Bij mij valt hij ook net binnen!
En ik heb wel gewoon een presentje
Is het de aansteker?Basshunterzz wrote:Bij mij valt hij ook net binnen!En ik heb wel gewoon een presentje
Is het de aansteker?Basshunterzz wrote:Bij mij valt hij ook net binnen!En ik heb wel gewoon een presentje
Te makkelijk.Delt-A wrote:hè verdorie die aansteker is niet navulbaar
Hoewel ik zelf ook zo nu en dan rook was dit ook mijn eerste gedachteLyst wrote:Mooi presentje voor de verstandige mensen ook.
Parvuz wrote:Mijne was nog niet verzonden omdat ik zn oude album dr ook bij krijg. Maar hij moet straks bij Lucky zijn en neemt ze voor me mee. Woon in Holten dus ff 5 minuutjes met t treintje zo.Wat een service.
Komt omdat je voor psv bentbrammetjepsv wrote:Iedereen binnen behalve ik? Kreeg mail dat ie gister is verzonden... pfff heb ik weer.. heel de dag naar uitgekeken
Ofcourse wrote:Komt omdat je voor psv bentbrammetjepsv wrote:Iedereen binnen behalve ik? Kreeg mail dat ie gister is verzonden... pfff heb ik weer.. heel de dag naar uitgekeken
10/28 he niet 28/10Dragenser wrote:Ik heb de eerste album wel op cd
Heb tweede gewoon digitaal gekocht. 28 cent per track is niks
Ik ook niet hoor, maar dat zal vast komen omdat het hier naar België moet worden verzonden.brammetjepsv wrote:Iedereen binnen behalve ik? Kreeg mail dat ie gister is verzonden... pfff heb ik weer.. heel de dag naar uitgekeken