypsis vs. Chain Reaction was wel echt geniaal goed!
Radical Redemption LIVE ook nog nooit eerder meegemaakt, wat een tempo zit daar in zeg! Maar het kan bijna niet dat dat live gemixt is.
Was ook nog even leuk om die Torture Alien T mash-up te horen.
Verder ging er wel gas erop bij de laatste paar nummers van Angerfist, met als afsluiter Deathmask :bomb:

Gezellig gehad, maar absoluut geen Club Epic meer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:13 
 
Hardtraxxer

Deze locatie was absoluut eerste en laatste keer, man wat een zweethok zeg. Daarbij was 200 kaarten minder verkopen ook geen overbodige luxe geweest en het erg laaghangende plafond was ook allesbehalve fijn.

Het geluid en de setjes waren gelukkig wel prima in orde :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten