Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
A
Parvuz wrote:en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
:lol:

Precies wat ik van plan was maar dat ging dus mooi niet door. Ze zijn een beetje doorgeslagen in hun 'Minus is More' gedachte geloof ik.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Parvuz wrote:Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.
Mijn vriendin hoeft echt geen seconde Radical Redemption te horen, zeker niet een heel weekend. Mocht ik zo enthousiast zijn als Frankie, zou ik ook zeggen: dat wordt hem niet zondag, tot maandag ;)
Maargoed, het verschilt natuurlijk per situatie... vind die reactie van hoebedoelje weer zo sneer; alsof Frankie zo triest is dat hij zijn weekend een beetje omgooit!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ja das een keuze die je zelf maakt. Maar ik zou dat echt nooit doen. ^^
N
Parvuz wrote:Ja das een keuze die je zelf maakt. Maar ik zou dat echt nooit doen. ^^
Doe jij dan alles hand in hand met je vriendin? Tijd voor jezelf is toch niet zo raar of wel? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nee, momenteel zie ik dr eigenlijk hoofdzakelijk alleen in het weekend. En ik zou, mede om die reden, niet tegen haar zeggen dat het dit weekend niet kan omdat ik een nieuwe cd heb. Als ik die wil luisteren kun je ook gewoon een tijd afspreken en dan kun je daarvoor anderhalf uur naar die cd luisteren.

Vind het vrij gek om voor een cd je hele weekend anders te plannen dan normaal.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.
Hoeft frankhardenberg ook niet te regelen, kan me niet voorstellen dat zijn vriendin ooit komt :corn:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Oke dit gaat nu echt nergens meer over haha.
Ontopic maar weer. ^^
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
He, leuk album
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Gangsterdwerg wrote:
Hoeft frankhardenberg ook niet te regelen, kan me niet voorstellen dat zijn vriendin ooit komt :corn:
:thumbup: Wist niet dat Geer & Goor over de vloer bij Hardtraxx waren! FEEST DAMES EN HEREN, FEEST! TiMothy Beej, je droom komt uit! Welkom op Hardtraxx. Gordon: "nou, hard trekken dat doen we wel". Joling: "hoooeeeee, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaha".
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 11 days ago
The river of souls :worship: :worship:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Parvuz wrote:en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Raap me op :D :D
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
dont F#CK with the radical.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Epische shit. :worship:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Syztrax wrote:Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen
Ik laat je zelf wel ff uitvogelen waarom jouw redenering hier misgaat.
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Cruelty wrote:
Hard4Us wrote:dont F#CK with the radical.
dat is nou ook idd ook niet iets waar je naar uit zit te kijken.
ik moest lachen xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Genoeg bullshit gelezen de afgelopen twee pagina's. Lijkt me handig om het even over de CD zelf te hebben in plaats van dit.

Om maar eens een ontopic vraag te stellen: is er eigenlijk een CatID voor deze CD?
Hardtraxxer
122 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Khadber wrote:Genoeg bullshit gelezen de afgelopen twee pagina's. Lijkt me handig om het even over de CD zelf te hebben in plaats van dit.
Dankjewel! Inderdaad ^^

Ik kan niet wachten tot hij op mijn deurmat valt met T-Shirt! Helaas duurt het een weekje langer maar wel gesigneerd en met extraatje wat waarschijnlijk de MiM aansteker zal zijn.

Vind het een gruwelijk dik album! TSoS album van het jaar naar mijn mening! :yay: :bomb:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik wil dat masker wel opzich.
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
urbandesigner wrote:The river of souls :worship: :worship:
Dit. Wat een bazentrack :drool:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Qlown wrote:De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders. :P
Hoezo kreeg je die er al bij dan?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Had dat ergens gelezen tijdens het pre-orderen op de site, maar kan het niet terug vinden.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Qlown wrote:De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders. :P
Annihilate album erbij! :P (zou wel dik zijn, maar zal niet gebeuren ben ik bang...)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Parvuz wrote:
hoebedoelje wrote:
frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.

En ze zou daarmee gelijk hebben!
Klinkt als een gezonde relatie. Drinken kwam trouwens door mn neus bij het lezen hiervan.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
PNXRMX wrote:
Syztrax wrote:Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen
Ik laat je zelf wel ff uitvogelen waarom jouw redenering hier misgaat.
PNXRMX, als ze de CD gewoon eerder testen kunnen ze de release date wel later zetten want de release date betekent wanneer consumenten het kunnen bemachtigen. Nu komen ze op de laatste dag een keer nadat we al 1.5 jaar langer wachten met het bericht dat de CD niet goed is gedrukt!? Dat ga je toch een poos van te voren testen en niet op het aller aller laatst...

En wat betreft mijn vriendin; ik zij alleen dat ik het aankomende weekend een CD binnen kreeg waar ik naar uit keek en dat ik moest voetballen dus dat ik pas rond het avondeten er was en dat ik s'avonds die CD uiteraard wel graag zou willen luisteren waarop zij aanbood dat ze met een vriendin wat ging doen. ;)