Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption & MC Tha Watcher

Track(s): The Spell of Sin

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=7ig3ynrOfP4

En nog uiteraard in de trailer, iemand meer nieuws hierover? deze lijkt me zo dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 03:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het is 'the spell of sin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

daveyfct schreef:
het is 'the spell of sin'

Prima kan je verder ook iets nuttigs zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 09:27 
 
Hardtraxxer

Ventrue schreef:
daveyfct schreef:
het is 'the spell of sin'

Prima kan je verder ook iets nuttigs zeggen?

Ik vind de opmerking nog best nuttig! Ik zie dat je de titel ook hebt aangepast, goedzo knul :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
daveyfct schreef:
het is 'the spell of sin'

Prima kan je verder ook iets nuttigs zeggen?

Wat wil je nog meer weten dan dat deze track op het album komt en RR zelf bepaald of hier nog een preview van online komt voor de release van zijn album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ventrue schreef:
daveyfct schreef:
het is 'the spell of sin'

Prima kan je verder ook iets nuttigs zeggen?

Wat wil je nog meer weten dan dat deze track op het album komt en RR zelf bepaald of hier nog een preview van online komt voor de release van zijn album?

"Is er al iets meer bekend over de releasedatum?" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ventrue schreef:
daveyfct schreef:
het is 'the spell of sin'

Prima kan je verder ook iets nuttigs zeggen?

Wat wil je nog meer weten dan dat deze track op het album komt en RR zelf bepaald of hier nog een preview van online komt voor de release van zijn album?


Eigenlijk bedoelik of er previews, of stukjes uit een feest zijn waarbij meer van het nummer te horen is, ben zo benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Releasedatum gaan we binnenkort horen met overige informatie.

Officiƫle preview is er nog niet. Ik wens je veel succes met het zoeken op youtube naar filmpjes van deze track. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Ventrue schreef:
daveyfct schreef:
het is 'the spell of sin'

Prima kan je verder ook iets nuttigs zeggen?

Ik vind de opmerking nog best nuttig! Ik zie dat je de titel ook hebt aangepast, goedzo knul :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 09:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:drool:
Laat dat album maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:26 
 
Hardtraxxer

Die radical redemption.. wat een monster album word dit! :drool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks