Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 09:23 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Hoe weinig creativiteit kan je hebben als je vier keer exact de zelfde kick patroon gebruikt?

Van de 28 nr's op dit album hebben vier hetzelfde kickpatroon, dat zijn dus 25 wél originele (of ze allemaal even goed zijn is een ander verhaal).

Kan jij mij 1 ander artiesten album vertellen waar zo veel opstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 09:56 

Donateur

Het is volgens mij al eerder gezegd; maar het klinkt allemaal niet erg zuiver. :/

Syztrax schreef:
zojuist een mail gestuurd naar MiM omdat het album ook bij de post van vandaag niet zat :slow:
opnieuw een zwaar teleurstellend weekend :cry:

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:09 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
iMark schreef:
Hoe weinig creativiteit kan je hebben als je vier keer exact de zelfde kick patroon gebruikt?

Van de 28 nr's op dit album hebben vier hetzelfde kickpatroon, dat zijn dus 25 wél originele (of ze allemaal even goed zijn is een ander verhaal).

Dat is toch geen reden om er 4 nummers met hetzelfde kickpatroon op te zetten.
Maak dan een album met 25 originele nummers ipv je in de vingers te snijden met 3 fillers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:19 

Hardtraxx Veteran

Welke platen zijn dat dan die dezelfde kickrolls hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Welke platen zijn dat dan die dezelfde kickrolls hebben?

One By One, I Spit On You, Prostitute en The Ultimate Diss hebben exact hetzelfde patroon plus dezelfde kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:32 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
iMark schreef:

Ik blijf het gewoon vreem vinden waarom er 28 tracks op staan. Ik las ooit een tweet van RR dat kwaliteit boven kwantiteit staat. Als je dan kwaliteit wil hebben, gebruik dan wat minder tracks en zorg er dan voor dat elke trck anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:46 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik blijf het gewoon vreem vinden waarom er 28 tracks op staan. Ik las ooit een tweet van RR dat kwaliteit boven kwantiteit staat. Als je dan kwaliteit wil hebben, gebruik dan wat minder tracks en zorg er dan voor dat elke trck anders is.

Dit komt omdat het album eerst voor in maart gepland stond. En omdat er toen veel problemen waren is hij doorgegaan met tracks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:48 

alleen omdat jij ze albumfiller vindt betekent niet opeens dat ze niet goed zijn. Ik vind bijvoorbeeld Don't Fuck With The Radical een van de vetste :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:53 

Hardtraxxer

Wat een knaller _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:10 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:26 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Dat is toch geen reden om er 4 nummers met hetzelfde kickpatroon op te zetten.
Maak dan een album met 25 originele nummers ipv je in de vingers te snijden met 3 fillers.

Nouja dat is ieder zijn eigen mening, maar ik heb toch liever een keuze uit vier op elkaar lijkende tracks als dat ik helemaal geen keuze heb.. en voor zijn liveset hoeft ie nu niet iedere keer one by one te draaien maar kan die gewoon afwisselen waardoor je minder snel zo een track zat bent.. (maarja dan moet ie dat ook wel doen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:45 

Hardtraxxer

Welgeteld 4 nummers die ik wel aardig vind, voor de rest heb ik t gevoel dat ik constant naar hetzelfde nummer zit te luisteren... veels te weinig variatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

Even geluisterd, idd echt triest. Kansloze fanboys hier. 4 nummers met dezelfde kick + kickrolls en nog niet willen aannemen dat het dus 13/12 meuk is. Lekker tunnelen allemaal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

:cry: Niet lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:56 

Bierkoning

Moeten dat kicks voorstellen in Salvation of is dat met opzet zo gedaan?

Ben ff snel door het album geskipt maar man wat klinkt het allemaal eentonig zeg, zelfs Wasted Penguinz hadden nog meer variatie >.< Accumilated Filth & God's Child steken er voor mij voorlopig als enige bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:49 

Hardtraxx Elite

Ik vind het een heerlijk album!! Je moet hier echt van houden, anders moet je hier niet aan beginnen ;)

Ik vind wel dat er wat meer gevarieerd mocht worden met bepaalde tracks en kickpatroon. Verder is het gewoon fijn om fftjes lekker te raggen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:01 

Hardtraxx Addict

Ongelofelijk dat dit album meer dan 700 posts heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:16 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:

Waarvan de helft van Parvuz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:20 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Elexz schreef:

Waarvan de helft van Parvuz xd

Hahaha komt in de buurt.
Maar waarvan ook weer de helft best informatief was toch? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:14 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
iMark schreef:

Dit komt omdat het album eerst voor in maart gepland stond. En omdat er toen veel problemen waren is hij doorgegaan met tracks maken.

One by one, Prostitute en the Ultimate diss zouden op het normale album staan, i Spit on you kwam later wat in mijn oren ook de beste is van de 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 18:48 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Even geluisterd, idd echt triest. Kansloze fanboys hier. 4 nummers met dezelfde kick + kickrolls en nog niet willen aannemen dat het dus 13/12 meuk is. Lekker tunnelen allemaal :')

Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:23 

Gangsterdwerg schreef:

Als ik jouw naam even google dan kom ik uit op setjes waarin ook 13/12 meuk in voorkomt dus ik snap jouw bezwaar niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Als ik jouw naam even google dan kom ik uit op setjes waarin ook 13/12 meuk in voorkomt dus ik snap jouw bezwaar niet zo goed.

gangsterdwerg he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:56 

Hardtraxxer

Had de mix cd even op gezet en dit vond ik de veste tracks van 't album!
16 van de 28 vind ik écht dikke tracks, de rest zijn ook best wel te doen. Supervet album dit, sowiso vind ik radical redemption 1 van de beste raw dj's op dit moment :thumbup:

(9)Radical Redemption - Rulers (& Chain Reaction)
(4)Radical Redemption - I Spit On You
(13)Radical Redemption - Everyone Has Died
(7)Radical Redemption - Don't F_ck With The Radical (ft. MC Jeff)
(8)Radical Redemption - God's Child
(12)Radical Redemption - Prostitute
(10)Radical Redemption - Drug 'n Roll (& Crypsis)
(6)Radical Redemption - River of Souls (& Digital Punk)
(2)Radical Redemption - Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses (RR Remix)
(1)Radical Redemption - Blame Society (& High Voltage)
(11)Radical Redemption - Devastation & Disorder (Official Daylight 2012 Anthem)
(5)Radical Redemption - Brutal 3.0
(14)Radical Redemption - Civil Disobedience (Official R.O.J.D. Anthem 2013)
(3)Radical Redemption - The Motherload (& Kold Konexion)
Radical Redemption - The Ultimate Diss
Radical Redemption - Unparalelled Evil (& Drokz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:04 

Hardtraxx Addict

Accumulated Filth, River of Souls en Brutal 3.0 vind ik aardig. De rest interesseert mij niet. Zijn stijl ligt mij sowieso niet echt, daar zal het ook wel aan liggen.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle