Het was klein, veel te druk, groot gedeelte echt dom volk en het was knetter warm.
Heb de hele avond achteraan gestaan bij de bar een beetje genieten van de muziek. We waren met een gezellig groepje, dus heb me niet verveeld.. maar het was het 1,5 uur rijden totaal niet waard anders.
Mixwerk van Crypsis vs. Chain Reaction was wel echt geniaal goed!
Radical Redemption LIVE ook nog nooit eerder meegemaakt, wat een tempo zit daar in zeg! Maar het kan bijna niet dat dat live gemixt is.
Was ook nog even leuk om die Torture Alien T mash-up te horen.
Verder ging er wel gas erop bij de laatste paar nummers van Angerfist, met als afsluiter Deathmask
Gezellig gehad, maar absoluut geen Club Epic meer voor mij.