Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up:
Radical Redemption
Digital Punk
Chain Reaction
Kold Konexion
MC Tha Watcher

Officieel persbericht
MBFH en Minus is More slaan de handen ineen om samen het eerste Hardstyle event van Arnhem in 2014 te organiseren, en wat voor één.

Minus is More timmert al enkele jaren aan de weg als het hardste Hardstyle label van Nederland. Met namen als Radical Redemption, Chain Reaction en Crypsis zijn ze de voortrekkers van de Raw Hardstyle sound in Nederland.

MBFH, de organisatie achter Beat the Bridge, en Minus is More presenteren op 4 januari ‘The Spell of Sin’ in Luxor Live, Arnhem en geven daarmee het startsein voor een nieuw Hardstyle seizoen in de Gelderse hoofdstad. Met DJ’s; Radical Redemption, Chain Reaction, Digital Punk, Kold Konexion en MC Tha Watcher gaat dat zeker lukken. Kortom, een rauwe nacht, waar je bij moet zijn!

Tickets: http://www.luxor-live.nl / http://www.mbfh.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luxor was tijdens Theracords Celebrate best dik, dus misschien wel aanwezig. Ook is het niet ver weg voor mij, dus even aankijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel blij dat MBFH nu de boel op sleeptouw neemt om zo het een en ander in Arnhem te organiseren.

Ben er wel bij denk ik, want Arnhem. Als de financiën het toelaten na oud en nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schiet me net te binnen dat ik die avond een verjaardag heb van een erg goede kameraad van mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Heel blij dat MBFH nu de boel op sleeptouw neemt om zo het een en ander in Arnhem te organiseren.

Ben er wel bij denk ik, want Arnhem. Als de financiën het toelaten na oud en nieuw.


We zijn er weer! Ja MBFH is lekker bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best leuk en in dit geval begrijp ik Radical in de line-up wel :) Misschien ben ik hier wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen Wessel in de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:26 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Geen Wessel in de line up?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 04:21 
 

Is denk ook wel een leuk feest. Eens kijken of t wat kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Geen Wessel in de line up?

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Best leuk en in dit geval begrijp ik Radical in de line-up wel :) Misschien ben ik hier wel aanwezig.


Are you kidding me? The Spell of Sin tour...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die mijn kaartje over wilt nemen? Ik kan helemaal niet kom ik achter. PM maar aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Hier zijn we bij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prima avond gehad :) wel totaal ander volk dan met de Theracords label night, redelijk wat vage stoere mannetjes gezien die alles en iedereen maar aan de kant moesten beuken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi feestje voor in de boeken!

Nieuwe plaat Digital punk? TBA - TBA (Open the Gates?)


Minus Militia - Hardbass (DJ tool)



+ Lekker dichtbij
+ Makkelijk te bereiken met OV(Jammer dat het maar tot 5 doorgaat)
+ Lineup
+ Lichtshow
+ Geluid(Een van de beste geluidssystemen / locatie wat betreft geluid)
+ Geen gladde vloer

- Warmte
- Shirt mag niet uit
- Beveiligers die in de weg staan
- Weinig nieuwe platen van MiM gehoord(Sparen ze het op voor HB?)

Cijfer: 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:

Nieuwe plaat Digital punk? TBA - TBA (Open the Gates?)


nieuwe-tracks-hs/e-force-adaro-tba-t40981.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
- Shirt mag niet uit


In vaktermen noemen we dat een pluspunt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ib4 discussie over shirts uit #8735878532
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ramirez schreef:
- Shirt mag niet uit


In vaktermen noemen we dat een pluspunt...

haha idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Steffnov schreef:
Ramirez schreef:
- Shirt mag niet uit


In vaktermen noemen we dat een pluspunt...

haha idd


nee je kastoe status showen toch jwz
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten