Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom staat die nog steeds niet op 1gabba... ¬¬
EDIT: Nu wel, goede zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Waarom staat die nog steeds niet op 1gabba... ¬¬


Omdat dit een album is wat je moet kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nike schreef:
Wesz91 schreef:
Waarom staat die nog steeds niet op 1gabba... ¬¬


Omdat dit een album is wat je moet kopen


Dat beslis ik wel nadat ik de platen een aantal keren beluisterd heb. Maar heb in eerste instantie niet zo'n hoge pet op van Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Nike schreef:
Wesz91 schreef:
Waarom staat die nog steeds niet op 1gabba... ¬¬


Omdat dit een album is wat je moet kopen


Dat beslis ik wel nadat ik de platen een aantal keren beluisterd heb. Maar heb in eerste instantie niet zo'n hoge pet op van Radical.


ik koop ook niet meer, altijd wel wat aan de hand met albums... En ik heb op moment ook geen werk dus liever wat besparen dus DLLen ipv kopen =p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:09 
 
Hardtraxxer

brammetjepsv schreef:
Iedereen binnen behalve ik? Kreeg mail dat ie gister is verzonden... pfff heb ik weer.. heel de dag naar uitgekeken

ik ook nog niet :( :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:10 
 
Hardtraxxer

Syztrax schreef:
brammetjepsv schreef:
Iedereen binnen behalve ik? Kreeg mail dat ie gister is verzonden... pfff heb ik weer.. heel de dag naar uitgekeken

ik ook nog niet :( :slow:


Bij mij kwam PostNL 10min geleden nog langs, was wel pakketendienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide albums net ontvangen van hem. :worship:
Heel fout afspreken op de parkeerplaats van het station in Rijssen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes van hem zeg (ik weet dat jij hem geholpen hebt met vocals maar dan nog :P) ^^, ben het album nu ook aan het downloaden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk album! Kicks komen allemaal prima door hier. :thumbsup: Lekker tempo op de mix cd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eindelijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de hele waslijst hou ik 1/3 over wat ik vet vind. Voor de rest vliegen de hardcore kicks om je oren :sleep:
Doe mij die van Phuture Noize maar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Van de hele waslijst hou ik 1/3 over wat ik vet vind. Voor de rest vliegen de hardcore kicks om je oren :sleep:
Doe mij die van Phuture Noize maar :worship:


Goed gooz, later!

Album binnen, fapfapfap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de mix-cd nu voor de 3e x vandaag aan het luisteren. heerlijk

Salvation :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:16 
 
Hardtraxxer

Ik heb hem nog steeds niet :cry: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben net klaar met alle fulls te downloaden, en meteen een stel in me playlist geflikkert, wat desperados en vis pizza erbij en knallen maaaaaaaaar :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Beide albums net ontvangen van hem. :worship:
Heel fout afspreken op de parkeerplaats van het station in Rijssen. :lol:

Jij hielp hem toch met de vocals van Don't fuck with the radical? Wat heb je precies gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ligt eraan welke parkeerplaats, als je zegt Vaarle dan zou ik wel iets smerigs denken

Maar netjes van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo hoort n album te zijn! 1 of 2 cd's met original mixen en 1 dj mix heerlijk! Hoef je vette tracks naderhand ook niet meer te kopen :)

En gewoon via de brievenbus geen pakketpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Parvuz schreef:
Beide albums net ontvangen van hem. :worship:
Heel fout afspreken op de parkeerplaats van het station in Rijssen. :lol:

Jij hielp hem toch met de vocals van Don't fuck with the radical? Wat heb je precies gedaan?


Hij is MC Jeff niet :P Het waren Insanity en One by One volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz is dat poppetje op die fiets in de film Saw dus, woeeesssaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, ik was al redelijk positief, maar ik ben nu helemaal om. Het kan aan de mix liggen, maar ik heb op geen enkel moment de neiging gehad om een track te skippen oid. Heerlijk hoe de kickrolls je om de oren vliegen af en toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Parvuz is dat poppetje op die fiets in de film Saw dus, woeeesssaaaaaa

Ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:13 
 
Hardtraxx Newbie

Gewoon heerlijk . Favoriet is toch wel accumulated filth! kippevel overal , live echt al paar keer ultiem geluksmomentje gehad... :woot: :love:
Maar ook condemned, The spell of sin, god's child, river of souls, brutal, the motherload. pareltjes!!
Speciale vermelding voor de 2 hardcore tracks waar ik heel erg benieuwd naar was, remix voor daymar en collab met drokz. manmanman allebij echt gruwelijk! :bomb: :bomb: :bomb:
mix cd geen moment verveeld.

nog 1 dingetje off; wat kunnen sommige hier zeuren pffffff . ik ben normaal een meelezer, reageer eigelijk nooit.
weet niet of joey hier ook meeleest maar zo wil ik je toch ff laten weten wat ik van je album vind ;)
Topper! thnx :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tering. Wat een gods gruwelijk album. Wat kan ik hier van genieten! :drool: :bomb: De vele kickrols zijn heerlijk en vliegen om de oren :love: Tuurlijk zijn niet alle nummers perfect en is er nog veel verbetering mogelijk, maar dit album luistert erg lekker weg! Zit nog veel potentie in voor de toekomst ^^ Radical gaat ongetwijfeld nog veel gehoorbeschadigingen teweeg brengen in de toekomst met dit en zijn toekomstig gebeuk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles zojuist even een goede luisterbeurt gegeven. Om te beginnen was het vorige RR album na een luisterbeurt weer verwijderd uit mijn muziekbibliotheek, maar dit keer zijn er toch zeker 7 tracks die me echt aanspreken en een aantal die ik prima luisterbaar acht. Productietechnisch is dit album dus echt een megagrote stap (wat ook niet veel anders kon uitpakken): Salvation, Everyone Has Died, Accumulated Filth, On The Brink Of Extinction, God's Child, Condemned en Unparalelled Evil. Het is dan ook vooral de sfeer en het gevoel dat ik erbij krijg waar ik op doel. Uiteraard kan er naar mijn mening nog wel veel verbeterd worden, vooral de -jawel- kicks, welke óf te slap overkomen, óf een staart zo lang als de Chinese Muur hebben waardoor alle kracht eruit gaat. Ik kom in elk geval geen enkele keer écht harde kicks tegen (terwijl het wel zo moet overkomen ofzo). Het toppunt van kicks die hard moeten overkomen en dat totaal niet zijn is te vinden in Brutal 3.0; die tokjes gaan helemaal nergens meer over. Die hele plaat vind ik dan ook een van de dieptepunten van het album.

Ik vind het wel jammer dat Drug 'N Roll en Devastation & Disorder op dit album staan, aangezien de eerste ook al op Cryptology staat en de tweede vorig jaar ergens al een free release heeft gehad. Zwaar onnodig dus als je het mij vraagt, maar goed.

Al met al vind ik dit album nog verre van geweldig (bedoel, ik vind maar een kwart nice), maar de drastische productietechnische verbeteringen hebben vruchten afgeworpen, aangezien ik nu wel normaal een glas leeg kan drinken tijdens het luisteren van RR platen zonder dat ik mijn hele scherm onderproest.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle