Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YEASS die collab met DP er nog op! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben echt wel een Radical Redemption fanboy. Wat een sicke tracks zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Tot nu toe God's Child die ik vet vind en heel eventueel On The Brink Of Extinction. Voor de rest vind ik de platen nog wel erg eentonig en niet heel interessant. Er zit wel een heel groot verschil in dit album en het vorige qua sounds. Daar zit een finke vooruitgang in.

Ook geen fan van Accumulated Filth of Condemned :D ? Die vallen toch wel wat buiten het normale stijltje van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 21:35 
 
Hardtraxxer

Wat een monster album!! Die Collab met E-Force! _0_ :bomb: :bomb:
Achter je pc klinkt dit allemaal wat eentonig, maar live is dit geweldig!
Het moment dat Brutal 3.0 door de Hangar heen knalde, laat maar weer is zien, dat deze man zijn tracks niet gemaakt zijn voor je dagelijkse subwoover! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:01 
 
Hardtraxxer

Calmdowner schreef:
Benieuwd van welke track hij een remix maakt.

in ieder geval van een MiM track, waarschijnlijk weer een van crypsis
het album wordt gereleased op MiM en een remix wordt gereleased op het label van het origineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
Calmdowner schreef:
Benieuwd van welke track hij een remix maakt.

in ieder geval van een MiM track, waarschijnlijk weer een van crypsis
het album wordt gereleased op MiM en een remix wordt gereleased op het label van het origineel


bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:22 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Syztrax schreef:
Calmdowner schreef:
Benieuwd van welke track hij een remix maakt.

in ieder geval van een MiM track, waarschijnlijk weer een van crypsis
het album wordt gereleased op MiM en een remix wordt gereleased op het label van het origineel


bron?

zo werkt dat toch?
een remix wordt altijd gereleased op het label van het origineel, en als RR een track van buiten MiM remixt wordt hij dus ook niet onder MiM gereleased en kan hij ook niet op het album, zo werkt dat gewoon, geen bron voor nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:23 
 
Hardtraxx Elite

Slim gedacht, zit kern van waarheid in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:35 
 
Hardtraxxer

Ben nog steeds wel benieuwd welke het wordt, wordt vast vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk 26 tracks dus, wat betekent dat er nog 3 collabs en de remix er bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:44 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Waarschijnlijk 26 tracks dus, wat betekent dat er nog 3 collabs en de remix er bij komen.

Komen die 6 toevoegingen ook nog in die mix? Zo ja, is dat in plaats van die 3 die niet op t album komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
@MisterQlown
Citaat:
@RdclRedemption komen die 6 nieuwe (collabs, anthem en remix) tracks op het album ook in de mix versie?


Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
@MisterQlown Jazeker!


@Syz, ik denk het, anders krijg je 29 nummers in één mix, zul je al redelijk snel mogen doormixen wil je dat op 1 CD krijgen. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 01:06 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
Btw, I'm making a remix of @DJDayMar - Feel Terror Cloud Your Senses!!

#TSoS

Deze mag dus bij het lijstje. :p

EDIT:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
@MisterQlown Hou de nieuwe tracks nu even vast. Eind oktober komen er weer previews!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 01:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar het nummer the spell of sin, wat een dijk van een vent is het ook die Joey gewoon ff dik 20 nummers op een album met 3cd's knallen, echt knap hoor ook al is niet alles geweldig en zitten er mindere platen tussen, toch zitten er hele vette tussen en vind ik het erg knap zo'n groot album te maken vlak na je eerste album, Respect! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 07:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een remix van Feel Terror Cloud Your Senses? Oh boy, wat moet dat worden...

Met 1 vette track (God's Child), een paar aardige (One By One, Insanity als het goede kicks had) en nog voor mij onbekende collabs met E-Force en High Voltage die leuk uit kunnen vallen sowieso een beter album als zijn eerste, waar werkelijk niets goeds op stond. Maakt het niet direct een album om naar uit te kijken though. En het blijft verbazingwekkend hoe deze jongen zonder verdere releases gewoon 2 gehypte albums kan en mag maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 07:55 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
het blijft verbazingwekkend hoe deze jongen zonder verdere releases gewoon 2 gehypte albums kan en mag maken.


Omdat hij bij Minus Is More totaal geen solo releases krijgt? Met Crypsis is het ook al zo, die heeft misschien 3 losse releases gehad, verder ook 2 albums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Steffnov schreef:
het blijft verbazingwekkend hoe deze jongen zonder verdere releases gewoon 2 gehypte albums kan en mag maken.


Omdat hij bij Minus Is More totaal geen solo releases krijgt? Met Crypsis is het ook al zo, die heeft misschien 3 losse releases gehad, verder ook 2 albums.

Maar Crypsis had tenminste ervaring uit zijn Angerfist tijd, RR is echt uit niets gepushed met de albums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Tot nu toe God's Child die ik vet vind en heel eventueel On The Brink Of Extinction. Voor de rest vind ik de platen nog wel erg eentonig en niet heel interessant. Er zit wel een heel groot verschil in dit album en het vorige qua sounds. Daar zit een finke vooruitgang in.

Ook geen fan van Accumulated Filth of Condemned :D ? Die vallen toch wel wat buiten het normale stijltje van hem.

Accumulated Filth vind ik wat te leeg klinken qua geheel, misschien dat het live wel heel hard gaat, nog niet gehoord live. Condmned vind ik te simpel klinken, het voelt niet heel "vol" aan om maar zo te zeggen.

Steffnov schreef:
het blijft verbazingwekkend hoe deze jongen zonder verdere releases gewoon 2 gehypte albums kan en mag maken.

Mag maken snap ik wel: het past qua sound redelijk in de MiM straat en je kunt wel zeggen dat Radical Redemption een redelijk grote fanbase heeft opgebouwd in Nederland na dat eerste album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Tot nu toe God's Child die ik vet vind en heel eventueel On The Brink Of Extinction. Voor de rest vind ik de platen nog wel erg eentonig en niet heel interessant. Er zit wel een heel groot verschil in dit album en het vorige qua sounds. Daar zit een finke vooruitgang in.

Ook geen fan van Accumulated Filth of Condemned :D ? Die vallen toch wel wat buiten het normale stijltje van hem.

Accumulated Filth vind ik wat te leeg klinken qua geheel, misschien dat het live wel heel hard gaat, nog niet gehoord live. Condmned vind ik te simpel klinken, het voelt niet heel "vol" aan om maar zo te zeggen.

Steffnov schreef:
het blijft verbazingwekkend hoe deze jongen zonder verdere releases gewoon 2 gehypte albums kan en mag maken.

Mag maken snap ik wel: het past qua sound redelijk in de MiM straat en je kunt wel zeggen dat Radical Redemption een redelijk grote fanbase heeft opgebouwd in Nederland na dat eerste album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
zo werkt dat toch?
een remix wordt altijd gereleased op het label van het origineel, en als RR een track van buiten MiM remixt wordt hij dus ook niet onder MiM gereleased en kan hij ook niet op het album, zo werkt dat gewoon, geen bron voor nodig


No offense maar dat is gewoon bullshit xd En het is dus Feel Terror Cloud Your Senses dus dat bewijst het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 12:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Door de samples heen geskipped en ben totaal niet onder de indruk. Sounds blijven flinterdun en slecht afgewerkt. Daarnaast heb ik vrij weinig met Mainstream Hardcore, noch met schelle geluiden of over de top agressieve vocalen. Hoor ook niet echt veel variatie in het album, iets wat ik toch wel verwacht met 20+ tracks op één album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:25 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Syztrax schreef:
zo werkt dat toch?
een remix wordt altijd gereleased op het label van het origineel, en als RR een track van buiten MiM remixt wordt hij dus ook niet onder MiM gereleased en kan hij ook niet op het album, zo werkt dat gewoon, geen bron voor nodig


No offense maar dat is gewoon bullshit xd En het is dus Feel Terror Cloud Your Senses dus dat bewijst het.

bron?
van mij is zeker geen onzin, als dit inderdaad de remix is heeft hij toestemming gekregen van DaY-már EN MOH
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
Delt-A schreef:
Syztrax schreef:
zo werkt dat toch?
een remix wordt altijd gereleased op het label van het origineel, en als RR een track van buiten MiM remixt wordt hij dus ook niet onder MiM gereleased en kan hij ook niet op het album, zo werkt dat gewoon, geen bron voor nodig


No offense maar dat is gewoon bullshit xd En het is dus Feel Terror Cloud Your Senses dus dat bewijst het.

bron?
van mij is zeker geen onzin, als dit inderdaad de remix is heeft hij toestemming gekregen van DaY-már EN MOH


Dat is toch wat anders dan wat je eerst zegt?
1. Het kan niet
2. Het kan niet tenzij er toestemming is verleend.

2 hele andere dingen. Vooral op albums wordt er wel vaker een remix van een ander label gereleased. Werkt dan gewoon hetzelfde als de track licenseren voor een compilatie volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:47 
 
Hardtraxx Elite

vet! goed dat hij er nog wat extra tracks op gooit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:17 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Syztrax schreef:
Delt-A schreef:
No offense maar dat is gewoon bullshit xd En het is dus Feel Terror Cloud Your Senses dus dat bewijst het.

bron?
van mij is zeker geen onzin, als dit inderdaad de remix is heeft hij toestemming gekregen van DaY-már EN MOH


Dat is toch wat anders dan wat je eerst zegt?
1. Het kan niet
2. Het kan niet tenzij er toestemming is verleend.

2 hele andere dingen. Vooral op albums wordt er wel vaker een remix van een ander label gereleased. Werkt dan gewoon hetzelfde als de track licenseren voor een compilatie volgens mij.

het leek mij gewoon het waarschijnlijkst dat het een MiM remix zou worden
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle