Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 14:08 
 
Organisator

Afbeelding
Area 1:
22.00 - 23.00 Charon
23.00 - 00.00 X-Pander
00.00 - 01.00 Digital Punk
01.00 - 01.30 Crypsis LIVE
01.30 - 02.30 E-Force
02.30 - 04.00 Chain Reaction vs Kold Konexion
04.00 - 05.00 High Voltage
05.00 - 06.00 Radical Redemption
06.00 - 07.00 Bodyshock
MC Nolz

00.00 - 01.00 Sick Sense
01.00 - 02.00 Nytro
02.00 - 03.00 Audiomedics
03.00 - 04.00 Rapid Rodge
04.00 - 05.00 Act of Rage

Area 2 will be a Dj Producer contest, more information will be available later.

Date: 03-05:2014
Doors: 22:00-07:00
Presale €12,50
Doorsale €17,50

Tickets available via:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=556
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie, omdat het niet al te ver weg is en de locatie top is. Ben alleen niet meer zo kapot van MiM.. Nog even over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen die tijd even kijken. Toch dichtbij en tot nu toe niet veel om die datum, behalve BTB
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 00:54 
 

Pfff ik word zo Radical Redemption-moe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Pfff ik word zo Radical Redemption-moe...

Kan ik me voorstellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:02 
 
Organisator

AndyAsteroids schreef:
Pfff ik word zo Radical Redemption-moe...


Gelukkig staan er nog genoeg andere djs op de lineup dan voor jou toch?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 11:41 
 
Organisator

Op korte termijn zal er meer duidelijk worden over de dj/producer contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 10:16 
 
Organisator

Wie zijn kaartje in de voorverkoop haalt, maakt automatisch kans op gratis kaarten voor Bass Protocol op 20 September 2014.
Wie voor 20 April zijn kaartje haalt doet automatisch mee, en zal d.m.v. loting kans maken op een kaartje!
Hier:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=556

Overigens geldt er nog een andere winactie voor de Minus is More avond.
Wil jij kans maken op een
- Radical Redemption CD
- Radical Redemption Vlag
- Radical Redemption T-shirt

Neem dan deel aan het evenement hier:
https://www.facebook.com/events/6029551 ... 8/?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:49 
 
Organisator

Timetable komt om 18:30 op de social media online vandaag.
Hier proberen wij het ook rond die tijd te posten:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:47 
 
Organisator

Timetable
22.00 - 23.00 Charon
23.00 - 00.00 X-Pander
00.00 - 01.00 Digital Punk
01.00 - 01.30 Crypsis LIVE
01.30 - 02.30 E-Force
02.30 - 04.00 Chain Reaction vs Kold Konexion
04.00 - 05.00 High Voltage
05.00 - 06.00 Radical Redemption
06.00 - 07.00 Bodyshock
MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien alsnog aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, tot zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin aaaaaaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus is More schreef:
Hereby we present you the line-up and time-table for the Minus Is More presents 'The Spell of Sin' area 2.

00.00 - 01.00 Sick Sense
01.00 - 02.00 Nytro
02.00 - 03.00 Audiomedics
03.00 - 04.00 Rapid Rodge
04.00 - 05.00 Act of Rage
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption wants to thank his fans for their huge dedication! So a free drink for everyone who's wearing a Don't Fuck With the Radical shirt this Saturday at the very last SPELL OF SIN edition in Club Rodenburg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk toch aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb de hele nacht naar anti climaxes met hardcore kicks geluisterd, zo eentonig!
Viel vies tegen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n beetje heel Statement of Intent gehoord daar. :loving:
Voor de rest ook een super feest gehad, het was alleen af en toe net iets te warm en te druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Zo'n beetje heel Statement of Intent gehoord daar. :loving:
Voor de rest ook een super feest gehad, het was alleen af en toe net iets te warm en te druk.


Crypsis live was daarintegen wel baas idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:09 
 
Hardtraxxer

lag het aan mij of lag het bpm al vrij hoog aan het begin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja. De eerste heb ik niet meegemaakt maar X-pander was wel aardig hard bezig ja.
Maar mij hoor je niet klagen, was een lekker setje!

Enige "low bpm" nummer dat ik me kan herinneren is eentje van Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit zeg, de setjes, de sfeer....machtig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sfeer (vooral tijdens Digital Punk) was inderdaad echt heel goed. Veel liefhebbers die de platen goed kenden. :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten