Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ken eigenlijk alleen Accumulated Filth & God's Child goed en die vind ik beide (vooral AF) wel vet. Ben dus benieuwd naar de rest, al verwacht ik niet dat er veel tracks kunnen tippen aan die twee.

Maar hij is nu al beter dan z'n vorige album in ieder geval.
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:13 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ken eigenlijk alleen Accumulated Filth & God's Child goed en die vind ik beide (vooral AF) wel vet. Ben dus benieuwd naar de rest, al verwacht ik niet dat er veel tracks kunnen tippen aan die twee.

Maar hij is nu al beter dan z'n vorige album in ieder geval.

smaken verschillen, ik vind alle nummers van t album wel goed, kickpatroon van one by one te vaak gebruikt imo, ook vind ik the ultimate diss niet op een album thuishoren ook al hoor je mij er niet over klagen, beter iets dan niets imo
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 20:40 
 
Hardtraxxer



Deze kick kan ik wel waarderen
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 21:08 
 
Hardtraxx Newbie

Stukken beter dan zijn vorige album (dat was echt om te huilen). Nu komt hij met Dont fuck with the radical, one by one, brutal 3.0 en accumulated filth, hele dikke prima wat mij betreft :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lykol schreef:
Stukken beter dan zijn vorige album (dat was echt om te huilen). Nu komt hij met Dont fuck with the radical, one by one, brutal 3.0 en accumulated filth, hele dikke prima wat mij betreft :thumbsup:


Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.


Idd! Op Decibel heb ik die plaat voor het eerst live gehoord. Heel veel van verwacht omdat die kicks LQ wel dik klonken. Live kwam hij er in en ik dacht dat er iets mis was met het geluid. Ronduit zwak... Ik vond z'n eerste album wel dik en ben daardoor ook fan geworden. Had van dit album veel meer verwacht, als je eerste God's Child, Brutal 3.0, Everyone Has Died en the Ressurected soul te horen kreeg. Die previews die achterna kwamen, vond ik echt 3x niets. Kickpatroon dat te veel terug komt, Accumulated Filth die zo vet had kunnen zijn met een deftige kick om nog maar te zwijgen wat The Ultimate Diss op dat album komt doen...

Nee, heb m'n interesse er wel stilaan in verloren, spijtig genoeg.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.

Al zijn kicks zijn barslecht :lol: Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe iemand zijn muziek überhaupt als 'hard' kan beschouwen. Comments als ''die kicks :drool: '' lach ik ook nog steeds uit :P
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:34 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Calmdowner schreef:
Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.

Al zijn kicks zijn barslecht :lol: Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe iemand zijn muziek überhaupt als 'hard' kan beschouwen. Comments als ''die kicks :drool: '' lach ik ook nog steeds uit :P

zijn ten minste beter dan die van wildstylez, die hoor je geeneens
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

die van Wildstylez hoor je niet en die van Radical Redemption hoor je teveel.. overkill aan bass en live is het ook niks aan.. op een hand vol platen na.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:36 
 

Elexz schreef:
Calmdowner schreef:
Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.

Al zijn kicks zijn barslecht :lol: Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk hoe iemand zijn muziek überhaupt als 'hard' kan beschouwen. Comments als ''die kicks :drool: '' lach ik ook nog steeds uit :P

Ik vind een deel van zijn kicks wel degelijk hard. Bijvoorbeeld die in God's Child of The Resurrected Soul. De kicks in bijvoorbeeld Accumulated Filth vind ik niet hard, maar ik vind het wel lekkere kicks. Hij heeft ook helaas een paar baggerkicks zoals Brutal 3.0 (die wel hard is maar nergens naar klinkt: snare + wall of bass) en Don't Fuck With The Radical (lijkt alsof ie halverwege dacht ik heb geen zin meer om deze kick af te maken). Het zou erg fijn zijn als hij toch wat constanter zou zijn met de kwaliteit van zn kicks want de ene keer is t goed en de andere keer is t ruk. Ben voor de rest wel met je eens dat de kicks (vaak) teveel op de voorgrond zitten.

Moet toch zo langzamerhand wel ophouden met dit soort dingetjes, die ervaring zou hij nu onderhand wel moeten gaan krijgen
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ben ik echt fan van zijn stijltje. De sfeer in de tracks, de vocalen, de geluiden, het tempo, de drive. Dat bij sommige tracks de kicks niet ideaal zijn neem ik voor lief. Ik ga er wel los op. ^^
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:40 
 

Parvuz schreef:
Toch ben ik echt fan van zijn stijltje. De sfeer in de tracks, de vocalen, de geluiden, het tempo, de drive. Dat bij sommige tracks de kicks niet ideaal zijn neem ik voor lief. Ik ga er wel los op. ^^


Hier ben ik het dan wel weer mee eens :P
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik vind een deel van zijn kicks wel degelijk hard. Bijvoorbeeld die in God's Child of The Resurrected Soul.

Zijn allebei krachtloos als de tyfus. Bij zijn eerste album had ik dat ik, na al zijn platen geluisterd te hebben, bij de laatste paar dacht van ''hmm ja deze kicks zijn wel oke''. Later kwam ik er achter dat dat dus kwam omdat ik alleen maar RR platen aan het luisteren was. Even een nacontrole door een Vazard of Thera er naast te zetten en de conclusie blijft bij elke plaat van RR: Troep. Krachtloze kicks, inspiratieloze breaks of kinderachtige vocals en als topping een vleugje dertienineendozijn om hem af te ronden.

AndyAsteroids schreef:
De kicks in bijvoorbeeld Accumulated Filth vind ik niet hard, maar ik vind het wel lekkere kicks.

Dat kan, dat is smaak. Ik heb ook platen van bijv. Tweekaz. Die hebben vrijwel nooit zieke kicks. Toch bevalt me hun stijltje vaak wel. Vrolijk etc waarbij hun kicks zeker goed passen :) RR daarentegen... Zijn alias-foto, stijl, screeches, optredens, manier van produceren en de manier waarop ál zijn tracks in elkaar zitten schreeuwen 'IK BEN DE HARDSTE' terwijl de kicks exact het tegenovergestelde doen, en dát is dus waar het niet klopt.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

River Of Souls :love: :worship:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb echt moeilijk veel sin in dit album!
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:59 
 
Hardtraxx Crew

Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload
komt er ook bij op :)

Kold Konexion op facebook:
Citaat:
Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload
Will be part of Radical Redemption's upcoming album "The Spell of Sin" #TSoS
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 23:32 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik heb echt moeilijk veel sin in dit album!


ooooooooooooooooooooooooo :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.


Nou ik heb hem gehoord bij the spell of sin tour in epic, ik had dezelfde mening als jou over dit nummer he, maar toen ik hem daar hoorde live.. sjonge jonge nou.. ik wist ik even niet wat me overkwam joh.. dat dreunt zwaar hoor geloof me. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Day-Mar - Feel Terror cloud your Senses ( Radical Redemption Remix )

sloopwerk 1e klas.. :bomb:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daveyfct schreef:
Calmdowner schreef:
Ventrue schreef:
Die kicks van don't fuck with the Radical zijn bar slecht.


Nou ik heb hem gehoord bij the spell of sin tour in epic, ik had dezelfde mening als jou over dit nummer he, maar toen ik hem daar hoorde live.. sjonge jonge nou.. ik wist ik even niet wat me overkwam joh.. dat dreunt zwaar hoor geloof me. :thumbup:

Iedereen die Radical ooit live heeft gezien weet dat zijn platen dreunen. Het dreunt zelfs zo goed, dat je alleen nog maar bass hoort! Top joh! :D
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Iedereen die Radical ooit live heeft gezien weet dat zijn platen dreunen. Het dreunt zelfs zo goed, dat je alleen nog maar bass hoort! Top joh! :D

Geen Tell Sell Superduperfluper Magical Natural Sixpack-Creator Belt meer nodig! Gewoon naar Radical Redemption en je komt terug met een sixpack :lol:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Preview van de collab met Drokz.

Citaat:
One month until 'The Spell of Sin' drops!

Including my collab with Drokz. You have to close an album in style!

"Unparalleled Evil!"

*KLIENG*


https://www.facebook.com/photo.php?v=59 ... =2&theater
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boormachine screeches. Zoals ik t op mn telefoon hoor. :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer snares dan verwacht, klinkt wel leuk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle