Parvuz wrote:en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Precies wat ik van plan was maar dat ging dus mooi niet door. Ze zijn een beetje doorgeslagen in hun 'Minus is More' gedachte geloof ik.
Parvuz wrote:en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Mijn vriendin hoeft echt geen seconde Radical Redemption te horen, zeker niet een heel weekend. Mocht ik zo enthousiast zijn als Frankie, zou ik ook zeggen: dat wordt hem niet zondag, tot maandagParvuz wrote:Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.
Doe jij dan alles hand in hand met je vriendin? Tijd voor jezelf is toch niet zo raar of wel?Parvuz wrote:Ja das een keuze die je zelf maakt. Maar ik zou dat echt nooit doen.
Hoeft frankhardenberg ook niet te regelen, kan me niet voorstellen dat zijn vriendin ooit komtParvuz wrote:Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.
Gangsterdwerg wrote:Hoeft frankhardenberg ook niet te regelen, kan me niet voorstellen dat zijn vriendin ooit komtParvuz wrote:Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.
Raap me opParvuz wrote:en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
Ik laat je zelf wel ff uitvogelen waarom jouw redenering hier misgaat.Syztrax wrote:Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen
ik moest lachenCruelty wrote:dat is nou ook idd ook niet iets waar je naar uit zit te kijken.Hard4Us wrote:dont F#CK with the radical.
Dankjewel! InderdaadKhadber wrote:Genoeg bullshit gelezen de afgelopen twee pagina's. Lijkt me handig om het even over de CD zelf te hebben in plaats van dit.
Dit. Wat een bazentrackurbandesigner wrote:The river of souls![]()
Hoezo kreeg je die er al bij dan?Qlown wrote:De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders.
Annihilate album erbij!Qlown wrote:De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders.
Klinkt als een gezonde relatie. Drinken kwam trouwens door mn neus bij het lezen hiervan.Parvuz wrote:hoebedoelje wrote:Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.frankhardenberg wrote:Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is
En ze zou daarmee gelijk hebben!
PNXRMX, als ze de CD gewoon eerder testen kunnen ze de release date wel later zetten want de release date betekent wanneer consumenten het kunnen bemachtigen. Nu komen ze op de laatste dag een keer nadat we al 1.5 jaar langer wachten met het bericht dat de CD niet goed is gedrukt!? Dat ga je toch een poos van te voren testen en niet op het aller aller laatst...PNXRMX wrote:Ik laat je zelf wel ff uitvogelen waarom jouw redenering hier misgaat.Syztrax wrote:Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen