Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Project One, The Fusion Of Sound, Scantraxx Unreleased, In Qontrol 2008 en Music Made Addictz staan toch wel ver boven dit album hoor...

Of beter vergelijkbaar Statement of Intent en Substantial Machinery.

Maar zoals gezegd, ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die deze stijl goed kunnen waarderen. Het is ook niet vooraf gezegd dat een track in deze stijl per se slecht is. Het enige punt dat gemaakt wordt is dat de productiekwaliteit die RR op dit moment neer zet, behoorlijk onder het niveau ligt van producers die in de buurt van zijn stijl komen. Maar net zoals er mensen zijn die ontzettend van B-films houden, zullen er ook absoluut mensen zijn die hier hard op gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:22 

Hardtraxx Elite

De mensen die dit het beste album ooit vinden. xd
Iedereen hoort toch dat het kwalitatief ver ondermaats is, ik vind dit zelfs na Annhilate het slechtste album ooit.
Hij gebruikt 4x hetzelfde kickpatroon, veel overbodige tracks die nergens naar klinken: Salvation etc. Schelle en oppervlakkige sounds, kicks hebben geen goede kenmerken, ik mis de punch. Ik krijg er een te erg wall of bass gevoel van. Daarnaast zijn de breaks erg lang, ontbreekt er een degelijke mid-intro en zijn de climaxen veel te kort. Ik neem aan dat Civil Disobedience een experiment was, maar als het niet klinkt moet je zoiets gewoon niet op het album gooien en zeker niet als anthem gebruiken. Ook erg belachelijk dat hij een diss tool erop zet, dat hoort gewoon een free release te krijgen. Als hij 1 cd had gemaakt met zijn beste tracks kon nogsteeds niets mij boeien op 1 track na en dat is God's Child. Kwalitatief zijn alle andere albums veel beter (muv Annhilate). Zeker de albums van de laatste tijd denk aan Substantial Machinery of E=NC².
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Iedereen hoort toch dat het kwalitatief ver ondermaats is, ik vind dit zelfs na Annhilate het slechtste album ooit.
Hij gebruikt 4x hetzelfde kickpatroon, veel overbodige tracks die nergens naar klinken: Salvation etc. Schelle en oppervlakkige sounds, kicks hebben geen goede kenmerken, ik mis de punch. Ik krijg er een te erg wall of bass gevoel van. Daarnaast zijn de breaks erg lang, ontbreekt er een degelijke mid-intro en zijn de climaxen veel te kort. Ik neem aan dat Civil Disobedience een experiment was, maar als het niet klinkt moet je zoiets gewoon niet op het album gooien en zeker niet als anthem gebruiken. Ook erg belachelijk dat hij een diss tool erop zet, dat hoort gewoon een free release te krijgen. Als hij 1 cd had gemaakt met zijn beste tracks kon nogsteeds niets mij boeien op 1 track na en dat is God's Child. Kwalitatief zijn alle andere albums veel beter (muv Annhilate). Zeker de albums van de laatste tijd denk aan Substantial Machinery of E=NC².

Jan Modaal heeft toch totaal geen weet wat nou een goede kick is? Als Jan het lekker vind klinken, nou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:34 

Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:

De kritiekpunten die jij noemt zijn even goed aanwezig in God's Child
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:35 

Hardtraxx Veteran

Erg matig album. Wel een grote vooruitgang t.o.v. Annihilate, aangezien hier wel een aantal tracks op staan die ik best nog een keer zou luisteren, maar dan vooral als opvulling/afwisseling in m'n shuffle-lijst en niets wat ik echt aan zou klikken op 1 of 2 tracks na. Ben ik trouwens de enige die Creation of Hell 1 van de leukere vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:37 

Hardtraxx Elite

toffee schreef:
Andromeda schreef:

De kritiekpunten die jij noemt zijn even goed aanwezig in God's Child

Klopt daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind die track gewoon als enige echt goed over komen. Dat was volgens mij ook een van de eerste tracks die ik in goede kwaliteit van hem hoorde en ik vind het koor best mooi verwerkt. Neemt niet weg dat ik liever een andere kick en screech had gehoord. Soms doet een track je iets zonder dat je het goed kan nuanceren.

Daarnaast nog vergeten te zeggen dat Radical echt moet stoppen met zijn harder = beter methode en gewoon een keer voor een kwalitatief goede track moet gaan. Als hij langer aan een track werkt, worden de sounds en afwerking steeds beter. Zo leert hij ook de fijne kneepjes van het producen wat zijn kwaliteit kan bevorderen. Misschien vind ik het over een jaartje wel leuk, wanneer hij een kwalitatief goede producer is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:47 

Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Andromeda schreef:
Civil Disobedience

Al live gehoord?

:drool:

Nee, dat wil ik ook niet. Ik ben bang dat mijn oren gaan bloeden van die kutgeluiden in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 18:01 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Andromeda schreef:
Civil Disobedience

Al live gehoord?

Ja, climax is echt bar slecht.. een van de slechste platen van het hele album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:03 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Andromeda schreef:
Civil Disobedience

Al live gehoord?

Ja, meuk. Vind z'n platen live ook gewoon lelijk klinken. Kicks komen totaal niet lekker over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:31 

Hardtraxxer

Beste album blijft voor mij toch wel Today Is Tomorrow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:42 

Hardtraxx Addict

Nickje schreef:
Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...

MiM aan de top, theracords is een flop

Ik vind het een knal album!

Hooooooi

Hulde voor jou vriend, alleen was dat niet verstandig dat hier neer te planten gezien je nu 7/10 van Hardtraxx zijn of haar gevoelige snaar hebt geraakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:02 

Hardtraxx Veteran

Haha valt wel mee hoor. Valt toch niet serieus te nemen zo'n reactie.

Kleine tip, bewaar dat gerijm maar voor je sinterklaasgedicht, Nickje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:57 

Hardtraxxer

Kan het toch niet laten om elke dag even dit topic te bekijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 00:43 

Hardtraxxer

Nickje schreef:
Wat een zeikerds hier! Zeker allemaal van die theracords mannetjes hier? Nee dat is lekker boeiende muziek zeg...

Hooooooi

wat is er dan mis met theracords?
ik hou van beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 10:45 

Hardtraxx Crew

Ik weet niet wat het is, maar ik begin de laatste dagen Salvation heel erg te waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:05 

Hardtraxx Newbie

JEFSKI schreef:
Nickje schreef:

Hooooooi

Hulde voor jou vriend, alleen was dat niet verstandig dat hier neer te planten gezien je nu 7/10 van Hardtraxx zijn of haar gevoelige snaar hebt geraakt

Maakt mij niet zoveel uit wat de rest ervan denkt. Ik ben gewoon geen fan van Theracords, ookal zijn er wel nummers van TC artiesten die natuurlijk wel goed zijn. MiM is meer mijn style en schaam me daar niet voor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:52 

Hardtraxx Veteran

Waarom haal je Theracords er uberhaupt bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:05 

Aan het typen...

Puberteit denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:08 

Hardtraxx Addict

Mijn style :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Geweldig lekker album. Voor mij het album van het jaar en misschien wel beste album wat ik heb gehoord. Bijna alle nummers zijn parels!! Alleen Ultimate diss, In the house, when you're gone en feel terror cloud your senses niks

Met als geweldige uitschieters. Accumulated filth, God's Child, One By One, River of Souls, I Spit on you
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

Nickje schreef:
JEFSKI schreef:
Nickje schreef:

Hooooooi

Maakt mij niet zoveel uit wat de rest ervan denkt. Ik ben gewoon geen fan van Theracords, ookal zijn er wel nummers van TC artiesten die natuurlijk wel goed zijn. MiM is meer mijn style en schaam me daar niet voor :p

Toch is TC een beter label. Release beleid van MiM is 10x niks en het heeft altijd vertraging. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Under the Radar - 6
Salvation - 7
Insanity - 8,5
Condemned - 6
In the House - 6,5
Pain till I Die - 6
Rulers - 5,5
I Spit on You - 4,5
Accumulated Filth - 8,5
The Spell of Sin - 5,5
On the Brink of Extinction - 6
Everyone Has Died - 7
Dont Fuck With the Radical - 2
God's Child - 7
Prostitute - 3
Drug 'n Roll - 8
River of Souls - 7,5
Feel Terror Cloud Your Senses Remix - 6,5
Blame Society - 7,5
Devestation & Disorder - 7
One by One - 7,5
Brutal 3.0 - 6
Civil Disobedience - 2
The Motherload - 7,5
Creation of Hell - 5
When You're Gone - 6
The Ultimate Diss - 1
Unparalelled Evil - 7,5

Gemiddeld een 6.

Een album met een paar hele sterke platen, een aantal redelijke platen, een hoop middelmatig spul en ook heel wat dramatische platen.. Album valt vooral tegen door de matige kwaliteit van het produceren op een hoop tracks (sommigen ook een stuk beter) en veel eentonigheid. En een aantal nietszeggende opvullertjes werken ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Valt niet tegen dit album.
Toffe platen: God's Child, Accumulated Filth, Everyone Has Died en Don't Fck With The Radical
Redelijk: Condemned, Blame Society, Insanity en On The Brinck Of Extinction
Rest ook niet echt slecht, maar geen tweede luisterbeurt waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt verliefd op die Feel Terror Cloud Your Senses Remix. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 22:08 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Puberteit denk ik. :P

Haha ja last van zijn hormonen en zijn rechterhand heeft hoofdpijn dus frustratie dan maar hier uiten.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle