Je zei het meer alsof het een feit was, dat het een MiM remix zou worden
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption Ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (2019 Edit)
- View the latest post: Radical Redemption & MC Tha Watcher - The Spell of Sin
- View the latest post: Minus is More presents The Spell of Sin, 3 Mei 2014, Club Rodenburg Beesd
- View the latest post: MINUS IS MORE | The Spell of Sin (04-01-14, Luxor live, Arnhem)
- View the latest post: The Spell of Sin Tour @ Club Epic (28-09-2013, Brekelenkamp)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
Moderators
Ik kan niet wachten op dit album. Echt een pareltjes staan er op. Ik hoop dat ze full zijn?
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Tot nu toe ken ik alleen The Resurrected Soul, dat vind ik echt een gave plaat. Na Dreamvillage afsluiting erg benieuwd naar de rest, dus maar even alles beluisteren
.
Het worden 3 cd's, 2 met fulls en 1 mixmrazura wrote:Ik kan niet wachten op dit album. Echt een pareltjes staan er op. Ik hoop dat ze full zijn?
Wat niet verrassend is, omdat MiM zeer nauwe banden heeft met MoH (MiM heeft tijdenlang nog het soundboard van MoH gebruikt).Syztrax wrote:bron?Delt-A wrote:No offense maar dat is gewoon bullshitSyztrax wrote: zo werkt dat toch?
een remix wordt altijd gereleased op het label van het origineel, en als RR een track van buiten MiM remixt wordt hij dus ook niet onder MiM gereleased en kan hij ook niet op het album, zo werkt dat gewoon, geen bron voor nodigEn het is dus Feel Terror Cloud Your Senses dus dat bewijst het.
van mij is zeker geen onzin, als dit inderdaad de remix is heeft hij toestemming gekregen van DaY-már EN MOH
Zal de hardcopy van dit album ook gewoon via hardstyle.com e.d. gaan? Ik kan me namelijk herinneren dat het met zijn vorige album niet het geval was ofzo?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Het vorige album werd niet eens hardcopy verkocht. Enkel op de release party. Digitaal wel. Nu gaat dat wel gebeuren aangezien Minus Is More binnenkort zijn eigen webshop gaat openen.Tomhoekstra wrote:Zal de hardcopy van dit album ook gewoon via hardstyle.com e.d. gaan? Ik kan me namelijk herinneren dat het met zijn vorige album niet het geval was ofzo?
eindelijk!! na zolang wachten eindelijk een releasedatum

Niet mijn ding op een paar tracks na 
Ah, thanks voor de infoiMark wrote:Het vorige album werd niet eens hardcopy verkocht. Enkel op de release party. Digitaal wel. Nu gaat dat wel gebeuren aangezien Minus Is More binnenkort zijn eigen webshop gaat openen.Tomhoekstra wrote:Zal de hardcopy van dit album ook gewoon via hardstyle.com e.d. gaan? Ik kan me namelijk herinneren dat het met zijn vorige album niet het geval was ofzo?
Beter in principe, want ik houd van hardcopy als het gaat om albums. Het zou zonde zijn als dit album alleen op CD te verkrijgen was op de release party.
Eindelijk een datum waar ik naar toe kan leven nu. 
zitten zeker leuke tracks bij. Maar sommige zijn niet echt mijn ding.
Na unleashed once again hoppen we door naar dit album. Verwacht hier toch meer van dan A2.
Duurt laaaanggg
Duurt laaaanggg
Radical Redemption
“@jordyeijkenboom: @RdclRedemption Dus toch de @OPADROKZ collab op #tsos ?” // Afsluiten in stijl!!

“@jordyeijkenboom: @RdclRedemption Dus toch de @OPADROKZ collab op #tsos ?” // Afsluiten in stijl!!
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
heb me laten vertellen door day-mar dat de Feel terror cloud your senses remix super vet is.
Was wat geweest als zij had gezegd dat het echt kut was geworden. 
-
NHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2013
- last seen Jan 2023
View on YouTubepeejay56 wrote:heb me laten vertellen door day-mar dat de Feel terror cloud your senses remix super vet is.
Hij opende z'n set er zaterdag mee bij The Spell of Sin, kwaliteit is alleen niet al te best maar wel een gigantisch fijne plaat!
Hmm, valt me nog mee, maar komt toch niet in de buurt van het origineel, en ook de Wasted Mind remix klinkt beter wat ik ervan kan makenm
Vraag me wel af hoe het je lukt om een dik kwartier te gaan staan filmen in een liveset van RR die een half uur duurt.
Benieuwd naar het album! Stijltje van Joey bevalt me in de meeste gevallen wel.
Zoveel parels op dit album, kan niet wachten.
-
A
Die FTCYS remix klinkt echt gigantisch dik in dat filmpje!
Wel even wachten op hq natuurlijk maar interesse is meer dan gewekt!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Eind deze maand nieuwe previewtjes, benieuwd naar die collab(s) en de remix.