Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:08 

Parvuz schreef:
en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."
:lol:

Precies wat ik van plan was maar dat ging dus mooi niet door. Ze zijn een beetje doorgeslagen in hun 'Minus is More' gedachte geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:47 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.

Mijn vriendin hoeft echt geen seconde Radical Redemption te horen, zeker niet een heel weekend. Mocht ik zo enthousiast zijn als Frankie, zou ik ook zeggen: dat wordt hem niet zondag, tot maandag ;)
Maargoed, het verschilt natuurlijk per situatie... vind die reactie van hoebedoelje weer zo sneer; alsof Frankie zo triest is dat hij zijn weekend een beetje omgooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:59 

Hardtraxx Veteran

Ja das een keuze die je zelf maakt. Maar ik zou dat echt nooit doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:03 

Parvuz schreef:
Ja das een keuze die je zelf maakt. Maar ik zou dat echt nooit doen. ^^

Doe jij dan alles hand in hand met je vriendin? Tijd voor jezelf is toch niet zo raar of wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

Nee, momenteel zie ik dr eigenlijk hoofdzakelijk alleen in het weekend. En ik zou, mede om die reden, niet tegen haar zeggen dat het dit weekend niet kan omdat ik een nieuwe cd heb. Als ik die wil luisteren kun je ook gewoon een tijd afspreken en dan kun je daarvoor anderhalf uur naar die cd luisteren.

Vind het vrij gek om voor een cd je hele weekend anders te plannen dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Tuurlijk, ik keek er ook naar uit, en ik zou m ook als t even kan de hele tijd aanzetten. Maar ik ga er niet voor regelen dat mn vriendin niet komt ofzo.

Hoeft frankhardenberg ook niet te regelen, kan me niet voorstellen dat zijn vriendin ooit komt :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Oke dit gaat nu echt nergens meer over haha.
Ontopic maar weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

He, leuk album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:52 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Parvuz schreef:

Hoeft frankhardenberg ook niet te regelen, kan me niet voorstellen dat zijn vriendin ooit komt :corn:

:thumbup: Wist niet dat Geer & Goor over de vloer bij Hardtraxx waren! FEEST DAMES EN HEREN, FEEST! TiMothy Beej, je droom komt uit! Welkom op Hardtraxx. Gordon: "nou, hard trekken dat doen we wel". Joling: "hoooeeeee, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaha".
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

The river of souls :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:20 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
en die ga ik het hele weekend luisteren met mn nieuwe T-shirt aan."

Raap me op :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:35 

Hardtraxx Elite

dont F#CK with the radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:21 

Hardtraxx Veteran

Epische shit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen

Ik laat je zelf wel ff uitvogelen waarom jouw redenering hier misgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 19:46 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Hard4Us schreef:
dont F#CK with the radical.

dat is nou ook idd ook niet iets waar je naar uit zit te kijken.

ik moest lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:04 

Hardtraxx Veteran

Genoeg bullshit gelezen de afgelopen twee pagina's. Lijkt me handig om het even over de CD zelf te hebben in plaats van dit.

Om maar eens een ontopic vraag te stellen: is er eigenlijk een CatID voor deze CD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:14 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Genoeg bullshit gelezen de afgelopen twee pagina's. Lijkt me handig om het even over de CD zelf te hebben in plaats van dit.

Dankjewel! Inderdaad ^^

Ik kan niet wachten tot hij op mijn deurmat valt met T-Shirt! Helaas duurt het een weekje langer maar wel gesigneerd en met extraatje wat waarschijnlijk de MiM aansteker zal zijn.

Vind het een gruwelijk dik album! TSoS album van het jaar naar mijn mening! :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:37 

Donateur

Ik wil dat masker wel opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:15 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
The river of souls :worship: :worship:

Dit. Wat een bazentrack :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:25 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
De aansteker kreeg ik er al bij tijdens het pre-orderen, dus hopen op iets anders. :P

Hoezo kreeg je die er al bij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:49 

Hardtraxx Veteran

Had dat ergens gelezen tijdens het pre-orderen op de site, maar kan het niet terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:07 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:

Annihilate album erbij! :P (zou wel dik zijn, maar zal niet gebeuren ben ik bang...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:19 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
hoebedoelje schreef:
frankhardenberg schreef:
Ik doe alsof de wereld vergaat omdat ik dit hele weekend had vrijgepland, geen vriendin, geen uitgaan, en ik dacht na de voetbal ligt het album + t-shirt er en dan gebeurt het niet terwijl je nog toezegging via de mail had. Daarom was ik vooral op dat moment kokend van woede. Maarja er is nu eenmaal niks meer aan te doen dus ik wacht wel en ben benieuwd wat het presentje is

Mijn vriendin zou me direct uit huis gooien wanneer ik zo'n sneue reden had om een weekeinde op die manier in te plannen.

En ze zou daarmee gelijk hebben!

Klinkt als een gezonde relatie. Drinken kwam trouwens door mn neus bij het lezen hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:55 

Donateur

PNXRMX schreef:
Syztrax schreef:
Nee dan waren ze gewoon veel eerder begonnen

Ik laat je zelf wel ff uitvogelen waarom jouw redenering hier misgaat.

PNXRMX, als ze de CD gewoon eerder testen kunnen ze de release date wel later zetten want de release date betekent wanneer consumenten het kunnen bemachtigen. Nu komen ze op de laatste dag een keer nadat we al 1.5 jaar langer wachten met het bericht dat de CD niet goed is gedrukt!? Dat ga je toch een poos van te voren testen en niet op het aller aller laatst...

En wat betreft mijn vriendin; ik zij alleen dat ik het aankomende weekend een CD binnen kreeg waar ik naar uit keek en dat ik moest voetballen dus dat ik pas rond het avondeten er was en dat ik s'avonds die CD uiteraard wel graag zou willen luisteren waarop zij aanbood dat ze met een vriendin wat ging doen. ;)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle