Lyst schreef:
Ooit film of boek recensies gelezen? Schrijven de recensenten daar ook alleen over de films/boeken die ze mooi vinden? Volgens mij schrijven die ook gewoon over alle grote films/boeken. Zo schrijf ik over alle hardstyle albums. Bovendien doe je net alsof ik dit hele album heb afgekraakt vanwege de hardcore kicks. Mijn belangrijkste punt van kritiek is juist het minst smaak gebonden, namelijk de kwaliteit van de producties. Ik geef daarnaast in de conclusie netjes en bewust de verklaring dat het cijfer van het tweede album lager is uitgevallen doordat ik niet van Mainstream Hardcore houd, zodat iemand die dat leest dat in het achterhoofd kan houden.
Dat is niet wat ik bedoelde toen ik Hardcore kicks noemde. Mij ging het vooral om verschil in genre. B-Front en Headhunterz bijv produceren Hardstyle, maar ik neem aan dat we het erover eens kunnen zijn dat de producties van eenieder toch een ander tintje hebben. Vandaar dat ik dan ook zei, je moet ervan houden.
Lyst schreef:
Daarnaast vind ik het gewoon leuk om mijn mening te geven over iets en dan met name die te onderbouwen. Dat kan over iets gaan wat ik goed vind of over iets wat ik slecht vind. Door op een dergelijke manier naar albums te kijken leer ik ook van mezelf wat ik wel en niet kan waarderen in tracks. Wat jij van dit album vind en hoe je dat verwoordt moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar in mijn ogen is een reactie als dit klinkt top door mijn speakers en live is het ook lekker, juist weer weinig inhoudelijk en erg oppervlakkig.
Absoluut, en zeker mee doorgaan want het is toch wel leuk om ze te lezen ook al ben ik het er niet echt mee eens. En hartstikke oppervlakkig en weinig inhoudelijk, maar ik probeerde dan ook geen review te schrijven, alleen kort even laten weten dat ik wel tevreden ben met dit album.